-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آذر ۷, سه‌شنبه

Latest News from Webna for 11/27/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - وب سایت آی تی تو آی تی شروع به کار کرد. آی تی تو آی تی رسانه‌ای خبری با موضوعیت فناوری اطلاعات است که مطالب مختلفی در زمینه اخبار، آموزش، اینترنت در وب و موبایل و تبلت را منتشر میکند. برای مشاهده سایت می توانید به آدرس www.ittoit.net مراجعه کنید.


 


وبنا - مرکز موسیقی سدا با همکاری مدرسان و علاقمندان موسیقی، با هدف آموزش رایگان و مجازی موسیقی به کسانی است که دسترسی آسان به منابع موسیقی ندارند و می خواهند آموزش های موسیقی را بصورت مجازی دنبال کنند آغاز بکار کرد. در حال حاضر دوره هایی بصورت مجازی و رايگان در این مرکز تهیه و تقدیم علاقمندان موسیقی می شود. قسمتی هم در سایت به عنوان فروشگاه قرار داده شده که برای علاقمندان در سراسر کشور کتابهای آموزشی موسیقی را با پست ارسال می کند.

برای مشاهده سایت به آدرس www.sadaa.ir مراجعه نمایید.


 


وبنا - وب سایت آخرین اخبار، مرجع جمع آوری آخرین رویدادهای ایران و جهان از وب سایت های معتبر و در دسته های مختلف، راه اندازی شد. در آخرین اخبار این سایت می توانید خبرهای روز را در دسته های مختلف مشاهده کنید. از دیگر امکانات این وب سایت می توان به ارسال رویدادهای ویژه هر روز به صورت خبرنامه ایمیلی اشاره کرد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.latestnews.ir مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته