-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۲۴, چهارشنبه

Latest News from Webna for 11/14/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - بانک سامان به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی استارتاپ ویکند تهران، در روز دوم این رویداد از "بام سامان" رونمایی کرد. بام سامان در واقع یک API است که توسعه دهندگان می توانند از آن برای تصدیق اطلاعات استفاده کنند. در همین رابطه مصاحبه ای با علی مقدم و مهدی استادهاشم در همین باره داشتیم که می توانید ویدئوی آن را در ادامه مشاهده کنید.

برای مشاهده این برنامه به آدرس http://iclub.ir/video-interview-about-bamsaman مراجعه کنید.


 


وبنا - روز سوم و پایانی دومین استارت‌‌آپ‌ویکند تهران نیز همان‌طور که در گزارش قبلی به آن اشاره کردیم، پایان یافت و تیم مرشد به مقام نخست این رقابت‌ها دست یافت و این فرصت را دارد تا با آماده‌کردن یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای از ایده‌ی خود در رقابت جهانی استارت‌آپ‌ها شرکت کند.

برای مشاهده این گزارش تصویری به سایت آی کلاب به آدرس http://iclub.ir/swtehran-day3-image-gallery مراجعه کنید.


 


وبنا - پس از گذشت نزدیک به 48 ساعت از پایان دومین استارتاپ ویکند تهران که با انتخاب شدن ایده مرشد رخ داد، هنوز هم هیجان این رویداد در میان اعضای تیم ها در سایت های اینترنتی دیده می شود. یکی از نکات مهمی که در اختتامیه این رویداد برای تیم ها امتیاز آور بود، شیوه و نوع ارائه پروژه در حضور داوران و در 5 دقیقه زمان بود. برای اینکه بیشتر با حال و هوای این ارائه ها آشنا شوید، ویدئوهای ارائه تیم ها در اختتامیه دومین استارتاپ ویکند تهران را در ادامه می توانید ملاحظه کنید. 

برای مشاهده ویدئوی اعلام تیم های برگزیده در دومین استارتاپ ویکند تهران به آدرس http://iclub.ir/2nd-startup-weekend-presentation-videos مراجعه کنید.

خرد خرد لینک دانلود مستقیم
xBanq لینک دانلود مستقیم
خرید شیرین لینک دانلود مستقیم
مرشد لینک دانلود مستقیم
Nita لینک دانلود مستقیم
دانایار لینک دانلود مستقیم
انگشت هوشمند لینک دانلود مستقیم

 

 

VoLearn لینک دانلود مستقیم
طومار لینک دانلود مستقیم
Server Farm لینک دانلود مستقیم

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته