-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۲۹, دوشنبه

Latest New from Green Correspondents for 11/19/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

خبرنگاران سبز/سیاست:

 درحاليکه جمهوری اسلامی با ارسال و تجهيز حماس با راکت های فجر۵ ، دخالتی آشکار در مسائل دو کشور درگیر جنگ کرده است ، در تهران مقامات نظام با دعوت ۲۰۰ شخصيت دينی، رهبران حزبی، شخصيت‌های سياسی، روسای عشاير و نمايندگان و سران گروه‌های معارض سوری در اجلاس گفت وگوی ملی سوريه در پی آشتی ملی و بقای رژيم جنايت کار اسد برآمده است.  از ديگر سو از زبان  وزير نيرو نیز اعلام شد که نظام حاکم کمک بلاعوض ۴۰ ميليون دلاری به کشور لبنان هديه داده است.

اين بذل و بخشش های مقامات جمهوری اسلامی به بشار اسد، حماس و لبنان در حالی انجام می شود که فروش فراورده های نفتی و گازی کشور در مقايسه با سال گذشته به ميزان قابل توجه ای کاهش يافته است و کشور به دليل پافشاری سران نظام در ادامه برنامه هسته ای متحمل تحريم های شديد در تمامی ابعاد شده است و گذران زندگی و معشيت مردم بسيار دشوار شده است. مصرف گوشت سفيد و قرمز به همراه لبنيات کاملن از سبد خريد خانوارهای کم درآمد و متوسط به کل منتفی شده است . قيمت گوجه فرنگی به کيلويی ۳۵۰۰ تومان و قيمت تخم مرغ به دانه ای ۴۵۰ تومان رسيده است. اميد در کشور به ياس و نااميدی تبديل و برتعداد فارغ التحصيلان دانشگاهی و آماده به کار افزوده شده است.اینها در شرایطی صورت گرفته است که هیچگونه همت و اراده ای از جانب دولت کودتایی و رهبری نظام برای اصلاح امور اجرایی و اقتصادی مملکت دیده نمی شود و در عوض از جانب آنان یک نوع ریاضت اقتصادی به ۷۵ میلیون ایرانی تحمیل شده است که سکوت مردمی نیز البت مزید بر علت شده است.

به راستی دستاور جمهوری اسلامی در نشست عدم تعهد درتهران ، که در آن رؤسای پنجاه کشور شهریور ماه شرکت کرده بودند چه بود که سران نظام در تلاش بر ای ایفای نقشی مثبت و ميانجی گر در مناقشه سوريه برآمده اند ؟ اگر سران نظام اجلاس تهران را پیروزی مقتدرانه متصور هستند پس به چه دليل کمتر از دوماه پس از آن بریز و بپاش و تبلیغات دروغین آمادگی خود را برای مذاکره با« پنج + یک » و متوقف کردن برنامه هسته ای اش اعلام و با اعزام کارشناسان آژانس بین المللی موافقت کرده اند ؟




 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته