-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۲۹, دوشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 25 آبان ماه 91

 

سلام پنج شنبه   25 آبان 91 ،15 نوامبر 2012

 

در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: کارگران نساجی مازنداران برای دومین روز هم جلوی مجلس تجمع کردن. این بار تعدادشان بیشتر از روز قبلی بوده است. این کارگران 27 ماه است که حقوق نگرفته اند.کارگران کارخانه نورد لوله صفاهن هم 6 ماه است که حقوق نگرفته اند و دست به اعتصاب زدن. کارخانه دوقلو انها هم نورد پروفیل صفا که مال همان کارفرما هستش در استانه اعتصاب قرار گرفته است. این دو کارخانه در مجموع 2500 کارگر دارد. یکی از کارگران اخراجی کارخانه لوله صفا به نام حسین کابوسی که مطالباتش را ندادن اقدام به بستن در کارخانه کرد و مانع خروج کامیون ها برای مدتی شد. 150 کارگر بازنشسته صنایع فلزی ایران کارگاه های شماره 1 و 2 این کارخانه هم جلوی استان داری تهران تجمع داشتن و برای چندمین بار مطالبات خودشان را می خواستند.


موضوع دوم: دیروز کمسیمون امنیت ملی مجلس گزارش خود را در مورد کشتن ستار بهشتی زیر شکنجه در صحن مجلس قرائت کرد. گزارشی تو خالی ، هیچ چیز در این گزارش ذکر نشده و قرار است که پزشک قانونی و ماموران قضایی برسی کنند و جالب این که تاریخ دستگیری و اطلاعات عمومی گزارس غلط است. آقای صادق لاریجانی در صحبتش خواسته پای نظام را از جنایت کنار بکشد و محدودش کند به خطای چند مامور. آقای احمدی مقدم گفته است هنوز ملوم نیست ولی ما برخورد قاطع می کنیم ولی در عمل می خواهند خودشان را و نظام را از این جنایت کنار بکشند و هم نیروی انتظامی و قوه قضاییه هیچ همکاری نکردند و هیچ اطلاعاتی نداده اند. آقای علاءالدین بروجردی که ایشان را وکیل مدافع جنایت باید لقب داد حرف قبلیش را پس گرفت و گفت اطلاعات غلط به او داده بودند. نماینده اردستان آقای احمد بخشایشی اعتراض کرده و گفته باید با خاطی برخورد شود و ای چه زندان هایی است که افرد عمودی وارد می شوند و افقی خارج می شوند. از این مجاس فرمایشی بیشتر از این هم بر نمی اید این مجلس همچنین آقاس حسن نقوی نماینده ورامین خبر داده قانون گذرنامه را دارند عوض می کنند و در یک ماده آن گنجاندن که زنان مجرد زیر 40 سال فقط با اجازه ولی فهریشان و اگر نباشه حاکم شهر می توانند گذرنامه بگیرند و اگر شوهر داشته باشند که قانون قبلا مشخص کرده است گوی زنان جامعه ما تا 40 سالگی نیاز به قیمومیت دارند. قانون فعلی را دارند به ضرر بانوان عوض می کنند.


موضوع سوم: اقای اوباما دیروز دوباره تاکید کرد که امریکا نمی گذارد که ایران سلاح هسته ای داشته باشد ولی راه حل دیپلماتیک درش کماکان باز استرو ضمنا تکذیب کرده گفتگو هایی را که با ایران داشته و یا به زودی خواهد داشت. آقای رستم قاسمی خبر داده صادرات گاز ترکمنستان به ایران قطع شده و ضمنا قرار است گازوئیل سهمیه بندی شود زیرا مجلس اجازه افزایش قیمت نداده است و به دلیل اختلاف قیمتی که دارد با نرخ رشد قیمت ارز مشخص است که به صورت قاچاق دارد از کشور خارج می شود برای همین قرار است برای صنایع و خودرو سهمیه بندی شود. آقای حسین علی شهریاری رئیس کمسیون بهداشت بهداشت اخطار کرده با ادامه وضیعت فعلی در مورد دارو فاجعه خواهد افرید، مطرح کردن به علت افزایش قیمت ها قیمت تمام شده کارخانه ها بالا رفته حتی تولیدات داخلی مواد اولیه انها بین 40 تا 60 شان  وابسته به ارز است و این باعث افزایش شدید قیمت دارو خواهد شد. همچنین گفته به علت پرداخت نکردن بودجه برای دانشکده های پزشکی این دانشگاه ها به مشکل روبه رو خواهد شد و صدای دانشجویان بلند خواهد شد.


موضوع چهارم: به دستور آقای خامنه ای بازنشستگان سپاه قرار است به کار برگردانده شوند و احتمالا در موارد مناسب آموزشی و تاکتیکی ازانها ها استفاده شود.اول شاید به دلیل کمبود نیرو باشد برای اموزش دادن و دوم ان که از قدیمی های سپاه به دلیل سیاسی کنار گذاشته شدن و ناراضی هستند و دارند دل جویی می کنند به خاطر محبوبیتی که بین بدنه سپاه دارند و با این کار اقای خامنه ای ماشین سرکوبش را بازسازی بکند. بیسج اعلام کرده یک خبر گزاری اختصاصی راه اندازی خواهد کرد. اقای نقدی گفت اگرمصالح در اختیار انها قرار بگیرد زور خانه درست خواهد کرد.


موضوع پنجم: در سوریه بین ارتش آزاد و سوریه در قلب دمشق در منطقه اتظامن درگیری شدیدی در جریان است. ارتش سوریه حملاتی را ادامه داده به ارتفاعات جلان ناحیه است که بیشتر مخالفان به انجا می روند . اسرائیل به منطقه نوار غزه حمله کرده و معاون عملیاتی حماس در این حمله کشته شده و تنش در خاور میانه  بالا گرفته است و تاثیر ان را روی نفت گذاشته و کمی قیمت نفت را بالا برد.


موضوع آخر: اول ان که آقای قرائتی گفتند جوان نباید فیلم ببیند و یا روزنامه بخواند. و فقط تفسیر قران بخواند و این برایش کافی است. دوم، آقای دکتر ولایتی گفتند بهتر است مسئولان لباس ملی بپوشند. بهتر است ایشان از خودشان شروع بکنند ببینیم چه لباسی می پوشند. سوم، آقای خامنه ای در جمعی از نخبگان کشور گفتند در هنگام بحث از آزادی نباید از تنگنا ها ترسید یعنی به زبان دیگر ایشان می گوید من شما را دستگیر می کنم مثل ستار بهشتی را به خاطر وبلاگ نویسی می کشم و یا سر کارتان به کهریزک می افتد و مخالفان سیاسی را زندانی و شکنجه می کنم و مدافعین حقوق بشر و روزنامه نگاران را در حبس می کنم اما شما نترسید       

 

 

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته