-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 6 آذر ماه 91

 

سلام دوشنبه  6 آذر 90 ،26 نوامبر 2012


در مورد 8 موضوع امروز صحبت می کنیم.


موضوع اول: محمد سیف زاده وکیل زندانی دچار خون ریزی کلیه شده است ولی او را به بیمارستان نمی برند . آقای سید ابراهیمی که در بند 305 اوین از مشکل شدید تنفسی رنج می برد و از فرستادن او به بیمارستان جلوگیری می کنند. فیروزه طبیعی مادر دو فرزند دو و شش ساله برای تحمل شش سال و 91 روز دستگیر شده است.91 روز اضافه هم برای توهین به احمدی نژاد است. این خانم و شوهرش از فعالان حقوق کودک و زنان هستند . کسانی بودند که از خانواده قربانیان رضایت می گرفتند تا جلوی عدام ها گرفته شود. 11 شهروند بهایی در مشهد دستگیر شدند و به 5 سال 6 ماه حبس محکوم شدند. امیر دهدارزاده از فعالان سیاسی اهواز توسط پلیس فتا دستگیر شده است. سندی کای شرکت واحد به همراه اتحادیه نیروی کار پروژه ی و کانون مدافع حقوق کارگر بیانیه ای را مشترکی را باهم دادند و خواستار مجازات عاملان و عامران قتل ستار بهشتی شده اند . روزنامه مغرب هم که چند روز پیش اخطار گرفته بود از وزارت ارشاد به علت کشیدن کاریکاتور احمدی نژاد در روز نامه امروز خود داوطلبانه گفته تا اطلاع ثانوی روزنامه تعطیل است.


موضوع دم: سپاه به مناسبت عاشورا برنامه ماهواره سوزی راه انداخته است به نشانه آن که با گردش آزاد اطلاعات مخالف است.سایت اشپیگل هم خبر داده ایران می خواهد با راه اندازی یک کارت  بایومتریک است به جای کارت ملی فعلی تا با آن مردم ملزم به استفاده برای رفتن اینترنت باشند تا با آن کنترل را بالا ببرد.این نشان دهنده وحشت دولت ایران از گردش آزاد اطلاعات است.


موضوع سوم: آقایان هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در عزاداری عاشورا پیش آقای خامنه ای غایب بودن ، گفته می شود آقای هاشمی به عنوان اعتراض در این مراسم شرکت نداشته است. جلالی ار افراد نزدیک به مصباح یزدی حمله شدیدی به آقای هاشمی رفسنجانی کرده است وگفته ایشان به دنبال توطئه است تا قدرت را به دست گیرد.


موضوع چهارم : آقای جان مکین اعلام کرده ایران یک تهدید برای صلح و ثبات در جهان است. معاون سازمان حمایت از مصرف کننده خبر داده از آن که با افزایش 50 تا 70 درصدی قیمت ها موافق است و کاملا منطقی است چرا که ارز از سال گذشته 100 افزایش پیدا کرده در نرخ رسمی و گرنه در بازار آزاد شاید بیش از این حرف ها هم باشد . معاون وزیر نفت هم خبر داده روزانه 6 ملیون لیتر گازوئیل از کشور قاچاق می شود.


موضوع پنجم : محمود الظاهر عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرده ما مدیون ایران نیستیم و ایران خودش خواسته در راه خدا به ما موشک و تجهیزات نظامی دهد. معاون جهاد اسلامی گفته از فشنگ تا موشک هرچه مورد استفاده نیروهای مقاومت بوده در غزه مال ایران بوده است. روزنامه ساندی تایمز هم خبر داده اسرائیلی ها از طریق ماهواره رصد کردن هفته گذشته یک کشتی حامل راکت و موشک بارگیری شده در بندر عباس به مقصد غزه حرکت کرده است.


موضوع ششم: ارتش سوریه در حمله هوایی به روستایی در نزدیکی دمشق دست کم 10 کودک را کشته اگر چه تعداد کشته ها به مراتب بیشتر از این حرف ها است. مخالفان اسد هم گزارش کردن یک پایگاه هوایی را در شرق دمشق تصرف کردن. آقای مرسی هم در مصر مشکلاتش ادامه دارد مخالفینی مثل آقای البرادعی ، عمر موسی و به همراه چندین شخصیت دیگر جبهه نجات ملی درست کردن و با حرف اخیر آقای مرسی مخالفت کردن . در تظاهرات در میدان تحریر در مخالفت با مرسی ادامه دارد و در چندین دفتر دیگر اخوانالمسلمین حمله شده و یک کشته و 60 زخمی به جا گذاشته است.


موضوع هفتم: اما در ادامه بحثمان در مورد استراتژی ها از سوی جنبش در مقابل حکومت محور اول در مورد انتخابات آزاد صحبت کردیم و در محور قرار بگیرد و در این بحث این دو گانگی سازی ها را باید کنار گذاشت و انتخابات آزاد به معنی حاکمیت صندوق رای در مناسبات مردم و حکومت و در میان گرایشات مختلف سیاسی تنها در صورتی قابل اجرا است که هم نظارت سازمان های بین المللی باشد و هم کسانی که تزشان تعقیر قانون اساسی کشور و رفراندوم قانون اساسی هم است حق کاندیدا شدن داشته باشن در این حالت آن بحث سوالی که بلافاصله مطرح می شود بیرون نظام و یا درون نظام و غیره منتفی می شود. نکته سوم آن که در خصوص انتخابات آزاد پروژه است که مستقل از بار ایدئولوژی که پشت سرش مستقل از آن که چه عقیده ای داشته باشد می تواند مورد توافق جناح های مختلف و حفظ دید گاهایشان باشد و وحدت در عین کثرت می تواند حاصل شود و حول یک کار مشخص بار تئوریک پشت سری را نمی کشه ، و اما نکته آخر در مورد انتخابات آزاد این است که مطمعنا مقدار فشاری که باید روی حکومت آقای خامنه ای عمال بشود چه در سطح بین المللی چه با مقاومت معدنی مردم تا او را وادار به عقب نشینی بکند که به چنین انتخابات آزادی تن بدهد فشاری است که به احتمال زیاد در عمل رژیم آقای خامنه ای متلاشی خواهد کرد بنابر این بسیار احتمال دارد که در عمل تدارکی که برای حول این شعار انجام بشود پیش از آن که در چهارچوب این نظام بخواهد به جایی برسد منجر به متلاشی شدنش بشود و انتخابات آزاد تنها تبدیل شود به رفراندوم قانون اساسی.


موضوع آخر: آقای میرباقری ریئس فرهنگستان علوم ا سلامی گفتند که ولی خدا وقتی عذاب می کند نباید دل سوزاند ، یعنی وقتی حکومت آقای خامنه ای فردی مثل ستار بهشتی را شکنجه و می کشد ادم نباید برایش دل سوزاند.

        

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته