-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۲۴, چهارشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 22 آبان ماه 91


سلام دو شنبه   22 آبان 91 ،12 نوامبر 2012


در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: کسری 10 هزار ملیارد تومانی دولت برای پرداخت یارانه های نقدی که الان هم با تاخیر مواجه شده است باعث شده است دولت دوباره دنبال افزایش آب ، برق ، گاز برود و دنبال فاز دوم که کنار گذاشته شده بود دوباره به اجرا در بیاید برای همین مجلس طرح کلیات جلوگیری از اجرای فاز دوم را تصویب کرد و مقرر کرد که هیچ افزایش قیمتی نباید باشد. آقای احمدی نژاد در یک صحبت جو سازی کرد هر وقت می خواهیم به مردم پول مردم را به خودشان بدیم و قفل می زنند به راه های ما. این تعهد بزرگ باعث شده که ما هی 45 هزار تومان بدن، به دلیل ان که منابع ان تامین نشده مشکلات زیادی ایجاد کرده و باعث افزایش تورم بیشتر شده است.

رئیس های دانشکده های پزشکی هم که بیمارستان دولتی زیر نظر انها هستند در نامه سرگشاده ای نوشته اند این فشار های اقتصادی در ارز باعث افزایش 350 درصدی وسایل پزشکی در کشور می شود. ابتدای امسال به جای دو نیم میلیارد نیاز دارویی صنایع کشور فقط 600 ملیون دلار اختصاص داده شده است که ان هم به خاطر مشکلات تحریم خیلی از انها به مشکل خوردن و وارد کشور نشدن. یک نماینده مجلس خبر داده که به جای  ذخیره 6 ماه دارو که روال کشور هست تنها دو ماه ذخایر دارو موجود است. رئیس اتحادیه فناوران رایانه هم اعلام کرده با مصوبه اخیر دولت که ورود این کالا ها را ممنوع کرده وسایل کامپیوتر بین سه تا پنج برابر افزایش پیدا کرده است و قاچاق این کالا هم به زودی رونق خواهد گرفت.

آقای احمد توکلی هم دیروز در جلسه صحبت از گزارش محرمانه کرده و برای نمایندگان پیش بینی کرده در ماه های آینده تورم به شدت در کشور افزایش پیدا خواهد کرد.


موضوع دوم: 300 کارگر پتروشیمی فجر در مجموع کارخانه جات امام به دلیل 100 هزار تومان پاداش روز کارگر او 4 ماه است که از سوی شرکت پیمان کاری آنها پرداخت نشده از پریروز دست به اعتصاب زدن کارگران کاشی سمند سمنان هم 4 ماه است که حقوق دریافت نکردن. سید هادی حسینی نماینده مجلس خطاب به وزیر صنایع معدن و تجارت عنوان کرد 88 هزار کارگر صنایع فولاد در سطح کشور بین 2 تا 3 ماه است که حقوق نگرفتن . اصولا صنعت فولاد کشور در بحران رفته هم دولت صادرات ان را ممنوع کرده و هم به دلیل تحریم ها مواد اولیه و بعضی فولاد ها نمی تواند وارد کشور شود، گفته می شود امریکا به زودی تحریم هایش را شامل این صنعت هم خواهد کرد بنا بر این چین و دیگر کشور ها زیر فشار امریکا قرار خواهند گرفت. رئیس اتحادیه چایی کاران کشور هم خب داده دولت 50 ملیارد تومان بدهی به چایی کاران را نپر داخته است و اجازه فروش زمین و یا تغییر کاربری هایشان را نمی دهد و کار به جایی رسیده که بعضی چایی کاران نان نسیه هم نمی توانند بخرند و به تکدی گری روی اوردند .


موضوع سوم: ستاد حقوق بشر قوه قضایه گفته آقای صادق لاریجانی دستور داده به مرگ ستار بهشتی رسیدگی بشود و با متخلفین به شدت برخورد شود. کمیسیون امنیت مجلس هم کمیته تشکیل داده و گفته حادثه کشته شدن ستار بهشتی را پیگیری خواهد کرد. آقای احمد توکلی در مجلس خطاب به قوه قضاییه گفته به جای گرفتن وبلاگ نویس ها باید مسئولین فاسد را بگیرید. این پرونده هم مثل پرونده های دیگر مثل کوه دانشگاه – کهریزک به هیچ جا نخواهد رسید. آقای رضا خندان همسر نسرین ستوده خبر داده با وجود ان که دادستانی نامه داده بود که فرزندان او را حضوری ببینند اما بعد از 3.5 ساعت انتظار جلوی زندان اوین سرانجام اجازه این ملاقات را به نسرین ندادند. نسرین ستوده از 26 مهر ماه دست به اعتصاب غذا زده است و همین که فرزندان 5 ساله و 12 ساله خودش را حضوری ببیند و دختر 12 ساله او را ممنوع خروج کردند.


موضوع چهارم: یک مجموعه باستانی کشور که 58 سنگ نگاره که به قدمت 8 تا 12 هزار سال براورد می شده و در 60 کیلومتری اردکان یزد قرار داشته توسط یک نفر که دنبال گنج می گشته و با لودر به این مجموعه حمله کرده به کل تخریب شده است . آثار باستانی ما که ارزش جهانی دارد در حال تخریب هستند و این حرکت ادامه دارد.


موضوع پنجم : آقای امانو رئیس سازمان بین المللی انرژی اتمی خبر داده که ایران همچنان در حال پاک سازی پارچین است که به اعتقاد این سازمان فعالیت های نظامی انجام می شده است. قرار است صحبت های آتی در 23 آذر ماه در تهران انجام بگیرد. اما این روز ها صحبت از این می شود که با آمریکا باید صحبت کرد و بیشتر کسانی که با بیت ارتباط دارند این حرف ها را می زنند. آقای متکی گفته رابطه ایران با امریکا را می توان باسازی کرد. اقای شیخ  الاسلام اگر مصلحت مظام باشد باید با امریکا گفتگو کنیم. آقایان فکر می کنند امریکا کیمیای جادویست که اگر بشینند و با ان صحبت بکنند همه مشکلات اقتصادی کشور حل میشه در حالی که سوء مدیریت کشور از اول انقلاب بخصوص در زمان آقای احمدی نژاد است که این حکومت را آقای خامنه ای به مردم و کشور تحمیل کرده است.


موضوع ششم: درگیری در لبنان بین سنی ها و شیعیان در جنوب کشور اتفاق افتاده که دست کم 3 نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند . در بحرین هم جوانی به نام علی عباس رضوی توسط نیروهای امنیتی با ماشین زیر گرفته شده است و کشته شده است. نیروهای امنیتی از ترس واکنش مردم تمام راه های منتهی به خانه این جوان رابستن و فضا را به شدت امنیتی کردن . در دوحه قطر مخالفان سوری موفق شدن یک اتحاد بزرگتری به نام اتحاد ملی نیرو های اپزسیون و انقلاب تشکیل دهند و آقای معاذ الخطیب روحانی سنی هم به عنوان رئیس برای ان انتخاب شد . بدین ترتیب یک نفر را برای نخست وزیری دولت موقت انتخاب کردن و قرار است امروز در حضور امیر قطر گروهای مخالف این توافق خودشان را امضاء بکنند.


موضوع آخر:  دوتا خبر در مورد آقای احمدی مقدم است، ایشان رفتن دیدن آقای اردبیلی و از وضیعت اقتصادی کشور خود فرمانده نیروی انتظامی گله کرده و جالب پاسخ آقای موسوی اردبیلی است که گفتن با این روش مدیریت یک مسجد را هم نمی توان اداره کرد چگونه می شود مملکت را اداره کرد. همین آقای احمدی مقدم در زمانی که دارو نیست و رئیس های بیمارستان های خصوصی قبلا اخطار دادن امروز بیمارستان های دولتی اخطار می دهند که جان مردم در خطر است و پرستار ها از کمبود حقوقشان شکایت دارند و ده ها گرفتاری در صنعت درمان کشور با افتخار مطرح کرده به 60 بیمارستان برای رعایت پوشش کارکنان و پرستاران نیروی انتظامی تذکر داده و کروات زدن هم برای پرستار ها هم ممنوع اعلام کرده .    

 

 

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته