-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۱۷, چهارشنبه

Latest News from 30Mail for 11/07/2012

این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

1391/8/16




 

یاشار دارالشفا

خوب! دیگه چیزی نمونده...

من چی فکر می کنم؟

فکر می کنم، نباید چیز سختی باشه....اگر تحمل کردنی ام بوده، همین 7-6 ماه گذشته بوده که همش توی این فشار و استرس بودم: بمونم، برم....برم، بمونم....بمونم، برم.... تحمل کردنِ یک انتظار زهر ماری..... بعضی وقت ها حس می کردی گوسفندی هستی که منتظرِ ذبحش کنن، بعضی وقت ها حس می کردی قهرمانی هستی که منتظرِ تکریمش کنن، بعضی وقت ها حس می کردی موجود اضافی ای هستی که باید هرچه زودتر قالو بکنی و بزنی به چاک....

خلاصه، هرچی که بود بالاخره سر رسید؛ حالا میشه همه احساس ها وارونه بشن.... میشه یکمی بترسی.....میشه دوست نداشته باشی بری اون تو اما حاضرم نباشی تصمیمتو برای موندن عوض کنی.

گاهی وقت ها باید نباشی، گاهی وقت ها باید سخت نگرفت، بذاری سختی تو رو بگیره، باید تماشا کنی یا شایدم بذاری تماشات کنن......چه می دونم.....

حرف های فلسفی و ادبی زدن دیگه برای توصیف این لحظه، خیلی کلیشه ای تر از اونی هستند که فکرشو بکنی.

دلم می خواد از چیزهای ساده حرف بزنم.....از اینکه حالم خیلی خوبه، که حس یه تجربه ی جدید رو دارم تا رفتن به استقبال یک فاجعه......خیلی مهم نیست که چند ساعت بعد، چند روز بعد یا چند ماه بعد، چه اتفاقایی بیفته یا نیفته.....همینکه دنیا چند دقیقه اش رو هم به ما قرض بده، بسه!

دوست دارم همه چی خیلی سریع اتفاق بیفته، خیلی سریع! درست عین دوران بچگی که می رفتیم آمپول بزنیم: اونقدر سرمون رو گرم می کردن و حواسمون رو پَرت، که نمی فهمیدیم کی سوزن، سوراخمون کرد. دوست دارم چشمهام رو ببندم و لحظه ی بعد که بازشون می کنم، روی کف سلول، پتو روم باشه و من در حالی که به سقف خیره شدم، مشغول لاس زدن با عشق هایی باشم که هرگز فرصتی برای پرداختن بهشون نداشتم.

هنوزم فکر می کنم نباید چیز سختی باشه.....نه نیست.....نه نیست.....نه نیست.

blogs@30mail.net




 
 

1391/8/16




 

حس پنهان

حالم از این جمله بهم میخوره. مسئولیت جان زندانیان با رهبر است. کدوم رهبر؟ چه کشکی؟ جای اینکه یه کاری بکنیم به فکر اینیم که دلار ارزون شده بریم فردوسی دلار بخریم. تو نکبت و فقر و فلاکت دست و پا میزنیم دم نمیزنیم. فقط روز و شب کارمون شده غر غر کردن. همه مون شدیم کارشناس اقتصاد و جامعه شناس. تو تاکسی و تو مترو فقط بلدیم حکومتو مسخره کنیم. واقعا شرم اوره . یه سری دارن جون میدن تو زندان ماها فقط بلدیم تیتر بزنیم مسئول خامنه ایست. نه خیر مسئول ما ملت خواب زده هستیم. از بی مسئولیتی تک تک ما مردمه که مشتی متحجر و دجال هر بلایی میخوان سرمون میارن. بیچاره مجید توکلی,حیف از نسرین ستوده, وای بر عمر به باد رفته ی حشمت طبرزی,بیداد از زندگی  فنا شده ی نرگس محمدی افسوس و هزاران افسوس بر ملت خواب رفته.

* تیتر از سی‌میل
blogs@30mail.net




 
 

1391/8/16




 

گیس‌طلا

پاییز برخلاف بهار خیلی کوتاهه 
سه ماه نیست 
سه هفته است 
به همین خاطر مثل فصلهای دیگه وقت رفتنش ازش سیر نشدی
هنوز درست ودرمون ندیدیش که می ره ، باید عجله کرد
به خاطر همین امروز به نازنین زنگ زدم،  غذا درست کردم با سبدهای پیک نیک رفتیم پارک ملت
زیر درختا دایره زردرنگ طلا بود
باد می آومد و برگها می ریختن رو سر دختر پسرهای عاشق
می ریختن روی زمین چمنی که رنگش سبز طلایی شده بود
آفتاب کمرنگ هم گرم می کرد و هم رنگ می زد
زیر درخت نشستیم و  کشک وبادمجون با پیاز و سیر ترشی خوردیم
چایی و تخمه بعدش
تا عصر که نسکافه و شکلات
حرف زدیم و خندیدیم
خندیدم و حرف زدم
بعد با پای برهنه روی چمنها راه رفتیم و توی برگها غلت زدیم  و به سرتاپای هم برگ های زرد پاشیدیم  و عکس گرفتیم  و موجب لبخند نگهبانان مهربان پارک شدیم که حتی نگفتن : خانمها از چمن بیاین بیرون.
 
* تیتر از سی‌میل
blogs@30mail.net

 



 
 

1391/8/16




یک موتورسیکلت سوار که حامل سه میلیارد تومان وجه نقد و مقداری طلا بود، شامگاه روز دوشنبه (۱۵ آبان ماه) در محدوده خیابان ستارخان تهران در تصادفی مجروح شد.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، به ایسنا گفته که پس از اعلام این تصادف به مرکز فوریت‌های پزشکی، تکنیسین‌های اورژانس در صحنه حضور یافته و پس از متوجه شدن موضوع، آن را به پلیس اطلاع دادند.

آقای عباسی افزوده که سه میلیارد تومان وجه نقد و طلا و جواهرات همراه این موتور سوار ضمن صورت جلسه به ماموران پلیس تحویل داده شده است.

وی ادامه داد که موتور سوار مجروح نیز به بیمارستان رسول اکرم تهران منتقل شد و حال عمومی او نیز مساعد است.

یک ماه پیش نیز رئیس بازرسی پلیس راهور تهران از وقوع تصادف جرحی یک موتورسوار حامل یکصد هزار دلار وجه نقد در این شهر خبر داده بود.

منبع: ایسنا




 
 

1391/8/16




نرخ بلیت هواپیما‌ها در پروازهای داخلی از روز سه شنبه (۱۶ آبان ماه)، ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش یافت.

سیدعبدالرضا موسوی، رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران، به ایسنا گفته که این افزایش قیمت «با توجه به مسیرهای مختلف و مسافت‌های متفاوت کمتر و یا بیشتر می‌شود.»

پس از قطع ارائه ارز به شرکت‌های هواپیمایی ایران، این شرکت‌ها خواستار افزایش دو برابری قیمت بلیت پروازهای هوایی شده بودند اما سازمان هواپیمایی ایران از افزایش حداکثر ۵۰ درصدی قیمت بلیت‌ها خبر داده بود.

محمد خداکرمی، معاون سازمان هواپیمایی، نیز اعلام کرده که پس از افزایش قیمت بلیت‌ها، هیچگونه تغییری در قیمت بلیت‌های پیش فروش اعمال نخواهد شد و «مابه‌التفاوتی نباید از سوی مسافران پرداخت شود.»

منبع: ایسنا (+ و +)




 


شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به 30mail-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به 30mail@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته