-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۳۰, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 29 آبان 91

 

سلام دو شنبه   29 آبان 91 ،19 نوامبر 2012

 

در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم

 

موضوع اول: سومین نشست اتحاد برای دمکراسی دیروز پایان یافت و اخبار آن را روی سایت انتخاب آزاد هست ببینید. در روز دوم در مورد وضیعت اقتصاد کشور و گروهایی که کار کرده بودن قرار است به صورت مکتوب گزارش تهیه کنند. تاثیر جنبش های منطقه به ایران و بالعکس و جنبش زنان و یک متن پایانی تهیه شده بود که اکثریت آن را امضاء کردن و در متن اماده بود که باید  تکیه به وجوه متکثر ایران زمین باید کاری کرد که گذار ایران زمین به دمکراسی به دور از خشونت و انتخابات آزاد و صندوق های رای صورت بگیرد.


موضوع دوم: آقای روح الله بیگی گفته است بین 60 تا 70 درصد کارخانه های کشور تعطیل شده اند و بقیه هم زیر فشار اقتصادی قرار دارند. عددی که خیلی بزرگ است و اگر حقیقت داشته باشد می توان براورد کرد بین 4 تا 5 ملیون نفر در معرض بیکاری قرار گرفته اند. کارخانه فومن شیمی هم 150 کارگر را تعدیل کرده است به اجبار به علت ان که تولیدش پایین امده است. امروز قرار است بین 9 تا 11 صبح هم در ورزشگاه شهید معتضدی ضلع شمالی ترمینال جنوب تهران تجمع کارگران باشد به مناسب سال گرد تصویب قانون کار


موضوع سوم: بعد از آن که 41 نفر از زندانیان سیاسی نامه نوشتن به اعتراض به انتقال ابوالفضل عابدینی که شهادت داده بود به شکنجه هایی که به ستار بهشتی رفته به زندان کارون اهواز به دستور ویژه دادستان به زندان اوین برگرداندند ودر قرنطینه اوین است. کاملان نشان می دهد حکومت وحشت زده است و ناچار به عقب نشینی است. خانوادهای 10 محکوم به اعدام در جلوی وزارت اطلاعات سنندج تجمع کردن زیرا عزیزان انها را ظاهرا برای اجرای حکم اعدام به زندان قزل حصار تهران و رجایی شهر برای اجرای حکم منتقل کردن. همسر عبدالفتاح سلطانی وکیل مدافع و فعال حقوق بشر که در زندان به سر می برد برای یک سال زندان تعلیقی و ممنوع خروجی از کشور محکوم شده است. خانواده های آقای موسوی و خانم رهنورد که به سختی هفته ای یک بار می توانند زیر تدابیر شدید امنیتی ملاقات داشته باشند. زیر فشار هستند که نباید از حال این دونفر خبری منتشر شود اما خبر رسیده که آقای موسوی از درد قفسه سینه رنج می برد و نیاز به رسیدگی پزشکی دارد و خانم رهنورد اندکی دچار لرزش دست و صورت شده است که قبل ار حصر هیچ وقت این مشکل را نداشته است. روز گذشته در سومین سالگرد آقای منتظری هم از ورود خانم ها بر سر مزار آقای منتظری جلوگیری کردن . سخن گوی کمسیون امنیت ملی مجلس هم گفته کبودی های روی بدن ستار بهشتی عامل مرگش نبوده و به جای قتل هم در صحبتش از کلمه مرگ مشکوک را به کار برده است. همان طور که پیش بینی می شد دولت مردان جمهوری اسلامی سعی می کنند با این حرف های طولانی پرونده قتل ستار بهشتی را مثل پرونده کهریزک و کوی دانشگاه بکنند.


موضوع چهارم : نماینده ورزقان به شدت از دولت انتقاد کرده و گفته تنها 15 درصد خانه ها ی زلزله زده ها اماده شده است در حالی که در منطقه برف امده و سرما شروع شده و قرار است در سه روز آینده دوباره برف و باران بیاید و هنوز کاری برای زلزله زده ها نشده است . یک بار احمدی نژاد گفته بود ما در بازسازی یک رکورد جهانی به جا گذاشتیم. آمریکا به هیئت ایرانی که قرار بود برای کمیته سوم حقوق بشر سازمان ملل برود ویزا نداده است.آقای سعیدی در مجلس گفته ریئس جمهور آینده باید ارزشی باشد و با رهبر هماهنگ باشد. در محافل سیاسی کشور شایعه است که قرار است حکومت چند تا از روز نامه های توقیفی دوباره اجازه انتشار پیدا بکنند و چند تا از زندانیان سیاسی سرشناس را هم آزاد کند تا بلکه تا بتوانند تنور انتخابات را گرم بکنند. پورمحمدی که اعلام کرده کاندید ریئس جمهوری خواهد بود به آقای مشایی تو صیه کرده که شما کاندید نشو چون تایید نخواهید شد. با حضور فلاحیان برای کاندید ها در این انتخابات باید گفت مجمع ادم کش ها جمع است.


موضوع پنجم: در گیری در غزه ادامه دارد و تعداد کشته ها به 67 نفر و زخمی ها به 600 نفر رسیده . مصر در میانه میانجیگری قرار دارد و محمود عباس هم حماس و جهاد اسلامی را دعوت کرده که چاره جویی بکنند. ایران هم تحویل موشک های فجر 5 را تکذیب کرده و اسرائیل هم اعلام کرده شرط هر گونه توقف حملاتش این است که موشک باران از سوی غزه به سوی اسرائیل متوقف بشود.

موضوع ششم: در سوریه مخالفین یک پایگاه در شمال حلب را تصرف کردن و فرودگاهی را در دیروزور توانستند به تصرف خودشان در بیاورند و در دمشق درگیری ادامه دارد و یک انفجار بزرگ هم در یک مرکز تجاری در دمشق اتفاق افتاده و مخالفین اعلام کردن کشته شدگان از مرز 39 هزار نفر رد شده و ایران یک نشست در تهران گذاشته که ظاهرا مخالفان خودی بشار اسد بوده و هیچ یک از مخالفان سر شناس در آن ها حضور نداشتند. دولت فرانسه هم سفارت خانه سوریه را تحویل سفیر ائتلاف مخالفین داده و خود ریئس جمهور فرانسه با سفیر جدید ملاقات کرده است.


موضوع آخر: آقای جعفر شجونی نماینده ها مثل بچه ادم از احمدی نژاد سوال کنند و سیاست نظام تغییر قطعه نیست و سیاست نظام تعمیر و نگهداریست . آقای علم الهدای گفتند مردم سالاری راه ورود دشمن است و باید همه چیز در آینده تحت کنترل طرفداران رهبری باشد.   

 

 

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته