-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۱۸, پنجشنبه

Latest News from Iran Free for 11/08/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



ستار شهیدیآزادی بیان- خانواده ستار بهشتی، وبلاگ نویسی که تنها ۵ روز در بازداشت بوده است، خبر مرگ وی را تایید کرده اند.

بنا به گزارش منابع حقوق بشر، ستار بهشتی وبلاگ نویسی که در وبلاگ «انتقاد» می نوشت و مواضعی تند علیه رژیم داشت، در زیر شکنجه کشته شده است. روز گذشته به خانواده این وبلاگ نویس که کارگر ساکن رباط کریم در نزدیکی تهران بودند خبر داده بودند که قبر خریداری کنند و برای تحویل جنازه به پزشکی قانونی کهریزک مراجعه کنند. اما امروز از تحویل جسد وی به خانواده ش خودداری کردند و مانع از حضور اعضای خانواده در غسالخانه شدند و تنها با حضور داماد خانواده وی را دفن کردند.

گزارشها حاکی ست که به خانواده وی هشدار داده شده است از برگزاری هرگونه مراسم ختم و عزاداری خودداری کنند.

ستار بهشتی یکی از چند وبلاگ نویس و فعال رسانه ای ست که در سالهای اخیر در زندان های جمهوری اسلامی جان می سپارد. پیش تر گزارش شده بود که زندانیان بند امنیتی ۳۰۵ اوین وی را با پیکیری خونین و درهم کوبیده که احتمالا دچار شکستگی نیز شده بود، مشاهده کرده اند.

وی در روز نهم آبان ماه توسط پلیس فتا بازداشت شده بود و مسئول قتل وی نیز پلیس فتا شناخته می شود.

ستار بهشتی که پیش تر در وبلاگ خود از تهدیدش سخن به میان آورده بود، در آخرین پست وبلاگ خود نوشته است: «ما را از تهدیدات خود نه ترسانیدچون ترسی در دل ما نیست، دیگر جای ترسی نمانده، شلاق وشکنجه شدن، ما را از اطلاع رسانی کردن باز نمی دارد. اگر شعار شما این است کهما بازداشت می کنیم، شکنجه می دهیم. شما سکوت کنید! شما اطلاع رسانی نکنید!

شعار ما هم این است. پابه میدان گذاشتیم در این مبارزه یا از قفس تن رهایی می یابیم یا قفس ظلم شما رادرهم می شکنیم.
زنده وپاینده ایرانی وایران جانم فدای ایران.»

مطالب مرتبط:

گفته های مادر و خواهر ستار شهیدی


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به iranfree-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به iranfree@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته