-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آذر ۲, پنجشنبه

Latest New from Green Correspondents for 11/22/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

خبرنگاران سبز/سیاست:
 مردم دچار توهم نشوند و چيز ديگری فکر نکنند نظر رهبری همچنان به نظر آقای رئيس جمهور نزديک تر است. با وجود تمامی اختلافات مابين دولت وقت، مجلس، قوه قضائيه و رهبری، مجلس فرمايشی اجازه طرح پرسش از رئيس جمهور بی کفايت که تورم را در طول مدت رياست اش به بیش از ۳۰۰ برابر رسانيده است ندارد.

مردم کماکان در فلاکت و رياضت زندگی کنند چرا که آيت الله خامنه ای به عنوان نماینده خدا بر روی زمین، معتقد است: " هرچند اقدام مجلس در زمينه طرح سؤال از مسئولين اقدامی مثبت است اما نمايندگان محترم اين کار را در همين نقطه متوقف کنند".

محمود احمدی نژاد که چندی نيست در برابر نامه تهديدآميز خامنه ای به سران سه قوه با ادبياتی تشرگونه و هشدار دهنده وظايف اصلی خود و رهبری نظام را به وی يادآور شده است در مدت رياست اش توانسته است با جمع آوری اسناد حیاتی برای خود، برگ برنده جمع آوری کند. می توان گفت به همين دليل تا کنون رهبری نظام در برابر قد علم کردن دست نشانده خود در مقام رياست جمهوری، با وی مدارا کرده است تا اين دوره نيز با حاشيه کمتری به پايان برسد و بيش از اين اختلافات بين قوا در رسانه بازتاب پيدا نکند. البته آزادی معاون مطبوعاتی رئیس دولت کودتا علی اکبر جوانفکر نیز از نشانه های سازش رهبری با احمدی نژاد در ماه های آخر عمر دولت دهم است که بر گفته های بالا اعتبار می گذارد.

به هر تقدير به دستور رهبری نظام مجلس فرمايشی و مجلس خبرگان رهبری اجازه انجام وظيفه اصلی خود را نخواهند داشت و هرگونه طرز سؤال از رئيس جمهور و رهبری در نظام جمهوری اسلامی امری محال و غيرممکن شده است.

وحيد زادقی



 
 

خبرنگاران سبز/سیاست:
 درحاليکه جمهوری اسلامی با ارسال و تجهيز حماس با راکت های فجر۵ ، دخالتی آشکار در مسائل دو کشور درگیر جنگ کرده است ، در تهران مقامات نظام با دعوت ۲۰۰ شخصيت دينی، رهبران حزبی، شخصيت‌های سياسی، روسای عشاير و نمايندگان و سران گروه‌های معارض سوری در اجلاس گفت وگوی ملی سوريه در پی آشتی ملی و بقای رژيم جنايت کار اسد برآمده است.  از ديگر سو از زبان  وزير نيرو نیز اعلام شد که نظام حاکم کمک بلاعوض ۴۰ ميليون دلاری به کشور لبنان هديه داده است.

اين بذل و بخشش های مقامات جمهوری اسلامی به بشار اسد، حماس و لبنان در حالی انجام می شود که فروش فراورده های نفتی و گازی کشور در مقايسه با سال گذشته به ميزان قابل توجه ای کاهش يافته است و کشور به دليل پافشاری سران نظام در ادامه برنامه هسته ای متحمل تحريم های شديد در تمامی ابعاد شده است و گذران زندگی و معشيت مردم بسيار دشوار شده است. مصرف گوشت سفيد و قرمز به همراه لبنيات کاملن از سبد خريد خانوارهای کم درآمد و متوسط به کل قطع شده است . قيمت گوجه فرنگی به کيلويی ۳۵۰۰ تومان و قيمت تخم مرغ به دانه ای ۴۵۰ تومان رسيده است. اميد در کشور به ياس و نااميدی تبديل و برتعداد فارغ التحصيلان دانشگاهی و آماده به کار افزوده شده است.اینها در شرایطی صورت گرفته است که هیچگونه همت و اراده ای از جانب دولت کودتایی و رهبری نظام برای اصلاح امور اجرایی و اقتصادی مملکت دیده نمی شود و در عوض از جانب آنان یک نوع ریاضت اقتصادی به ۷۵ میلیون ایرانی تحمیل شده است که سکوت مردمی نیز البت مزید بر علت شده است.

به راستی دستاور جمهوری اسلامی در نشست عدم تعهد تهران ، که در آن رؤسای پنجاه کشورجهان، شهریور ماه امسال شرکت کرده بودند چه بود که سران نظام در تلاش بر ای ایفای نقشی مثبت و ميانجی گر در مناقشه سوريه برآمده اند ؟
اگر ن‍ظام حاکم، اجلاس پیشین تهران را یک پیروزی مقتدرانه می داند پس به چه دليل کمتر از دوماه پس از آن بریز و بپاش و تبلیغات دروغین شبانه روزی که قبل و بعد از آن اجلاس پیروزانه در بوق و کرنا کرد، آمادگی خود را برای مذاکره با« پنج + یک » و متوقف کردن برنامه هسته ای اش اعلام و با اعزام کارشناسان آژانس بین المللی موافقت و بطورآشکار و پنهان با ارسال پیغام به آمریکا در تلاش برای سازش و یحتمل دادن باج به آمریکا و همپیمانانش برآمده است؟

وحید زادقی 



 
 

خبرنگاران سبز/جامعه:

زخمی ام التيام ميخواهم التيام از جوانمردان وطن می خواهم . آذربايجان خطه ی قهرمان پرور ايران عزادار شد. زمين لرزه ای به بزرگی ۶.۲ ريشتر در آذربايجان شرقی منجر به کشته شدن ۳۰۰ تن از هموطنان عزيز کشورمان و تا این لحظه به جای ماندن ۲۶۰۰ تن ازمجروحان  شده است. اما در کمال وقاحت تمام، صدا و سيمای جمهوری اسلامی که گويی اخبار سوريه، ميانمار و غيره از خبر آواره شدن زلزله زدگان ديروز کشور پراهميت تر بوده است، از پوشش اخبار دو زمين لرزه پر قدرت در آذربايجان شرقی، خودداری کرده است.


امروز نیز علیرضا منادی سفیدان٬ نماینده تبریز در مجلس از اعتراض نمایندگان آذربایجان شرقی به سکوت صدا و سیما در خصوص زمین لرزه این استان خبر داد و گفت مردم نیز از این موضوع «آزرده خاطر» هستند. منادی سفیدان روز یکشنبه (۲۲ امرداد) به خبرگزاری ایسنا گفته که «مردم از انعکاس خبری صداوسیما در خصوص زلزله دیروز بسیار گله‌مند» هستند و این نحوه برخورد «احساسات عمومی را جریحه‌دار کرده است.»
وی اظهار کرده است: «علی‌رغم اینکه دیشب صد‌ها نفر زیر آوار بودند، در برنامه‌های تلویزیونی اشاره‌ای به وقوع این فاجعه نشد و از مردم خواسته نشد که در دعاهای خود، زلزله‌زدگان را مدنظر داشته باشند.» این عضو هیات رئیسه مجلس افزود: «شبکه‌های مختلف صدا و سیما پوشش خوبی به اخبار مربوط به زلزله ندادند و این موضوع مردم را بسیار ناراحت کرده است.»

صدا و سیمای جمهوری اسلامی به همراه گروهی از رسانه‌های محافظه‌کار با گذشت حدود یک روز از زمین لرزه خون‌بار در آذربایجان شرقی در خصوص این حادثه سکوت اختیار کرده‌اند.

سانسور اخبار زلزله ديروز حتی در مجالس عزاداری شب احيا در تهران نيز همسو با رسانه ميلی جمهوری اسلامی انجام گرفت. بطور مثال حاج سعيد حداديان در پايگاه مقداد خيابان آزادی، در زمان قرآن به سرکردن، ده ها بار برای سوريه به عنوان خط مقدم مقاوت، حزب الله لبنان، فلسطين، ميانمار و صد البته برای سلامتی علی خامنه ای با تملق فراوان با تريبونی که در اختيارش گذاشته شده بود گفت و تنها و تنها کمتر از ده ثانيه از مردم زلزله زده آذربايجان گفت. اين رفتار ضد انسانی مداح ولايت فقيه باعث خشم و ناسزا گفتن آنهايی که حاضر در اين مکان بودند شده بود.

حتی روزنامه ولایت فقیه کیهان نیز در شماره صبح امروز خود هیچ اشاره ای به زلزله دیروز آذربایجان شرقی نکرده است.

به واقع اسلامی که آيت الله خامنه ای و حاميانش در ايران، تبليغ و اجرا کرده است شنيع ترين، وقيح ترين، مشمئزکننده ترين،رياکارانه ترين قرائت از اسلام است که باعث نفرت اکثريت مطلق جامعه ايرانی شده است. شايد بايد حق داد به جوانانيکه فوج فوج به دين زرتشت و مسیح گرويده می شوند.

باور کنيم وقت آن است که خودمان برای آزادی کشور از دست اين حکومت فاسد و جاهل غير ايرانی به پاخيزيم . رايمان را دزديدند، رئيس جمهور منتخبمان را اسير کردند، تمدن، فرهنگ و عقبه کشورمان را در جهان به يک رژيم تروريست مبدل کردند، عزت و شرافت تک تکمان را با سخت کردن شرايط زندگی و نفس کشيدن در نظام استبدادی اشان گران کردند، به اعتراض،بيکار شدن، تعطيل شدن بنگاه های اشتغال،گرانی و تورم و خشک شدن درياچه اروميه بی اعتنايی کردند تا نشان دهند تنها به پابرجا ماندن نظام دیکتاتوری خودشان فکر می کنند.

هموطن عزیز: آذربايجان ايران به کمک تک تک ما نيازمند است. در تهران مراکز انتقال خون به ترتيب به شرح زیر است:

۱- پايگاه مرکزی اهدای خون ( همه روزه و جمعه ها ) خيابان انقلاب، خيابان وصال شيرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی ۲- واحد اهدای خون وليعصر (عج) ميدان وليعصر ، ابتدای بلوار کشاورز، ضلع جنوب غربی ميدان ۳- واحد اهدای خون پيروزی (شهيد اسدی آذر) خيابان پيروزی، بين خيابان اول و دوم نيروی هوايی، پلاک ۲۷۱ ، ۴- واحد اهدای خون صادقيه ضلع شمال غربی فلکه دوم صادقيه، جنب آموزشگاه دخترانه بعثت ۵- واحد اهدای خون نارمک ( همه روزه و جمعه ها ) بزرگراه رسالت، بين ميدان رسالت و چهارراه سرسبز، نبش خيابان ۴۹ ، ۶- واحد اهدای خون آزادی ( همه روزه و جمعه ها) ميدان آزادی، داخل پارک المهدی (عج)، جنب ساختمان شهر کتاب ۷- واحد اهدای خون امام حسين (ع) ميدان امام حسين، ابتدای خيابان انقلاب، زير زمين پاساژ سادات ، ۸- واحد اهدای خون نازی آباد ( فقط روزهای زوج ) بازار دوم نازی آباد، کوچه نيکومرام، طبقه اول پاساژ الزهرا
۹- واحد اهدای خون شهدای چيذر ( فقط روزهای فرد ) خيابان حکمت ،چيذر، ميدان ندا ۱۰- واحد اهدای خون بيمارستانی ميلاد بيمارستان ميلاد ورودی۳ طبقه همکف،جنب آزمايشگاه ۱۱- واحد اهدای خون متروی شهرری ( همه روزهو جمعه ها ) ضلع شمالی متروی شهرری ۱۲- واحد اهدای خون متروی امام خمينی (ره) ميدان امام خمينی (ره)، ابتدای باب همايون ۱۳- واحد اهدای خون ورامين کمربندی شهيد بهشتی، خيابان مجتمع ادارات، خيابان اميرکبير، کوچه خيام ۱۴- واحد اهدای خون رباط کريم ( فقط روزهای فرد ) رباط کريم، بلوار مصلی، ضلع جنوب غربی ميدان معلم، روبروی مرکز پيش دانشگاهی دارالعلم ۱۵- واحد اهدای خون شهدای افسريه بزرگراه بسيج، نرسيده به ۲۰ متری افسريه، نبش کوچه ۲۸ (شهيد ميراسماعيلی) ۱۶- واحد اهدای خون قدس ( فقط روزهای زوج) شهرستان قدس، خ ۴۵ متری انقلاب، بوستان آزادگان، نبش خ صنعت ۲ ۱۷- واحد اهدای خون شهدای شهريار شهرستان شهريار، خيابان انقلاب، روبروی امامزاده اسماعيل (ع) ۱۸- واحد اهدای خون شهيد باقری ميدان خراسان، خيابان خاوران، خيابان شهيد قنطار، پلاک ۲۱ ۱۹-واحد اهدای خون شهدای کوٍثر (راه اندازی جديد) سعادت آباد ، بلوار دريا ريا ، ميدان کوثر تلفن ۲۰-واحد اهدای خون ابوذر ميدان ابوذر (فلاح) ، خيابان ابوذر، بعد از بيمارستان ضيائيان -بين باقری و اصغر نژاد -پلاک ۷۰۶

همچنين ‏"انجمن احيا ارزشها ستاد بحران در اهر و وزرقان تشکيل داده و در حال جمع آوری کمکهای نقدی و اقلام ديگر برای زلزله زدگان هست:
برای واريز کمکهای نقدی: بانک ملی شعبه اميرآباد جنوبی، کد ۱۲۸، حساب سيبای (۰۱۰۵۶۶۹۶۵۹۰۰۰) انجمن احياء ارزش ها.
اقلام ديگر را هم می تونيد به اين آدرس تحويل بديد: ميدان انقلاب،کارگر شمالی،بين فرصت و نصرت کوچه جعفرزادگان (جواهری سابق)،پلاک۲، کدپستی ۱۴۱۸۸"‏ 

در اروميه نيز مراکز انتقال خون : چهار راه همافر، فلکه بهداری - باند پائين ، تقاطع مدنی وعطائی آماده اعطای خون شما هموطنان عزيز است.

وحید زادقی

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته