-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آذر ۴, شنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 2 آذر 91

 
 

سلام پنج شنبه 2 آذر 91 ،22 نوامبر 2012


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم.


موضوع اول: مادر ستار بهشتی در مصاحبه اعلام کرده پسر من را کشتند و ستار هیچ بیماری نداشته است و یک قرص هم نمی خورد و خواهرش را به دستگیری تهدید کردند و خانه ما زیر نظر است و به من پیشنهاد دیه کردن که من آن را رد کردم پزشک قانونی هم دیروز گزارش را داد ولی علنی نشده است و دادیم به قوه قضاییه به آقای اژه ای.  نماینده مجلس گفته، بردن ستار بهشتی به تحت نظر گاه اصطلاحی که به بازداشتگاه کلانتری گفته می شود در رباط کریم غیر قانونی بوده است و حداکثر به بازداشتگاه آگاهی می بردن. نسرین ستوده از انفرادی به بند عمومی اورده شده است و توانست یک ملاقات کابینی با خانواده داشته باشد در ان جا گفت بعد از سه هفته همچنان به اعتصاب غذا خود ادامه می دهد به اعتراض به باز کردن پرونده برای دختر 13 ساله اش. یکی از دختران آقای موسوی هم با تهدید های مقامات امنیتی با ملاقات کردن پدر و مادرش محروم شده زیرا در مورد  حال آنها اطلاع رسانی کرده است. آقای هاشمی رفسنجانی برای ملاقات دو فرزندش رفته است و اشاره کرده که دروغ ، فساد ، ریاکاری ، تجسس در زندگی خصوصی مردم وسایر موارد باید توبه کرد و جبران مافات کرد. راهیان نور باز حادثه افرید و این بار دختران دبیرستانی از نیک شهر سیستان بلوچستان اتوبوسشان واژگون شده و14 

دختر مجروح شدن ، بسیجیان دست بردار نیستند و با این کار ها با جان بچه های مردم بازی می کنند.


موضوع دوم: آقای حسن گروسی 90 درصد صنایع نساجی کشور تعطیل شده است. او گفته 9 ملیون بیکار داریم. آقای محمد زارعی گفته ظرفیت تولید صنعت کشور به نصف رسیده است. ریئس بیمارستان چشم فارابی اعلام کرده قیمت محصولات چشم پزشکی 3 برابر شده است و مراجعه بیماران به بیمارستان های دولتی افزایش پیدا کرده است به عات گران شدن بیمارستان های خصوصی.


موضوع سوم: آقای خامنه ای جلوی سوال کردن از احمدی نژاد را گرفت با این بهانه که دشمن سو استفاده می کند به قول آقای واحدی نظر سنجی صدا و سیما 86 درصد مردم موافق طرح سوال از احمدی نژاد بودن و لابد این دشمنی که آقای خامنه ای می گوید مردم ایران هستند که غریبه هستند و نباید بشنوند. نمایندگان طرح سوال را همه بعد از این صحبت پس گرفتند و بی شخصیتی خودشان را نشان دادند. محسن رضایی ز و جمعیت موتلفه می خواستند آقای مصباح را ببینند هر دوی آنها دیروز تکذیب کردن و این جالب است زیرا نشان می دهد مقام مصباح در سیستم لق شده است زیرا ادم های فرصت طلبی مثل آنها پایشان را پس کشیدن و حتی تکذیب می کنند که می خواستند آقای مصباح را ببینند.


موضوع چهارم:بین اسرائیل و حماس آتش بس برقرار شد با وساطت مصر و این باعث شد آقای مرسی جایگاه مهمی در تحولات منطقه بازی کند. جنگی که طی هشت روز 150 از فلسطین و 5 کشته از اسرائیل به جا گذاشت. فرمانده کل سپاه اعلام کرده فناوری ساخت موشک های فجر 5 را ما در اختیار گروه های فلسطینی غزه قرار دادیم و نه آن که صلاح فرستاده باشیم. از ان طرف آقای لاریجانی گفته ما کمک نظامی به غزه کرده ایم. این آتش بس در حال حاضر بسیار شکننده است. سازمان امنیت اسرائیل اعلام کرده ایران تحرکات زیادی برای جلوگیری از آتش بس به خرج داده بوده است.ضمنا اسرائیل ادعا کرده گنبد آهنین دفاعی که درست کرده در این ماجرا نشان داده بسیار خوب کار کرده به جز یکی دو مورد توانسته جلوی حمله موشکی را بگیرد.


موضوع پنجم: ادامه استراتژی آقای خامنه ای و راه های مبارزه با آن و کارهایی که جنبش می خواهد انجام دهد . قبلا گفتیم آقای خامنه ای دوتا جام زهر را نخواهد خورد یکی برداشتن احمدی نژاد و یکی کوتاه امدن برنامه هسته ای و برای اینکه بتواند انرا پیش ببرد چهار کار باید انجام دهد، می خواهد آرامش را حفظ بکند و نقش خود را به عنوان عمود خیمه که بیشتر تقویت بکند که لشکر پشت سرش را جمع کند و مردم را نا امید بکند از ان که دنیا می خواهد رژیم را بر دارد و یا مخالفین می توانند اتحادی داشته باشند و امیدی برای مردم ایجاد بکنند و سوم ان که می خواهد سرکوب را بیشتر کند تا مردم بترسند و اخر ان که مبارزات را منفرد بکند و اگر اعتراضی برای فقر ، بیکاری و گرسنگی در همان محدوده خود بماند و به صورت یک اعتراض سراسری شکل پیدا نکند. در مقابل این حرکت چهار گانه حکومت ما شش کار محتمل است در طرف جنبش انجام شود که از فردا به آن خواهیم پرداخت.


موضوع آخر: آقای حداد عادل در مطلبی که در سایت آقای خامنه ای گذاشته شده چنان از ادبیات فارسی و عربی رهبری تعریف کرده که امثال بدیع الزمان فروزانفر ، خانلری و غیره لابد در جیب کوچک آقای خامنه ای جا می گیرند و جالب است که حداد در جای دیگر می گوید آقای خامنه ای مرحوم  ایرج افشار را ملاقات کرده و خیلی بزرگ می داشته و همین دیروز روزنامه کیهان فحش را به ایرج افشار کشیده بود چرا که قرار بود سالن های دانشگاه تهران را به نام او بگذارند ، یک جوانی یاد نوشته بود آدم یاد آن شعر سعدی می افتد که منجمی به خانه امد دید کسی پیش زنش است و آن شعر معروف سعدی که "تو که نمی دانی در خانه ات چی می گذرد در آسمان دنبال چی می گردی " آقای خامنه ای نمی تواند روزنامه کیهان زیر سیبلش را  اداره بکند آن وقت ادعای جهانی دارد.       


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی         

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته