-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۱۹, جمعه

Latest News from Webna for 11/09/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - سومین همایش جهانی روز کاربردپذیری هم اکنون هم زمان با سایر کشور ها در ایران در حال برگزاریست.

این رویداد جهانی که در بیش از ۳۵ کشور بصورت همزمان برگزار میشود هم اکنون در محل فرهنگسرای اندیشه در حال اجراست. در این دوره بیش از ۱۳۰ نفر علاقه مند به مباحث کاربردپذیری حضور دارند.

وبلاگینا به‌عنوان یکی از حامیان رسانه‌ای این رویداد، مراسم آن‌را به‌طور زنده و به شیوه لایوبلاگینگ پوشش می‌دهد. با مراجعه به آدرس live.weblogina.com/usability می‌توانید این رویداد را دنبال کنید.

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کاربردپذیری میتوانید به آدرس http://usabilityday.ir مراجعه نمایید.

 

 

 

 


 


وبنا - در جریان دومین رویداد جهانی استارت آپ ویکند تهران٬ بانک سامان که یکی از حامیان اصلی این رویداد است از جدیدترین API خود رونمایی کرد. جناب آقای مهندس مقدم نماینده این بانک در استارت آپ ویکند در روز افتتاحیه توضیحات کاملی را در این مورد ایراد کردند.

 در ادامه بخشی از این سخنرانی نقل شده است.

 

"همه دوست داريم بهترين باشيم و بهترين كار را ارائه كنيم. قرار هم نيست چرخ را دوباره و تنهايي اختراع كنيم."

 

"امروز در دنياي وب ٢ صاحبان كسب و كارها ياد گرفته اند كه نمي توان همه چيز را به تنهايي ساخت. هر كس بهتر است همان كاري را انجام دهد كه خوب بلد است و براي بقيه ي كارها از ديگران كمك بگيرد. سايت هاي بزرگ امروز سعي مي كنند با ايجاد واسط هاي برنامه نويسي يا همان API ها، دست ديگران را براي توسعه محصول روي بستر آنها باز بگذارند. توسع دهنده ها هم طبعا ترجيح مي دهند هرچه بيشتر از اين سرويس ها استفاده كنند و با تركيب خلاقانه ي آنها، خدمات و ارزش افزوده جديدي ايجاد كنند."

 

"ما در بانك سامان، عقيده داريم تمام تيم هاي چابك نرم افزاري، با شناخت دقیقی كه از نيازهاي طیف مختلف كاربران دارند، بسيار بهتر از بانكها مي توانند محصولات نرم افزاري مالي و بانكي را توسعه داده و به كاربر نهايي ارائه كنند."
"بنابراين مي خواهيم با ارائه ي API، دسترسي شما را به مخزن داده هاي مالي مشتريان باز كنيم. شما البته با كسب اجازه از خود مشتري، میتوانید اطلاعات بانكي وی را مستقيم از پايگاه داده هاي بانك بخوانيد و بر اساس آن ارزش افزوده و خدمات مورد نياز مشتري را به او ارائه دهید."

"خوشحالیم كه امروز در این رویداد خلاقانه ی جهانی٬ نسل جديد سيستم هاي بانكي اينترنتي را به شما معرفي میكنیم. سيستم هايي كه البته قرار است خود شما آن را بسازيد. اگر علاقمند به  آشنايي بيشتر با اين سيستم هستيد میتوانید با ایمیل api@bamsaman.com مکاتبه نمایید."
لازم به ذکر است در طی سه روز برگزاری رویداد استارت آپ ویکند نمایندگان بانک سامان توضیحات جامع و راهنمایی های فنی در مورد سیستم بام سامان را به شرکت کنندگان ارایه خواهند داد.

 


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته