-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آذر ۳, جمعه

Latest New from Green Correspondents for 11/23/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

جان نسرین ستوده در خطر است. نسرین ستوده وکیل دادگستری، برای دفاع از حقوق کودکان، روزنامه نگاران، دانشجویان و فعالین حقوق بشر در زندان است و هم اکنون در اعتصاب غذا به سر می برد. برای آزادی اش از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 
 



 
 

خبرنگاران سبز/سیاست:
 مردم دچار توهم نشوند و چيز ديگری فکر نکنند نظر رهبری همچنان به نظر آقای رئيس جمهور نزديک تر است. با وجود تمامی اختلافات مابين دولت وقت، مجلس، قوه قضائيه و رهبری، مجلس فرمايشی اجازه طرح پرسش از رئيس جمهور بی کفايت که تورم را در طول مدت رياست اش به بیش از ۳۰۰ درصد رسانيده است ندارد.

مردم کماکان در فلاکت و رياضت زندگی کنند چرا که آيت الله خامنه ای به عنوان نماینده خدا بر روی زمین، معتقد است: " هرچند اقدام مجلس در زمينه طرح سؤال از مسئولين اقدامی مثبت است اما نمايندگان محترم اين کار را در همين نقطه متوقف کنند".

محمود احمدی نژاد که چندی نيست در برابر نامه تهديدآميز خامنه ای به سران سه قوه با ادبياتی تشرگونه و هشدار دهنده وظايف اصلی خود و رهبری نظام را به وی يادآور شده است در مدت رياست اش توانسته است با جمع آوری اسناد حیاتی برای خود، برگ برنده جمع آوری کند. می توان گفت به همين دليل تا کنون رهبری نظام در برابر قد علم کردن دست نشانده خود در مقام رياست جمهوری، با وی مدارا کرده است تا اين دوره نيز با حاشيه کمتری به پايان برسد و بيش از اين اختلافات بين قوا در رسانه بازتاب پيدا نکند. البته آزادی معاون مطبوعاتی رئیس دولت کودتا علی اکبر جوانفکر نیز از نشانه های سازش رهبری با احمدی نژاد در ماه های آخر عمر دولت دهم است که بر گفته های بالا اعتبار می گذارد.

به هر تقدير به دستور رهبری نظام مجلس فرمايشی و مجلس خبرگان رهبری اجازه انجام وظيفه اصلی خود را نخواهند داشت و هرگونه طرز سؤال از رئيس جمهور و رهبری در نظام جمهوری اسلامی امری محال و غيرممکن شده است.

وحيد زادقی



 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته