-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۲۳, سه‌شنبه

Latest News from Webna for 11/13/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - دبیرخانه ششمین کنفرانس بانکداری الکترونیکی اسامی نامزدهای کسب eBank Award 2012 در شاخص های مختلف توسعه بانکداری الکترونیکی را اعلام کرد.

به گزارش این دبیرخانه، بر اساس آمارها و همچنین بررسی های میدانی در زمینه خدمات و دستاوردهای مختلف بانک های کشور در زمینه بانکداری الکترونیکی برترین بانک ها در شاخه های مختلف بانکداری الکترونیکی شناسایی شدند. این گزارش حاکی است شاخص هایی مانند برترین صادر کننده کارت های اعتباری، هدیه و برداشت، برترین توسعه دهنده خدمات خودپرداز و پایانه فروش و... از جمله شاخص های مورد توجه بودند. ششمین کنفرانس بانکداری الکترونیکی و همچنین بزرگترین نمایشگاه تخصصی فناوری های بانکداری الکترونیکی با حضور و سخنرانی بسیاری از متخصصان و کارشناسان داخلی و خارجی روزهای 28 و 29 آبان ماه در سالن همایش های تلاش برگزار خواهد شد.

برای مشاهده سایت و  اسامی بانکهای ایرانی نامزد به آدرس www.ebanking-conf.com مراجعه نمایید.


 


وبنا - سایت استخدام دات کو با هدف ایجاد مرجعی رایگان به منظور انتشار جدید ترین اخبار و آگهی های رسمی در کشور آغاز بکار کرد. سیستم استخدام دات کو مجهز به سیستمی تعاملی بوده که به افراد جویای کار و کارفرمایانی که به دنبال نیروی کار متخصص و متناسب با شرایط کاری خود میباشند این امکان را می دهد تا با هم در ارتباط بوده و بتوانند در منابع سایت به گشت و گذار بپردازند.

برای مشاهده سایت به آدرس www.estekhdam.co مراجعه نمایید.


 


وبنا - همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره اینفوگرافیک فارسی، برگزیدگان این جشنواره معرفی و از آنان تقدیر شد.

بخش حرفه ای :
هیأت محترم از مجموع آثار رسیده در بخش حرفه ای، هیچ یک از آثار را حائز رتبه ندانستند.
از میان آثار ارسالی اثر سرکار خانم مریم سلیمی با عنوان " ایران در المپیک" شایسته تقدیر اعلام شد.

بخش آماتور:
» نفر اول : هیأت محترم از مجموع آثار رسیده در بخش آماتور، هیچ یک از آثار را حائز رتبه اول ندانستند.
» نفر دوم : اثر سرکار خانم حدیثه عباسی با عنوان "محیط زیست(هواشناسی تهران)" و اثر سرکار خانم شهرزاد فدایی با عنوان " من ایرانی، درست مصرف نمی کنم" مشترکا رتبه دوم را کسب نمودند.
» نفر سوم : اثر جناب آقای شایان شلیله با عنوان " شبکه اجتماعی وبزز" رتبه سوم این بخش را کسب کردند.

از میان آثار ارسالی در این بخش اثر سرکار خانم زهرا صامتی و سرکار خانم فرزانه رئیسیان زاده با عنوان " میدان نقش جهان " و اثر جناب آقای سید پیمان بنی جمالی با عنوان " کاربرد فناوری نانو در صنعت خودروسازی" شایسته تقدیر اعلام شد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.infographicfestival.com مراجعه نمایید.


 


در مراسم اختتامیه همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، دکتر ناصر داودی راد، دبیر کمیته کارآفرینی مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارآفرینی و آموزش صحیح کارآفرینی را سیاستی دانست که به طور مستقیم در تولید ثروت در یک جامعه اثر گذار است.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، دکتر ناصر داودی راد، دبیر کمیته کارآفرینی مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارآفرینی و آموزش صحیح کارآفرینی را سیاستی دانست که به طور مستقیم در تولید ثروت در یک جامعه اثر گذار است. 

به گزارش وبنا، دبیر کمیته کارآفرینی مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت تخصیص بودجه های آموزشی و ترویج فرهنگ کارآفرینی در کشور تاکید کرد و گفت:متاسفانه بودجه های کارآفرینی در کشور به صورت پراکنده و غیرکارشناسی به دستگاه های غیرمرتبط اختصاص می یابد و تنها منجر به افزایش آمار آموزش دیدگانی می شود که وارد عرصه عملی کسب و کار نمی شوند.
 
دکتر داودی بر آموزش کارآفرینی به عنوان یک الزام آموزشی تاکید کرد و افزود:باید آموزش کارآفرینی از مقدماتی تا پیشرفته و از مرحله شناسایی فرصت تا استخراج خلاقانه ایده مناسب و تجاری کردن مفهوم ذهنی، به عنوان یک الزام آموزشی که در دراز مدت منجر به تولید ثروت و افزایش تولید ناخالص داخلی می شود، برنامه ریزی شود. 

وی این برنامه ریزی های آموزشی کارآفرینی را منفک از آموزش های رایگان نداست و در این مورد اضافه کرد:آموزش و ترویج فرهنگ کارآفرینی باید جزء دروس اجباری و عملی در همه مقاطع تحصیلی آموزشی قرار گیرد و به برگزاری همایش ها و سمینارهایی از این دست محدود نشود. 

دبیر کمیته کارآفرینی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان سخنانش در مراسم اختتامیه همایش ملی کارآفرینی در ICT قدم بعدی در نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی در جامعه را برگزاری دوره های آموزش کارآفرینی ویژه مشاغل خاص، اصناف و بازرگانان دانست که در نهایت منجر به بروز خلاقیت، نوآوری، شکوفایی و ایجاد رقابت در عرصه های داخلی و خارجی خواهد شد. 

گفتنی است اولین همایش ملی کارآفرینی در آی سی تی، روز چهارشنبه با معرفی برترین های این حوزه به کار خود پایان داد.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته