-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آذر ۴, شنبه

Latest News from 30Mail for 11/24/2012

این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

1391/9/3




پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کلاهبرداران به تازگی از پیامک به عنوان ابزار سرقت اطلاعات محرمانه آن‌ها استفاده می‌کنند.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه فتا آمده است که این پیامک‌ها با موضوع برنده شدن فرد در قرعه کشی کمک هزینه سفر زیارتی ارسال می‌شوند و از وی می‌خواهند تا «با ارسال مشخصات شناسنامه‌ای و کدملی خود به شماره اعلامی جوایز خود را دریافت کند».

بر اساس اعلام پلیس ایران، کلاهبرداران از این راه «از هویت و اطلاعات شخصی مردم برای کلاهبرداری‌های اینترنتی و بانکی سوءاستفاده می‌کنند.»

پلیس فتا به شهروندان ایرانی توصیه کرده است در صورت دریافت اینگونه پیامک‌ها تا اطمینان از درستی آن از افشای اطلاعات خود خودداری کنند.

منبع: ایلنا




 
 

1391/9/3




وزارت فرهنگ و ارشاد ایران از روزنامه مغرب به دلیل انتشار کاریکاتوری از محمود احمدی‌نژاد در صفحه نخست روز پنج شنبه این روزنامه شکایت کرد.

پدرام پاک آیین، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد، گفته که این کاریکاتور «باعث تاسف و حاکی از بی‌توجهی به منافع ملی و تکالیف قانونی ست».

کاریکاتور چاپ شده در صفحه نخست روز پنج شنبه روزنامه مغرب، با تیتر "ختم سئوال"، محمود احمدی‌نژاد را در حال پاره کردن برگه‌ای نشان می‌دهد.

این کاریکاتور به توقف اجرای طرح سئوال از احمدی‌نژاد به دستور رهبر ایران اشاره کرده است.

آقای پاک آیین همچنین افزوده که «روزنامه مغرب تاکنون تخلفات زیادی داشته که یکی از آن‌ها درج کاریکاتور روز پنجشنبه سوم آذر در صفحه نخست این روزنامه است.»

وی کاریکاتور و تیتر یک صفحه نخست روز پنج شنبه این روزنامه را «از جمله تخلفات یاد شده و موضوع شکایت وزارت ارشاد از این روزنامه» عنوان کرد.

روزنامه مغرب در روز پنج شنبه به تصادف دوباره کاروان راهیان نور پرداخته و تیتر «باز هم راهیان نور، باز هم تصادف» را به عنوان تیتر نخست خود برگزیده بود.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد، زمان رسیدگی به «تخلفات» روزنامه مغرب را پس از پایان تعطیلات ایام محرم در ایران عنوان کرد و گفت با این روزنامه «با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.»

منبع: فارس

مرتبط:

مدیر مسئول روزنامه مغرب بازداشت شد
 




 
 

1391/9/3




وبسایت سحام نیوز گزارش داد مقام‌های امنیتی با انتقال مهدی کروبی به بیمارستان موافقت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مقام‌های امنیتی این خبر را صبح روز پنج شنبه (دوم آذرماه) به خانواده آقای کروبی اطلاع داده‌اند.

بر اساس گزارش سحام نیوز، مقام‌های امنیتی همچنین به خانواده آقای کروبی اعلام کردند نتایج آزمایش‌های پزشکی آقای کروبی را برای ارائه به پزشک معتمد خانواده در اختیار آنها قرار خواهند داد و در صورت تشخیص پزشک معتمد، آقای کروبی به بیمارستان مورد نظر خانواده جهت بستری منتقل می‌شود.

پیشتر منابع خبری گزارش داده بودند که آقای کروبی طی دو هفته گذشته دچار مشکلات جسمانی همچون کاهش وزن، بی‌اشتهایی، سرگیجه و حالت تهوع شده است.

فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی، به وبسایت سحام نیوز گفته که آقای کروبی به عفونت گوارشی و تورم روده و معده دچار شده بود و حال وی با مصرف دارو، از صبح روز پنج شنبه رو به بهبود است.

مقام‌های امنیتی نیز در پی بروز این مشکلات جسمانی، اقای کروبی را برای انجام برخی آزمایش‌ها به بیمارستان منتقل کرده بودند.

مهدی کروبی و میرحسین موسوی، رهبران مخالف دولت ایران، حدود ۲۰ ماه است که در حبس خانگی در مکانی غیر از خانه خود به سر می‌برند و تلاش‌ها برای آزادی یا محاکمه آن‌ها تا کنون بی‌نتیجه بوده است.

منبع: سحام نیوز




 
 

1391/9/3




فهیمه درستکار، دوبلور و بازیگر پیشکسوت سینما و تئا‌تر روز پنج شنبه (دوم آذرماه) در خانه‌اش در تهران در گذشت.

به گزارش ایسنا، خانم درستکار هنگام مرگ ۸۰ ساله بود.

خانم درستکار از سال ۱۳۳۰ فعالیت هنری‌اش را با تئا‌تر آغاز کرد و از سال ۱۳۳۵ با همکاری با گروه دوبله «آلکس آقاباباییان» در ایتالیا به این حرفه پرداخت.

وی در پیش از انقلاب به جای بازیگرانی چون سوفیا لورن و اوا گاردنر گویندگی کرده بود و دوبلور نقش خانم مارپل در پس از انقلاب بود.

خانم درستکار در سال ۴۳ نیز وارد رادیو شده و همچنین فعالیت خود در سینما را نیز از سال ۱۳۵۲ با فیلم مغول‌ها به کارگردانی پرویز کیمیاوی آغاز کرده بود.

وی در بیش از ۱۵ فیلم به ایفای نقش پرداخت و این حرفه را پس از انقلاب نیز ادامه داد.

خانم درستکار همسر نجف دریابندی، مترجم شناخته شده ایرانی، بود و در تالیف کتاب "مستطاب آشپزی" با وی همکاری داشت.

پیکر خانم درستکار صبح روز جمعه (سوم آذرماه) در قبرستان "بی‌بی سکینه" کرج به خاک سپرده شد.

منابع: ایسنا (+ و +) و بی‌بی‌سی




 
 

1391/9/3




شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی، هما، نرخ بلیط پروازهای خارجی خود را از ۶۰ تا ۹۰ درصد افزایش داد.

به گزارش ایسنا، هما این نرخ‌ها را روز پنج شنبه (دوم آذرماه) به آژانس‌های هواپیمایی ابلاغ کرده است.

بر اساس ابلاغیه هما، بلیط‌های دو طرفه تهران-پاریس و تهران-میلان حدود ۷۰ درصد و بلیط دوطرفه تهران-لندن حدود ۸۵ درصد افزایش یافته است.

کمترین افزایش قیمت صورت گرفته نیز در بلیط‌های دو طرفه پروازهای تهران-کوالالامپور و تهران-دبی با ۶۰ درصد افزایش قیمت اعمال شده است.

افزایش هزارتومانی قیمت سوخت هواپیما‌ها در ایران یکی از دلایل این افزایش قیمت عنوان شده است.

منبع: ایسنا




 


شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به 30mail-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به 30mail@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته