-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه 7 آذرماه 91


سه شنبه هفت آذر 91، 27 نوامبر 2012 میلادی

امروز درباره هفت موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که انجمن سینماداران اخطار کرده اند که از دو هفته دیگر تمام سینماها به دلیل پرداخت نشدن کمک های دولتی و نیز افزایش هزینه ها تعطیل می شوند.

وسایل نقلیه سنگین هم در اقصی نقاط کشور اعلا م کرده اند که تعرفه هایشان کفاف هزینه هایشان را نمی دهند و اگر فکری نشود چاره ای جز اعتصاب نیست.

نایب رییس انجمن داروسازان هم گفته است که تامین اجتماعی سه ماه است طلب آنها را پرداخت نکرده اند و اگر وضع به همین منوال باشد چاره ای جز عدم پذیرش دفترچه بیمه توسط داروخانه ها نیست.

نکته دوم اینکه بانک مرکزی گزارشی را منتشر کرده است که نشان می دهد بدهی دولت به بانک ها 324 درصد رشد داشته است و به 47 هزار میلیارد تومان رسیده است که بانک ها را در وضعیت دشواری قرار داده است.

مصباحی مقدم عضو کمیسیون بودجه مجلس خبر داده است که بودجه سال 92 بر اساس یک میلیون بشکه در روز بسته می شود.

مدیر عامل نفت فلات قاره هم از تلاش برای ساخت نزدیک به 9 میلیون بشکه مخزن برای انبار کردن نفت خبر داده است.

بی برنامگی دولت در این بحران اقتصادی به خوبی نمایان است. گمرک دیروز بخشنامه ای کرده است که کالاهایی که با ارز آزاد وارد شوند ترخیص نمی شوند.

نخست وزیر ارمنستان هم از تحریم های ایران شاکی شده است چرا که این کشور هم از خان گسترده ایران مانند لبنان و سوریه بهره مند می شده است.

آقای توانگری نماینده ویژه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره شهادت ستار بهشتی گفته است که پلیس فتا مطمئنا در این حادثه مقصر است و رییس این پلیس یا باید استعفا دهد یا برکنار شود.

گزارش احمد شهید هم منتشر شده که در آن از 32 مورد اعدام ظرف یک هفته اعلام نگرانی شده است. البته این عدد رقم رسمی است و برآوردهای دیگر این رقم را تا 82 نفر ارزیابی می کند.

به فائزه هاشمی پیشنهاد مرخصی کرده اند اما کار زیبایی کرده است و نپذیرفته و گفته است در شرایطی که دیگر هم بندان اش سال هاست مرخصی نداشته اند من نیازی به مرخصی ندارم.

آقای دکتر ملکی در نامه سرگشاده از آقای خامنه ای خواسته است که برود چرا که قابلیت اداره کشور را از دست داده است و خواستار رفراندم روی نوع حکومت و قانون اساسی شده است.

نکته چهارم این که آقای احمدی نژاد قرار است همایش قوه مجریه را برگزار کند و خوداش هم سخنران اول است که احتمالی تربیونی برای او است که یک سری حرف هایی را مطرح کند.

مصباح یزدی هم با طعنه و کنایه به هاشمی رفسنجانی حمله کرده است و نیز تحلیل مشعشعی کرده است و گفته است آمریکا با اپوزسیون داخلی بر سر گرانی ها به توافق رسیده اند.

به هر صورت روزنامه جمهوری اسلامی هم تحلیل واقع بینانه ای از بحران غزه داشته است و گفته است که اسراییل هم واکنش عرب ها و ایران وهم توان نظامی گنبد آهنی و ظرفیت نظامی حماس را امتحان کرده است.

نکته پنجم این که گفته می شود در جریان جنگ در عزه ایران از آسمان عراق مقدار زیادی اسلحه به سوریه فرستاده است. مخالفین سوریه هم خبر از در اختیار گرفتن سد تشرین خبر داده اند.

نکته ششم ادامه بحث ما درباره استراتژی شش گانه جنبش است که بخش دوم که سازماندهی مقاومت مدنی مردم است را از فردا پی می گیریم.

و نکته آخر این که خانم کبری خزعلی رییس شورای فرهنگی زنان فرموده اند که اشتغال زنان از برنامه های غرب برای کنترل جمعیت در ایران است.

 اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته