-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۲۸, یکشنبه

Latest News from Webna for 11/18/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - خانه انیمیشن ایران جایی است که از توانمندی ها و استعداد های انیمیشن ایران را حمایت می کند. خانه انیمیشن سعی دارد در این حوزه یار هنرمندان باشد و حمایت های مادی و معنوی را در این بخش برای آنها فراهم سازد. هدف اصلی در خانه انیمیشن توانمند سازی انیمیشن فاخر با ماهیت ایرانی اسلامی است.

برای مشاهده سایت به آدرس www.animation.ir مراجعه نمایید.


 


وبنا - شبکه اجتماعی وبززز با اهدافی بلند مرتبه در زمینه ایجاد یک جامعه مجازی به زبان فارسی، فعالیت رسمی خود را از سال 1387 آغاز به کار کرد. در حال حاضر مسئولین این مجموعه و تیم طراحی و برنامه نویسی شبکه اجتماعی وبززز در حال آماده سازی نسخه جدید این مجموعه هستند و به زودی نسخه جدید این شبکه اجتماعی رونمایی می شود.


 


وبنا - بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت فناوری اطلاعات یعنی الکامپ، در هجدهمین سال برگزاری خود همچنان نه تنها نشانی مشخصی که وب سایت مناسبی هم ندارد. این گزاره البته نزد اهالی فناوری اطلاعات، تکراری است و بی اهمیت. چون همه پذیرفته اند که کوزه گر باید از کوزه شکسته آب بخورد و هیچگاه برگزارکنندگان نمایشگاه صنف آی تی نتوانسته اند برای خودشان یک وب سایت آبرومند و با امکانات مناسب طراحی کنند.هرسال برگزارکننده نمایشگاه (در آن سال) با خرید یک نام دامنه جدید و انتصاب آن به نمایشگاه، فرآیند خبررسانی را آغاز می کند. 

البته قرار نیست این مقایسه را با سایت اینترنتی نمایشگاه های جهانی نظیر سبیت یا همین جیتکس انجام دهیم که ظاهرا ضرب المثل کوزه و کوزه گر در فرهنگ آن ها وجود ندارد و برایشان بی معنی است که نمایشگاه آی تی از امکانات آی تی بهره نمی گیرد و حضوری تزیینی در اینترنت دارد. 

حال شگفتی ماجرا آنجاست که چندی است تلاش می شود بدون داشتن امکانات پایه ای در یک وب سایت نمایشگاهی، فرآیند دشواری همچون ثبت نام و جانمایی آنلاین هم انجام گیرد. شرکت ها با کلیک های عصبی در روزی که قرار است جانمایی آنلاین انجام شود، مرتبا پیام های خطا می گیرند و با صفحات خالی روبرو می شوند. اما متولیان می گویند که تمامی فضای هفده هزارمتری نمایشگاه به یک ساعت فروش رفته است! سپس فردای آن روز پیامک هایی می رسد که اگر موفق به ثبت نام نشده اید به سایت مراجعه کنید و چون همه اطلاعات قبلی پاک شده، مجددا ثبت نام کنید و تقاضای فضا بدهید و الی آخر. 

تصور کنید اگر ضرب المثل کوزه و کوزه گر را نداشتیم، تقصیرهایمان را گردن چه کسی می انداختیم؟


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته