-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۲۶, جمعه

Latest News from 30Mail for 11/16/2012

این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

1391/8/25





مهرداد خوانساری، رئیس هیات امنای تلویزیون رها و علی‌اصغر رمضان‌پور، مدیر این شبکه از پخش مجدد برنامه‌های تلویزیون رها خبر دادند.

آن‌ها در گفتگویی ویدیویی اعلام کردند که با تمام سختی‌هایی که وجود داشته و «با وجود افرادی که نمی‌خواهند این تلویزیون سرپا باشد» به کار خود ادامه می‌دهند.

تلویزیون فارسی‌زبان «رها» که شهریورماه امسال، در اطلاعیه‌ای از آغاز پخش برنامه‌های خود بر روی ماهواره یوتل ست خبر داده بود، روز جمعه پیش به دلیل «اختلافات داخلی» برنامه‌های خود را قطع کرد. روز دوشنبه مدیر تلویزیون استعفا کرد.

سایت رادیو کوچه، در گزارشی با دست‌اندرکاران این رسانه گفتگو کرد و سعی در پیدا کردن دلیل قطع برنامه‌های این تلویزیون فارسی زبان داشت.

بر اساس این گزارش، پس از استعفای مدیر این شبکه (علی‌اصغر رمضان‌پور) کارکنان آن نیز در نامه‌ای با اشاره به استعفای مدیر اعلام کرده‌اند که مجبور به ترک محل کار خود شده اند.

اینک آقای رمضان‌پور اعلام کرده که پس از بازگشت از سفری که باید برود، به کار در این تلویزیون ادامه خواهد داد. ولی مشخص نیست که آیا او همچنان مدیریت رها را ادامه خواهد داد یا نه.

شبکه تلویزیونی رها پخش برنامه های خود را از 11 سپتامبر و با پخش 4 ساعت در روز آغاز کرده و علاوه بر پخش برنامه های زنده خبری، امکان تماشای مجموعه متنوعی از برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، و مستند را برای مخاطب خود فراهم می سازد.

منبع: گفتگوی تلویزیون رها با مهرداد خوانساری و علی‌اصغر رمضان پور

پیشینه

پخش روزانه تلویزیون فارسی‌زبان رها آغاز شد

پخش برنامه‌های تلویزیون رها به دلیل «اختلافات داخلی» متوقف شد




 


شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به 30mail-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به 30mail@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته