-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۱۶, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 15 آبان 91

 

سلام دو شنبه   15 آبان 91 ،6 نوامبر 2012

 

در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: 26 نفراز زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر با امضاء بیانیه ای اعتراض خودشان را به هتک حرمت زنان زندانی اوین اعلام کردن و پشتیبانی خودشان را از حر کت انها اعلام کردن. 10 نفر از زندانیان زن سیاسی در اعتراض به هتک حرمت دست به اغتصاب غذا زدن. آقای مهدی هاشمی به اظهار پزشک قلب نیاز به انتقال بیمارستان قلب پیدا کرده و باید انژیوگرافی بشود و از تنگی نفس هم رنج می برد. نسرین ستوده که دست به اعتصاب غذا زده و خواسته اش دیدن فرزندانش و ممنوع الخروجی دخترش ، از سوی مقامات، الممنوع ملاقات شده است.


موضوع دوم: سوال از آقای احمدی نژاد از سوی هیئت مدیره مجلس دیروز اعلام وصول شد اما 21 نفر از نمایندگان طرف دار آقای احمدی نژاد به اعنوان اعتراض مجلس را ترک کردن اگر چه بعدا اقای حداد عادل به سراغشان رفت و قانعشان کرد که برگردند به مجلس اما نکته جالب این است که اعتراض این نمایندگان این است که سوال از آقای احمدی نژاد موردنظر رهبری نیست و آقای علی لاریجانی هم اعلام کرد من هم از رهبری چیزی نشنیدم . این مکالمات اوج بی شخصیتی مجلس را نشان می دهد که برای هر کاری باید گوش به فرمان رهبری باشد . آقای علی مطهری هم مطرح کرده احمدی نژاد که تهدید می کند که می اید و ناگفته هایش را می گوید بیاید و برای یک بار نا گفته هایش را بگوید تا چنین حربه ای دستش نباشد.


موضوع سوم : مدیر کل بازرسی ویژه سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده اعلام کرده در همین فاصله ارز اختلاف نرخ پیدا کرده 117 ملیارد تومان سوءاستفاده شده است . یعنی وارداتی که با ارز 1226 تومانی صورت گرفته این کالاها به قیمت آزاد فروخته شده است و این یکی از اتفاقاتی است که در بازار چند نرخی اتفاق خواهد افتاد. آقای مهدی غظنفری وزیر صنعت معدن و تجارت هم اعلام کرده افزایش قیمت خودرو سازان بیرون از سازمان حمایت جایز نیست، البته شرکت های خودرو سازی با کمبود نقدینگی و زیاده ای روبه رو هستند و آقای وزیر صرا حتا اعلام کرده  برای کمبود نقدینگی  خودروسازان نتوانسته کاری انجام دهد و امید وار است که با فروش سهام بانک ها در شرکت های خودروسازی در بازار بورس بشود نقدینگی پیدا کرد که نیاز خودرو ساز ها تا مین شود.


موضوع چهارم: آقای ضیاالدین صبوری کارشناس ارشد وزارت کشور که همراه با ادریس آریاشکوه بعد از انتخابات ریاست جمهوری قبلی که تقلب کردن و کودتای انتخاباتی شد و در نامه هایی محرمانه و مقداری علنی، این دو کارشناس اعلام کرده بودن وزارت کشور صندوق هایی که شمارش شده بوی تقلب می دیده و امکان تقلب هست به جرم تبلیغ علیه نظام دستگیر شدن و آقای صبوری به یک سال حبس محکوم شده است . آقای اقاصفری نماینده مجلس که گفته بود غنی سازی 20 درصدی ایران متوقف کرده معلوم شد فشار رویش اوردن و دیروز حرف خودش را تکذیب کرد که چنین چیزی را بد فهمیدن از حرف های او به نظر میرسد که اراده هایی در بالا ی مملکت به خصوص خبرگزاری فارس هم فورا تکذیب کرد نمی خواهند ظعف این اقایان معلوم شود و احتمالا کارهایی را که پشت پرده انجام می دهند . بعد از اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی و فرستنده های مختلفش را از ماهواره یوتل ست پیاده کردن و از اینتل ست هم که رفته بودن پیاده کردن خبر می رسد که با یک شرکت روسی قرارداد بستند و فرستنده های صدا سیما روی ماهواره روسی رفته است. این شرکت قبلا هم که در مورد سوریه شبکه هایش را از نایل ست و عرب ست پیداه کرده بودن همین کار را کرده و در واقع حامی دیکتاتور هاست.سایت مشرق خبر داده بوجه حوضه های علمیه و سازمان تبلیغات شدیدن از سوی دولت کاهش پیدا کرده و به همین دلیل در ماه محرم نمی توانند مبلغ به اقصی نقاط کشور بفرستند . دولت در شرایطی قرار گرفته که حقوق کارمندانش را به سختی می تواند تامین کند . بسیاری از معلمین حق تدریسی و قراردادی های دولت پرداخت به انها نشده است و کار درستی است که بوجه این مرکز را قطع کنند تا دولت بتواند بودجه معلم ها و بودجه های عمرانی مملکت را بتوانند تامین کنند.


موضوع پنجم : ادامه بحث ما است درمورد استراتژی آقای خامنه ای برای مقابله با بحران پیش رو که گفتیم در سه سر فصل بیان کردیم. اول ان که اقای خامنه ای نمی تواند دو جام زهری که جلویش است یکی برکناری احمدی نژاد ودیگری کوتاه امدن در قصه اتمی را سر بکشد . دوم ان که اقای  خامنه ای برای ماقبله با این بحران ها  در چهار سطح دارد کار می کند . در یک سطح دارد جایگاه خودش را بالا می برد و برای طرف دارانش ژست مقابله با دنیا می گیرد تا بتوانند رژیمش را به هم متصل نگاه دارد. دوم ان که آقای خامنه ای علامت هایی را به جامعه می فرستد که به مردم بقبولاند دنیا قصد نداره رژیم را سرنگون کند . بنا بر این امید را در مردم بکشد و به مردم نشان دهد که این بحران ها قرار نیست به سرنگونی رژیم منجر شود . سوم تشدید مسئایل امنیتی و برخورد های شدید و زهر چشم گرفتن از مردم در جنبش سبز شروع کردن و منفرد کردن مردم و فشار . چهارم ان که آقای خامنه ای سعی خواهد کرد هر بحرانی را در هر جا ی کشور به دلیل بحران اقتصادی پیدا بشود در همان نقطه جدا از دیگرا ن نگهدارد و اجازه ندهد که این بحران اقتصادی سراسری شود و در چهارچوب یک استراتژی کلان صورت بگیرد. مطلب سوم در این خصوص این است که آقای خامنه ای وضیعت فعلی شدیدا محتاج است به این که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را بتواند تبدیل به میدانی بکند که هم نمایشی برای دنیا داشته باشد و هم بتواند از دل آن ادم خودش را سر کار بگذارد که جلوی گسیختگی رژیم و جامعه تا حدی به آن بد وزد و به همین دلیل هم سعی خواهد کرد طیف های مختلفی را حتی از اصلاح طلبان را بکارگیرد به شرط آن که بتواند کنترلشان بکند و وارد انتخابات کند و تا انجا که می تواند نمایش کاملی داشته باشد. در خصوص انتخابات و ان که انتخابات آزاد یکی از راهای مناسبی است که رژیم آقای خامنه ای را می توان دچار تزلزل کرد و خلاف آن چیزی که ایشان فکر می کند روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.


موضوع آخر: آقای علی سعیدی نماینده ولایت فقیه در سپاه گفتند که : فرمایشات رهبری قانون الهیست، یعنی یک درجه بالاتر از ان که آن چه فرمان یزدان چه فرمان شاه ان وقت آیت الله خزالی گفتن ما بهترین رهبر جهان را داریم و فرزند من باید به گناه خودش اعتراف بکند .          


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی         



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته