-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۲۹, دوشنبه

Latest News from Webna for 11/19/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - ماهنامه پیوست با انتشار دو پیش شماره اختصاصی به مناسبت سیزدهمین نمایشگاه تلکام  اولین تجربه حضورخود در حوزه نشریات فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را تجربه کرد.

ماهنامه پیوست به سردبیری آرش برهمند به عنوان اولين محصول رسانه‌اي موسسه  "پرسش" به مديريت‌عاملي مجتبي محمودي ، سردبير پيشين هفته‌نامه عصر ارتباط تهیه و عرضه شده است و ریاست هیات مدیره این موسسه را هم محمدباقر اثنی‌عشری ، فعال شناخته شده صنفی، بر عهده دارد. محمودي، اثني عشري و برهمند در کنار مهرک محمودی  اعضاي هيات مديره موسسه پويندگان راز ستاره شمال موسوم به پرسش هستند.

این دو پیش شماره تحت نام و نشان پیوست با انتشار گفتگوهای اختصاصی با مدیران ارشد مخابرات کشور و گزارش‌هايی تحليلي تلاش کرده است در اولین حضور چاپی اش به بررسی زواياي صنعت مخابرات ایران به دستاويز برگزاری نماشگاه تلکام 2012 بپردازد که  حکایت از رویکرد اختصاصی نویسندگان خود به مدیریت کلان حوزه‌ر فناوری اطلاعات و ارتباطات و بررسی گرایشات جهانی و منطقه‌ای در این زمینه دارد.

در پیش شماره نخست پیوست مجموعه‌اي تحت عنوان «پرونده اعداد» منتشر شده است که با بررسی آمار و ارقام متناقض بخش مخابرات کشورکوشيده تصویری شفاف‌تر در این زمینه به مخاطب خود ارایه دهد و مجموعه گزارشات  پیش‌شماره دوم نيز تحت عنوان «پرونده چینی ها» به موضوع حضور افزون شده تجهیزات چینی و شرکت هایي چون هواوي در مخابرات کشور پرداخته که تعبير به گرايشات سياسي و اقتصادي اين جريان شده است. اولین پیش شماره پیوست هم‌زمان با افتتاح رسمی نمایشگاه تلکام سيزدهم توسط وزیر ارتباطات و وزرای کشور های عضو اجلاس اکو در روز سه شنبه 23 آبان و پیش شماره دوم نیز 25 آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه تهران توزیع شد.

ماهنامه پیوست پس از انتشار سومین پیش شماره خود به مناسبت نمایشگاه الکامپ اولین شماره خود را  زمستان 91 به روی پیشخوان مطبوعاتي کشور خواهد فرستاد.

علاقه مندان می توانند برای دریافت متن کامل دو پیش شماره پیوست به این آدرس www.peivast.com مراجعه کنند.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته