-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۱۰, چهارشنبه

Latest News from Webna for 10/31/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - امروزه با توجه به اهمیت صرفه جویی در زمان و هزینه، گسترش خدمات اینترنتی در زمینه های مختلف از قبیل امور بانکی، خرید و فروش کالا، تبلیغات و غیره به این مهم کمک شایانی نموده است. در این بین خرید و فروش کالاها از طریق مزایده و حراج در کشورهای پیشرفته طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از این رو با توجه به احساس نیاز به وجود یک پایگاه اینترنتی مطمئن و معتبر در این زمینه ایده وبسایت فرابید شکل گرفت.

در فرابید سبک نوینی از مزایدات اینترنتی را تجربه خواهید کرد. به این صورت که با ثبت نام رایگان و انتخاب مزایده کالای مورد نظر و خرید بلیط ورودی مزایده مذکور، در مزایده شرکت می کنید. با شروع مزایده، قیمت پیشنهادی خود را در زمان مشخص به صورت رایگان ارائه داده و با مدیریت زمان و تعداد پیشنهادات باقیمانده خود، مزایده کالای مذکور را برنده شده و با قیمتی شگفت انگیز آن را خریداری کنید.

در صورت برنده نشدن در مزایده نیز می توانید تا 12 ساعت پس از اتمام مزایده، ما به التفاوت قیمت اصلی کالا و مبلغ پرداختی بلیط ورودی را پرداخت کنید، سپس با واحد پشتیبانی فرابید تماس بگیرید و کالای مورد نظر خود را مقابل درب منزلتان دریافت نمایید.

تمامی کالاها، اعتبارات خرید و کوپن های تخفیفی در فرابید از طریق مزایده به فروش می رسند و معمولا مبلغ نهایی فروش آنها بین 20 تا 70 درصد قیمت اصلی آن کالا یا خدمات است.

 برای آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت سایت و برطرف شدن ابهامات و سوالات، می توانید به راهنمای تصویری، قوانین و حقوق مشتری موجود در سایت http://www.farabid.com مراجعه نمایید.


 


وبنا - سایت مدیر سایت به شما کمک می کنند تا در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی آن بهترین باشید. در سایت جدید مدیر سایت امکانی با عنوان اشتراک طلائی قرار داده شده است. در این سیستم مطالبی مهم، کاربردی و جذاب که مستقیماً در رشد کسب و کار و درآمد اینترنتی شما تأثیر گذار است قرار دارد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.modiresite.com مراجعه کنید.


 


وبنا - استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.در این برنامه جهانی تا بحال بیش از ۴۵ هزار نفر در بیش از ۲۰۰ شهر شرکت نموده اند.در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا!

اگر خبر های قبلی ما را دنبال کرده باشید حتما متوجه مسابقه استارتاپ ویکند تهران شده اید، این بار مسابقه با حمایت درگاه تجاری لوکوپوک برگزار می شود . لوکوپوک به دنبال توسعه بستری می باشد که کاربران ایرانی در آن بتوانند با آرامش و اعتماد، تجارت خود را در پهنه وب گسترش دهند و قطعا این مهم بدون حضور رنگین کاربران خوش فکر و خلاق ایرانی اتفاق نخواهد افتاد.

برنده شدن در مسابقه آسان است خیلی هم آسان، کافی است تمام دقتتان را روی موضوع مسابقه متمرکز کنید و بهترین ایده ای را که در سر دارید ، مطرح کنید. پس از برسی ایده ها ، بهترین ایده انتخاب می شود و به فرد ایده پرداز یک بلیط استارتاپ ویکند تهران تقدیم خواهد شد.

شانس خود را برای حضور در استارتاپ ویکند تهران بسنجید و بهترین ایده را پیش نهاد دهید شاید شما برنده این دوره مسابقه شدید!


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته