-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۸, دوشنبه

Latest News from Webna for 10/29/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - اولین مسابقه انتخاب شعار برتر برای استارتاپ ویکند تهران با حمایت  فناوری اطلاعات تیماتک برگزار شد و آقای مهیار مرادی با پیشنهاد شعار "شنبه نه! همین حالا!" به عنوان برنده اولین دوره این مسابقه انتخاب شدند.

خوانندگان محترم میتوانید برای شرکت در مسابقات بعدی به صفحه فیس بوک استارتاپ ویکند تهران مراجعه فرمایید.  


 


وبنا - به گزارش روابط عمومی استارتاپ ویکند، چند بلیط های رایگان برای افراد خلاقی که خواهان شرکت در استارتاپ ویکند هستند درنظر گرفته شده است که طی مسابقه هایی جداگانه در اختیار علاقه مندان قرار میگرد.

مسابقه اول با حمایت شرکت تیماتک صاحب امتیاز سایت seenama.com بر روی صفحه فیسبوک استارتاپ ویکند برگزار شد. در این مسابقه به بهترین شعار در توصیف استارتاپ ویکند یک بلیط مجانی برای شرکت در رویداد 17 آبان ماه اعطا گشت. برنده این مسابقه آقای مهیار مرادی با شعار: "شنبه نه! همین حالا!"می باشد.

به گفته مدیر روایط عمومی استارتاپ ویکند٬ این شعار بهتر از دیگر شعارهای دریافتی مفهوم استارتاپ ویکند را میرساند. به عقب انداختن و پشت گوش انداختن کار یک عادت بدی است در بین اشخاصی که ایده های خوبی دارند ولی در اجرا ضعیف هستند. و چون تمرکز استارتاپ ویکند بیشتر روی اجرا می باشد این شعار بسیار مناسب است.

مسابقه دوم با حمایت سایت لوکوپوک در حال برگزاری است. در این مسابقه به ارائه دهنده بهترین ایده چابک این فرصت را داده میشود که در رویداد استارتاپ ویکند شرکت و ایده خود را در آن رویداد مطرح کند. 

 برای اطلاعات بیشتر به صفحه فیسبوک استارتاپ ویکند تهران مراجعه نمایید.


 


وبنا - سایت دکتر اهواز پزشکان اهواز را با توجه به تخصصهایشان دسته بندی و لیست کرده است. بیماران می توانند از طریق این سایت کروکی مطب پزشک مورد نظرشان را مشاهده و یا با وی تماس بگیرند. به گفته مدیر سایت از سرویس های اینده این سایت برای ارائه به کاربران امکان تعیین وقت ملاقات با پزشک می باشد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.drahwaz.com مراجعه نمایید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته