-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ مهر ۳۰, یکشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 24 مهر ماه 91

 

سلام دو شنبه 24 مهر 91 ،15 اکتبر 2012

 

در مورد 8 موضوع امروز صحبت می کنیم

 

موضوع اول: خبر گزاری مهر گزارش تکان دهنده ای  داده است از آن که در دوره آقای احمدی نژاد بیش 7 سال در دولت منتخب رهبری آقای خامنه ای 72 درصد طرح های کشور که شروع شده است نا تمام مانده است و فقط 28 درصد پروژهای کشور به نتیجه رسیده است.

 بدتر از آن در دوره دوم تصدی آقای احمدی نژاد تنها 14 درصد طرح ها به اتمام رسیده است از 2477 طرحی که از سال 88 تا 90 دولت دست گرفته فقط 360 آن به اجرا در آمده است. کشور پر شده از طرح های نیمه کاره و قول های استانی بی حساب و کتاب که مقبول آقای خامنه ای بوده است و یک بار تعریف می کردند که این سفر های استانی خوب است و پر از کارهای بی برنامه بی فکر انحلال برنامه بوجه و حتی گرفتن پول های طرح های عمرانی برای پرداختن یارانه های نقدی و در سال آخر دولت هم اصلا پاره ی از طرح ها را گذاشتن کنار نیمه کاره و رقتن دنبال  طرح مهر ماندگار که یک چیزی سر بندی کنند که از این دولت بماند. این تاخیر ها بالغ بر 60 هزار ملیارد تومان هم اضافه هزینه تولید کرده به دلیل تاخیر تا تمام شود. بعضی از آنها هم ارزش تمام کردن ندارد برای اینکه موقع ای که یک طرح از حدی طولانی تر باشد در واقع بچه مرده به دنیا می یاد و طرح به کلی اقتصادی نخواهد بود. به هر در حال در ادامه این ندانم کاری ها آقای خامنه ای رفتن بجنورد و حتما یک سری قل وعده حتما دادن و قرار است هیئت وزیران روز چهارشنبه در آنجا در حضورآقای خامنه ای طرح های استان خراسان شمالی را ببینند و لابد یک سری کارهای بی برنامه دیگر هم انجام بشود. جالب است که آقای احمدی نژاد نمی رود به خراسان شمالی. در این وضیعت بد اقتصادی کشور به دلیل سوی مدیریت ها بدتر می شود مجلس دنبال استیضاح وزیرهای صنعت و کشاورزی است.

 نمایندگان فکر می کنند حالا که اقتصاد کشور در حال غرق شدن است و یا این خانه ای را که از پای بست شخص آقای خامنه ای ویران است و بیایند درمان جدی بکنند دنبال نقش ایوان این وزیر و آن وزیر می گردند و احتمالا دراز کردن امر زید و غیر که فایده ای هم ندارد. جالب است آقای خامنه ای در بجنورد به اعنوان کسی که مسئول تمام بلاهایی است که سر کشور امده است با تعجب ایشان گفته چرا طلاق و دروغ زیاد شده است و علت قانون گریزی مردم چیست و امصال این بلا هایی که 10 ها برابر آن بر سر کشور آمده است. البته در پاسخ آقای خامنه ای باید در یک کلام باید گفت خود ایشان و نظام جمهوری اسلامی تولید کننده تمام این مشکلات اجتماعی بوده است. جالب است که ایشان صحبت کرده که متخصصین بیایند آسیب شناسی کنندو بگویند که چرا این مشکلا ت به وجود آمده است . متخصصین این قبیل امور دانش آموختگان رشته های مختلف علوم انسانی باید باشند همان رشته هایی که باز شخص آقای خامنه ای در سرکوبش و تعضیفش و بیرون کردنش از دانشگاها نقش اساسی داشته است.

موضوع: 600 کارگر صنایع های فلزی کار خانه های 1 و 2 آن بعد از اینکه جلوی وزارت کار نتیجه نگرفتن امروز جلوی استان داری تهران تجمع داشتند و خواستار در یافت 5 ماه حقوق معوقه خودشان هستند . کارخانجات روغن نباتی هم قرار شد ه است 10 درصد دیگر قیمتشان را گران کنند و این در یک سال گذشته برای چهارمین بار است که قیمت روغن نباتی رسما گران می شود البته همین قیمت جدید باز هم برای کارخانجات صرف نمی کند. انجمن نویسندگان کودک و نوجوان هم نامه ای به بانک مرکزی نوشته و خواستار کاغذ با ارز 1226 تومانی هستند که البته بیعد می دانم بانک مرکزی توانایی دادن چنین ارزی  به این کالا ی فرهنگی را داشته باشد. 200 کارگر کارخانه صنایع اشی مشی گیلان هم در یک ماه گذشته بیکار شدن . دلار روی تابلو صرافی ها رسما 3400 تومان اعلام شده است. کمتر از 24 ساعت 140 تومان اضافه قیمت پیدا کرده است  روی تابلوی صرافی ها باز هم دلار گیر نمی آید و معاملات با مشکلات روبه رو شده است. و در واقع بازار ارز در ابهام به سر می برد. آقایان صافی گلپایگانی ، شبیری و مکارم شیرازی سه تن از مراجع تقلید نامه ای نوشتن با احتیاط و حسابی از گرانی ها ابراز نگرانی کردند و از مشکلات اخلاقی و فرهنگی صحبت کردن که معمولا آقایان وقتی از این صحبت ها می کنند یکی از مسایل اصلی شان حجاب است که بعید نیست این نامه حداقل میشود تعبیر کرد یک دهن کجی به حرف 2 روز پیش آقای خامنه ای در مورد مدارا کردن با بد حجابی هم باشد.

موضوع سوم: دولت سهمیه بنزین آزاد را 500 لیتر را به نرخ 700 تومانی را بی صدا کاهش داده است بدون آن که اعلام کند و یا توضیحی بدهد و تنها 300 لیتردر کارت سهمیه سوخت می گذارد.البته 60 لیتر 400 تومانی به جای خودش هنوز باقی است. مجلس دنبال یک طرح دو فوریتی است برای اینکه پیدا کنند که این 20 هزار ملیارد تومان در همین چند ماه ما به تفاوت تزریق ارز در بازار که مشخص نیست دولت چقدر ریخته در بازار به وسیله بانک مرکزی، به هر حال نرخ آزادی که در بازار معامله شده مجلس معتقد است که 20 هزار میلیارد تومان اختلاف دارد و دنبال این است که این پول در دست دولت به کجا رفته است.

موضوع چهارم: اداره محیط زیست آذربایجان غربی برای چندمین بار اخطار کرده که وضیعت دریاچه ارومیه اسفناک است و 70 درصد دریاچه خشک شده است. البته معترضین به خشک کردن دریاچه ارومیه هم کماکان یک عده در زندان هستند ویا سر کارشان با قوه قضایه و اظهار و دادگاه می باشد . خبر گزاری آریا هم خبر داده از اینکه 14 هزار آنتن و دکل که پارازیت پخش می کنند در سطح کشور و دیگر مشکلات مخابراتی که هستش پیامی جز مرگ برای مردم ندارند و به شدت سلامت مردم را تهدید می کند . این روز ها بحث پارازیت از طریق دولت و وزارت بهداشت به شدت مطرح شده است و خیلی از مطبوعات هم به آن می پردازند. اشپیگل آنلاین هم نشریه آلمانی خبر داده از اینکه سپاه طرحی دارد برای غرق کردن کشتی در خلیج فارس و بنابرین به تور تصادفی بستن تنگه هرمز آلوده کردن خلیج فارس به عنوان پاسخ به تحریم های غرب البته بعید به نظر می رسد بیشتر معلوم نیست منبع اشپیگل کجاست ولی این قبیل طرح ها در شرایط فعلی از حکومت بعید به نظر می رسد دست به چنین کاری بزننند در شرایط حاضر کشور. خبر گزاری فارس وابسته به سپاه یک ندانم کاری دیگر انجام داده است و یک دروغ اشکار انجام داده که یک نشریه تکذیب شده لبنانی که گفته بود محمد مرسی ریئس جمهور مصر درصدد ازدواج با دختر جوان مسیحی هستش را که تکذیب هم شد به عنوان یکی از شایعات نشریات زرد با آب و تاب نقل کرده است و این بار دوم است که در مورد آقای مرسی یک خبر جعلی منتشر می کند ، قبلا هم یک مصاحبه ای جعلی درست کرده بود.

موضوع پنجم : آقای احمد قابل زندانی سیاسی و شجاع تومور مغزی در زندان پیدا کرده است که به دلیل دیر رسیدن از اندازه خارج شده است و حالا که در بیمارستان تحت جراحی قرار گرفته فعلا در حالت نیمه کما و وخیم به سر می برد. محمد حسین نخئعی شهروند روستایی از توابع شهر بیرجند هم در سن 85 سالگی به سه سال زندان محکوم شده است. این شهروند بهایی روستایی 85 ساله ملوم نیست در این سن چگونه می تواند به سه سال زندان برود. علی رضا روشن از دراویش گنابادی هم به یک سال حبس تعزیری و 2سال حبس تعلیقی محکوم شده است.

موضوع ششم: حسن روحانی اعلام کرده که بهتر است برای نجات کشور یک دولت فراجناحی و آشتی ملی درست بشود. آقای موسوی خوینی ها دبیر مجمع روحانیان مبارز هم گفته که اصلاح طلبان و منتقدین فضا و امکانی برای شرکت در انتخابات ندارند و امکان شرکتشان نیست.

موضوع هفتم: سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرده ویدیوهایی روی اینترنت است که نشان می دهد که ارتش سوریه از بمب های خوشه ای در کشتار مردم در مناطق مسکونی ازآن ها استفاده می کند. بمب هایی که ساخت زمان شوروی سابق است. ترکیه راه هوایی را روی سوریه مقابله به مثل کرد و به کل بست . آقای اخضر ابراهیمی هم در تهران است و آقای صالحی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی اعلام کرده غیر رسمی یک طرحی به او ارایه کرده است.

موضوع آخر:آقای محسن ربانی رایزن فرهنگی پیشین ایران در آرژانتین فرموده اند که آقای هگو چاوزمنتظر ظهور امام زمان همراه با حضرت مسیح است و برای آن دعا می کند.            

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته