-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۷, یکشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 4 آبان ماه 91

 

سلام پنج شنبه   4 آبان 91 ،25 اکتبر 2012


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: در دانشگاه پیام نور مریوان با 2000 دانشجو در 34 رشته تحصیلی، دانشجویان با امضاء طوماری به تفکیک جنسیتی در دانشگاه اعتراض کردن و دست به نافرمانی مدنی زدند ودر کلاس هایی که پسر و دختر قرار بود جدا باشند باهم در کلاس ها شرکت کردند. و با این کار در عمل باطل بودن این کاراثبات کردن. حراست دانشگاه هم تا الان برخوردی نکرده است.

 در دانشگاه هنر تهران هم ابتدا به بهانه برنامه ورزشی حراست با دانشجویان برخورد می کنند و آن ها را مورد ضرب شتم قرار می دهند و عده ای از دانشجویان کارشان به حراست کل می کشد و جو دانشگاه متشنج است. در دانشگاه شیراز هم در دم در های وردی به تفکیک جنسیتی کردن که دانشجویان در پردیس دانشگاه تجمع کردن و دست به اعتراض زده اند. دانشجویان می گویند این کار مقدمه ای است برای تفکیک جنسیتی دانشگاه. مسئله نصب دوربین در دانشگاه های مختلف کشور دلیلی است که جو دانشگاها را به شدت امنیتی می کند. دانشگاه آزاد کرج ، دانشگاه علوم اقتصادی و خود دانشگاه شیراز که می خواهند در همه جا دوربین نصب کنند.


موضوع دوم: خبرهایی از اصفهان رسیده که رانندگان  تانکرهای سوخت رسانی دست به اعتصاب زدن و به همین دلیل بنزین به خیلی از پمپ های بنزین نرسیده و خیلی از آنها به دلیل نداشتن بنزین تعطیل شدن و این باعث ایجاد صف های طولانی اتومبیل شده است. از همدان هم خبر می رسد که کارگران مخابرات برای 200 نفرشان برای دومین بار جلوی ساختمان مرکزی تجمع کردن و اعتراض کرده اند به کم کردن حقوق ماهیانه شان . در مورد کارگزاران روستایی این استان ساعت کار آنها را به چهار ساعت کاهش دادن که در حقیقت حقوق شان را نصف کردن به این ترتیب سپاه پاسدارن با تصاحب کردن شرکت پول ساز مخابرات از دادن پول به کارکنان این شرکت دریغ دارد و مشخص نیست با سود های هنگفت این شرکت چه کار می کند.

 آقای احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی خبر داده از ان که کالاهای غیر مجاز به صورت سو استفاده از گذر گاهای رسمی  به صورت های مختلف وارد کشور می شود و درواقع قاچاق برادران قاچاقچی که آقای احمدی نژاد گفته بود یعنی سپاهی ها به گفته آقای احمدی مقدم از مبادی دریا و رسمی وارد کشور می شود. حجم قاچاق کشور بیش از 19 میلیارد دلار است که عمده آن توسط سپاه انجام می شود. سایت بازتاب هم گفته در 7 سال دولت احمدی نژاد 700 میلیارد دلار در امد داشته کشور که کل واردات بیون امده 480 ملیارد دلار بوده و در واقع با محاسبه ذخیره ارزی و بدهی های کشور، سایت بازتاب نتیجه گرفته که 215 ملیارد دلار گم هست و مشخص نیست کجا رفته است.

موضوع سوم : مراسم تشییع جنازه احمد قابل در مشهد برگزار شد ، جمعیت زیادی امده بودن که به گفته ناظران، مشهد مدت ها بود که به خود این تعداد جمعیت را ندیده بود . بسیاری از شخصیت های سیاسی حضور داشتند .آیت الله صانعی پیام فرستاده بود ، احمد منتظری پسر آیت الله منتظری نماز خواند به جنازه آقای قابل و حضور سنگین نیروهای امنیتی و نظامی دیده می شد ولی مراسم به آرامی برگزار شد. آگهی ترحیم احمد قابل هم نگذاشتند روزنامه خراسان آن را چاپ بکند . امروز پنج شنبه 9 تا 11 صبح و بعد از ظهر 2.30 تا 4.30 در مسجد نبی در خیابان کوه سنگی ترحیم احمد قابل است و جمعه هم 9 تا 11 صبح در مسجد انصار الحسین در خیابان امام خمینی مشهد مراسم بر قرار است. برنامه دارند در تهران و چند شهر دیگر هم ترحیم برای احمد قابل برگزار به شود. زندانیان سیاسی اوین – رجایی شهر – بهبهان و کارون اهواز پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت احمد قابل منتشر کردند.


موضوع چهارم : بعد از انفجار در چابهار جو علیه مردم بلوچستان به شدت تشدید شده و نفر از زندانیان بلوچ را اطلاعاتی ها با خانوادهایشان تماس گرفتن و گفتن تا عید قربان آنها را اعدام خواهند کرد. زندانی سیاسی بلوچ حمزه ریگی که 30 ماه است در بازداشت و سلول انفرادی 5 روز است که دست به اعتصاب غذا زده است . او را به اتهام ارتباط به گروه جندالله او را به اعدام محکوم کردن .خانواده های مخالفین مسلح بلوچ را به سراغ شان رفته اند و در نیک شهر چهار نفر از یک خانواده را دستگیر کردن و به آنها فشار می آرند . هفته گذشته هم چند روز بعد از انفجار 3 نفر را اعدام کردن. نسرین ستوده یک هفته بعد از اعتصاب غذا به دلیل وخامت حالش به بهداری منتقل شد ولی گفته تا از دخترش رفع ممنوع الخروجی نشود اعتصاب غذایش را نخواهد شکست. وزیر خارجه بریتانیا از مقامات ایران خواسته که در پرونده او را تجدید نظر بکنند و او را آزاد کنند. گزارش حقوق بشری که احمد شهید تهیه کرده به کمیته سوم مجمع عمومی حقوقی سازمان ملل ارسال شد. علی لاریجانی واکنشش به این گزارش این است که زیر نظر آمریکا نوشته شده است و آقای بانکی مون رقص سیاسی می کند و آقای احمد شهید هم یاغی گری بین المللی را ترویج می کند .

موضوع پنجم : کشمکش با آقای احمدی نژاد و سران دو قوه دیگر کماکان شدت گرفته است. صادق لاریجانی جواب احمدی نژاد را داده و خیلی روشن داده است و گفته حق ورود به زندان اوین را ندارد و تلویحا هم او را به دزدی متهم کرده است و هم تهدید کرده که پرونده همراهانش به جریان می افتد روزنامه رسالت در سرمقاله اش احمدی نژاد را به همکاری با تبهکاران متهم کرده است. این درگیری ها بیش از هر چیز نشان می دهد که کلاه آقای خامنه ای پشم ندارد و او که در بجنورد گفت با هم دعوا نکنید هنوز به تهران نرسیده روسای قوا به جان هم افتاده اند.  کار به مکارم شیرازی هم رسیده که ممکن است به سفارش خامنه ای بوده باشد، او گفته اگر روسای قوا دعوا کنند حرام است.

 حداد عادل هم به همراه گروه رهپویان مجلس به دیدن احمدی نژاد رفته است که به احتمال زیاد به اشاره بیت است اما گروه رهروان ولایت که آقای لاریجانی هم عضو آن است به دیدن او نرفته اند.


نکته آخر:  این که دیشب اعلام شد یکی از مراکز مونتاژ موشک های شهاب ایران در سودان از بین رفته است و تخریب شده است همه نگاه ها به سوی اسراییل است اما اسراییل رسما چنین چیزی را نپذیرفته است.

روزنامه نیویورک تایمز هم طعنه جالبی به حرف های رستم قاسمی وزیر نفت زده و او را به پوکربازی تشبیه کرده است که ژتونی ندارد و با بلوف زدن به دنبال پول است.            


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته