-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۶, شنبه

Latest News from Iran Free for 10/27/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



نسرین ستوده در دادگاهآزادی بیان- اتحادیه اروپا جایزه امسال آزادی اندیشه و حقوق بشر خود را به یک فیلمساز درخطر بازداشت و یک وکیل مشهور زندانی ایرانی اهدا کرد.

جعفر پناهی که از سوی دادگاه انقلاب اسلامی به شش سال حبس تعزیزی، بیست سال محرومیت از فیلمسازی، سفر به خارج یا مصاحبه محکوم شده است. نسرین ستوده نیز از سوی این دادگاه به شش سال حبس تعزیزی و ده سال محرومیت از وکالت محکوم شده است. نسرین ستوده در اعتراض به عدم اجازه ملاقات فرزندانش از اوایل هفته جاری دست به اعتصاب غذا زده است.

گروه پانک راک فمنیستی پوسی رایوت که دو نفر از اعضای آن به حکم دادگاه تجدید نظر در مسکو زندانی شده اند نیز در میان کاندیداهای دریافت این جایزه که به یاد آندره ساخاروف ناراضی سرشناس روسی در سال ۱۹۸۸پایه ریزی شد، بودند.

مارتین شولتز، رئیس پارلمان اروپا گفت تصمیم امسال اتحادیه اروپا برای اعطای این جایزه به دو ایرانی به دلیل پاسداشت فعالیتهای این دو در راه آزادی بیان و حقوق بشر بوده است.

ویدئویی از نسرین ستوده در زندان هنگام ملاقات

مستند جعفر پناهی و مجتبی میرتهماسب: این یک فیلم نیست from 7khat on Vimeo.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به iranfree-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به iranfree@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته