-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ مهر ۲۴, دوشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 22 مهرماه 91

 

سلام،
شنبه 22 مهر 91، 13 اکتبر 2012 میلادی
امروز در مورد شش موضوع صحبت می کنیم.


اخبار زندانیان
فرید سروری بعد از 18 ماه انفرادی در بند 59 سپاه به سالن 12 زندان رجایی شهر منتقل شد. وی به 5 سال حبس تعزیری محکوم شده است. جالب است که زندان 59 سپاه که در پادگان عشرت آباد قرار داشته و از طرف سازمان ملل و اتحادیه ی اروپا غیرقانونی اعلام شده دوباره از طرف سپاه مورد استفاده قرار می گیرد. 26 تن از زندانیان سیاسی بند 350 اوین هم به مناسبت 26 مهرماه روز جهانی ریشه کنی فقر بیانیه ای صادر کرده و در آن خواستار رفع گرسنگی آنهم نه فقط به عنوان یک موضوع اقتصادی بلکه مساله اخلاقی شدند. عیسی سحرخیز، روزنامه نگار زندانی و شجاع که به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری است با هجوم ماموران امنیتی به ملاقات کنندگانش مواجه شده و وقتی سحرخیز به این موضوع اعتراض کرده، شخصی به نام وحید شاهمرادی با او درگیر شده و باعث وخیم تر شدن حالت سحرخیز شده است و پزشکان نیز نسبت به وضعیت وی شدیدا ابراز نگرانی کرده اند. وزارت خارجه ی جمهوری اسلامی هم بر حسب معمول اطلاعیه ای صادر کرده که در آن گزارش سوم آقای احمد شهید را مغرضانه و سیاسی خوانده است. به اینکه به آنچه در گزارش آمده پاسخ بدهند، شروع به فحش دادن و تهدید کرده اند.


کاهش شدید تولید نفت؛ احتمال اعمال تحریم های بیشتر
آژانس بین المللی انرژی خبر داد که تولید نفت ایران بیش از پیشبینی ها کاهش یافته و به روزی 2.6 بشکه تولید رسیده است. بنابراین با احتساب روزی 1.7 مصرف داخلی، صادرات نفت ایران به کمتر از 1 میلیون بشکه در روز کاهش یافته است. 2 شرکت اروپایی گارد و لرد هم که نفتکش های ایرانی را بیمه می کردند، اعلام کردند که خدمات خود به ایران را متوقف کردند.
وزارت خارجه ی اتحادیه ی اروپا هم قرار است در جلسه ی روز دوشنبه ی خود دور جدید تحریم ها بر علیه ایران را به بحث بگذارند. اگر این تحریم ها تصویب شود آنگاه واردات گاز طبیعی از ایران به کل ممنوع شده و فروش گرافیت، آلومینیوم و سایر فلزات به ایران قطع می شود که خود باعث می شود صدمات زیادی به صنایع ایران وارد کند. همچنین دارایی های 30 شرکت فعال در حوزه های نفتی و بانکی مسدودی خواهد شد و همچنین مخابرات ایران به دلیل روابط مشکوکی که با سپاه پاسداران و ارگان های سرکوبگر دارد قرار است مشمول تحریم شوند. آقای سپاهی که مخابرات را تحت کنترل خود درآوردند تا در آن تلفن شنود کنند، اینترنت را محدود کنند و به گردش آزاد اطلاعات در کشور دست درازی کنند عامل اصلی این مشکل است.


انگشت اتهام حکومت به سمت احمدی نژاد
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس، ابراهیم نکو گفت که دولت حرف گوش نمی دهد و باید تنبیه شود و آخرین مرحله ی تنبیه هم رای به عدم کفایت رئیس دولت است. آقای عیوض حیدرپور گفت که پنج دلال بانک مرکزی در میان دستگیرشدگان اخیر ارزی هستند و اگر اعترافات آنها منتشر شود مشخص خواهد شد که دولت چقدر در این گرانی ها نقش داشته و بازی می کرده و تا همین اواخر هم 150 میلیون دلار ارز به بازار ریخته است در حالیکه آقای بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی گفته بود که ما یکسال است با اینها کار نکرده ایم. اما علی لاریجانی صحبتی کرده که احتمالا فشاری است برای تحولات سیاسی. وی گفت که اقدام به موقع امام و مجلس در مورد عزل رئیس جمهوری وقت (آقای بنی صدر) باعث پیروزی ها در جنگ شد. سرمقاله ی امروز کیهان هم همصدا با ماشین تبلیغاتی آقای خامنه ای شروع کرد به تبلیغ در این جهت که تحریم ها علت اصلی گرانی نیست، مشکل سوء مدیریت است و در واقع انگشت اتهام را کاملا به سمت دولت آقای احمدی نژاد گرفت. در واقع به گونه ای چون پروژه ی هسته ای هم در دست آقای خامنه ای است وی را مبرا کنند و چون قرار نیست آقای خامنه ای از موضع هسته ای کوتاه بیاید مسیر را برایش هموار کنند.


تبلیغات سپاه برای نامزدی سردار سلیمانی
چندی پیش آقای علی اشرف نوری، معاون فرهنگی سپاه 10 ویژگی را برای رئیس جمهوری آینده برشمرده بود از جمله اینکه باید ولایتمدار باشد و روزنامه ی یاللثارت که ارگان لباس شخصی های چندمنظوره ی حکومت است با اشاره به این ویژگی ها حاج قاسم، یعنی سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده ی نیروی قدس سپاه. از مدت ها پیش بخش هایی از سپاه به دنبال این بوده اند که قاسمی را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کنند و برایش وبسایت درست کرده و زندگی نامه نوشته اند و دکلمه برایش درست کردند و سعی می کنند در داخل سپاه هم برایش آرا موافق جمع کنند. البته بعید است که آقای خامنه ای زیربار این موضوع برود چرا که سردار سلیمانی هم مشمول تحریم های بین المللی است و هم به دلیل پیشینه ای که در سپاه قدس داشته شخصیتی مستقل از آقای خامنه ای دارد که مطلوب آقای خامنه ای نیست، چرا که ایشان معمولا کسانی را دوست دارد در مصدر کار ببیند که وجودشان را از وی گرفته باشند. در بیت رهبری بیشتر حرف ها روی آقای سعید جلیلی می چرخد.


110 زخمی در درگیری میان هواداران و مخالفان مرسی
در میدان تحریر قاهره قرار بود که مخالفان آقای مرسی در صدمین روز زمامداری وی و در اعتراض به اینکه ایشان کاری صورت نداده تجمع کنند اما با حمله ی هواداران آقای مرسی مواجه شدند و در زد و خورد سنگینی که رخ داده 110 نفر زخمی شدند. در سوریه هم مخالفان اعلام کردند که یک پایگاه هوایی را در نزدیکی حلب تصرف کردند. خبرنگار بی بی سی جهانی هم از داخل حلب گزارش مفصلی داد که نشان می دهد این بخش ها به دست مخالفان دولت افتاده است. خبرگزاری ها خبردادند که ترکیه نیروی زیادی در مرزهای سوریه مستقر کرده است.


حامیان رهبر تخم مرغی نیستند!
سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده ی کل سپاه، اعلام کرد که حامیان رهبری برای مرغ و تخم مرغ دور وی جمع نشده اند! دشمن سخت گرفته و نمی گذارد که یک ارز هم وارد کشور بشود. اگر شما فهمیدید ایشان چه می گوید بنده هم فهمیده ام!

اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی





--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته