-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ مهر ۳۰, یکشنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه 25 مهرماه 91

 

سه شنبه 25 مهر 91، 16 اکتبر 2012 میلادی

امروز درباره شش موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که شرکت فرانسوی یوتل ست پس از سال های کشمکش و نامه نگاری 19 شبکه ماهواره ایِ روی ماهواره هاتبرد را قطع کرد. از زمره ای این شبکه ها پرس تی، سحر، جام جم و العالم است.

علت این امر تحریم های اتحادیه اروپا عنوان شده است که البته با اعتراض شبکه های جمهوری اسلامی مواجه شد، گفته اند که این نشان می دهد غربی ها برای آزادی بیان ارزشی قایل نیستند.

وزیران اتحادیه اروپا هم در لوکزامبورگ جلسه داشته اند و تحریم های جدیدی را علیه ایران به اجرا گذاشته اند که بسیار هم گسترده است و تقریبا همه چیز را شامل می شود به موجب آن وزیر نیرو، صادرات گاز به اروپا و معاملات بانکی و ذخیره ی نفت روی دریا ترحیم شده است.

نکته دوم این که دادستان کل کشور آقای محسنی اژه ای و سخنگوی قوه قضاییه گفته است که چهل نفر را در ارتباط با ارز دستگیر کرده اند و گفته است که جرم آنها ایجاد التهاب در بازار ارز است. تهدید هم کرده است که حکم اخلال اعدام است اما علی رغم همه این بگیر و ببند ها دلار از 3500 دلار رد شد و سکه هم رکورد تاریخی یک میلیون ششصد هزار تومان را به جای گذاشت.

آقای خامنه ای هم در سفراش گفته است که روسای سه قوه از جنجالی شدن فضای کشور خودداری کنند ایشان خیلی به این "ثبات سیاسی" که باور داره می بالد و خبرندارد پاهای حکومت روی شن های روان اقتصاد است.

ایشان یک دسته گل هم به آب داده و گفته نتیجه انتخابات باید به صرفه و صلاح انقلاب باشد، انتخابات باید آرام باشد اما اگر مثل سال 88 شود جلوی آن می ایستیم.

رییس پژوهشکده غذایی هم خبر از چهارمیلیون گرسنه ایرانی داده است.

نکته سوم اینکه خانم الهه موسوی روزنامه نگار اهل استان گلستان سرانجام پس از کشمکشی که در اعتراض به قطع درختان جنگل ناهارخوران گرگان داشت سرانجام با اعمال نفوذ سپاه دادگاهی شد.

گردانندگان چهار کلیسای خانگی هم در استان فارس دستگیر شدند.

خلبان شهبازی که مهارت اش را در به زمین نشان هواپیمای مسافربری ایرانی بدون چرخ جلو نشان داده بود پیش از موعد بازنشسته شد. او در مصاحبه ای گفته است تو هواپیماهای ایرانی را غیرایمن جلوه داده ای و به این ترتیب مرا تبیه کردند. او کمپینی با 120 هزار امضا به راه انداخته است که خواستار لغو تحریم آمریکا بر هواپیماهای غیرنظامی شده است.

نکته بعدی این که سایت تریبون مستضعفین از سایت های وابسته به سعید جلیلی تبلیغات زودهنگامی را برای کاندیداتوری اش برای انتخابات ریاست جمهوری به راه انداخته است.

عده ای در مجلس هم به دنبال استیضاح وزیر کشور سردار نجار هستند که بسیار بعید است که موفق پیش برود اما تلاشی است برای کنترل انتخابات به دور از وزیر کشور سپاهی.

نکته پنجم این که درگیری ارتش آزاد سوریه و حزب الله لبنان دو نفر از اعضا حزب الله کشته شدند. همین طور شایع شده که یکی از اعضای بلندپایه لبنان پول های این سازمان را دزدیده و به اسراییل پناهنده شده است.

نکته آخر سه خبر است که من فکر می کردم یکی را انتخاب کنم به عنوان خبر آخر برنامه اما به این نتیجه رسیدم که هر سه را باید گفت.

اول این که حضرت آیت الله علوی گرگانی که این روزها به تمرین مرجمعیت می پردازند  عنوان کرده اند که جبریل در راه معراج قم را به پیامبر نشان داد و گفت که این شهر خانه اهل بیت می شود. قمی که امروزه بیشترین انواع فساد را در خود جای داده است.

دوم، معاون تهذیب حوزه علمیه هم گفته است که وظیفه روحانیت شناخت مطالبات رهبری است که واقعا جای تامل دارد.

سوم، عضو مجلس خبرگان، حسین ابراهیمی، گفته است که 13 میلیون رایی که موسوی داده شد به خاطر نسبت فامیلی او با رهبری بوده است که البته باید گفت 13 میلیون نبود و 22 میلیون بود بخش عمده ای از این تعداد هم به خیابان ها آمدند و «مرگ بر خامنه ای» گفتند.

 اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی V

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته