-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۹, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 8 ابان ماه 91

 

سلام دو شنبه   8 آبان 91 ،29 اکتبر 2012


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : آقای احمد قلعه بانی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران برای دومین بار از طرف وزارت نفت قرار است نفت خام کشور به مردم پیش فروش شود. قرار بود سال گذشته هم این کار را بکنند و دولت 15 ملیارد دلار کسب در امد کند. کاملا مشخص است که حکومت به این جور طرح ها فکر می کند . مردم به حکومت اعتماد ندارند پول هایشان را در بانک بگذارند وقتی نمی توانند از حساب ارزی خود برداشت کنند هر وقتی خواستند چه برسد به آن که کاغذی از وزارت نفت بگیرند که بخواهند چند ماه بعد از فروش نفت در امد ارزی داشته باشند. این نشان دهنده آن است که حکومت برای بحران بزرگ اقتصادی که در راه است هیچ برنامه مشخصی ندارند.


بیمارستان پارس و چند بیمارستان خصوصی دیگر اعلام کردن در آستانه ورشکستگی هستند چندی پیش هم که جلسه داشتند با نظام پزشکی عنوان کردن اگر دولت ارز دولتی ندهد ناچار هستند خدماتشان را خیلی گران کنند و مردم نمی توانند مراجع بکنند و این بیمارستان ها به زودی ورشکست خواهند شد. کمبود شیر خشک محسوس شده است و حتی تولید داخل افزایش قیمت پیدا کرده است. کارخانه ریسندگی و بافندگی پاک ریس در استان سمنان که وابسته به بنیاد مستضعفان است در پنج سال گذشته از 2500 کارگر رسیده است به 37 کارگر را هم به دستور مدیر عامل راه ندادن و کارخانه تعطیل می شود. باید ذکر کنم دیروز به اشتباه گفته بودم کارخانه ریسندگی در کاشان است به جای سمنان.


موضوع دوم : مراسم هفتم احمد قابل که قرار بود سه شنبه در تهران و نجف آباد برگزار شود با فشار نیروهای امنیتی لغو شد و یک بار دیگر ترس خود را از مبارزین حتی وقتی از دنیا رفتن و تجمع مردم نشان دادن. بیانیه را جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف منتشر کردند و در مورد مرگ احمد قابل نوشته اند شخص آقای خامنه ای مسئول مرگ آقای قابل هستش و به درستی هم این را بیان کردن . آقای مهندس محمد توسلی که مسئول دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران است در نامه به صادق لاریجانی فشار های روحی و روانی که به او آمده را افشا کرده است و دخالت های وزارت اطلاعات در قوه قضایه را بیان کرده است و 194 روز را در سلول های بند 209 زندان اوین یک مرد 74 ساله را فشار می اورند که استفا دهد از حزب سیاسی مطبوع خودش و ابراز کناره گیری بکند.


موضوع سوم : سازمان بسیج فراخوان استخدام تمام وقت داده است. این استخدام ها را برای استان های تهران و البرز می خواهد که بالاترین مقدار جمعیت کشور در تهران و کرج هستند و قید کرده است کسانی که می خواهند استخدام شوند باید تعهد دهند که امادگی هر ماموریتی که از طرف سپاه به آنها واگذار می شود انجام دهند. کاملا دیده می شود دیگر کسی به صورت داوطلب حاضر نیست با این سازمان همکاری کند . خودش را دارد آمده می کند برای سرکوب مردم و نیاز به مزدور دارد برای سرکوب های مردمی . آقای علی لاریجانی در صحبتی که با دانشجویان داشته است گفته در جریان فرو نشاندن فتنه در حقیقت سرکوب مردم در جنبش سبز ایشان گفته بی قانونی هایی هم شده است در واقع دارند اعتراف می کنند تا مردم را آرام بکنند. آقای اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروانتظامی هم گفته اند گزینه نظامی غرب واقعیت دارد.


 عراق برای دومین بار یک هواپیمای باری ایران را به مقصد دمشق را فرود اورده و بازرسی کرده و همین طور هم که قابل پیش بینی بوده است گفته هیچ چیز خلافی و غیر قانونی حمل نمی کرده است. به نظر می رسد عراق بیشتر این کار را می کند که دهان آمریکایی ها بسته باشد. یک درگیری مرزی هم در بین ایران و جمهوری آذربیجان اتفاق افتاده که یک گروه مسلح به داخل خاک آذربایجان رفتن و حکومت این کشور آنها را پس رانده و به ایران تحویل داده است. ایران رسما هنوز پاسخی نداده است. ولی تنش در بین دو کشور در جریان است.


موضوع چهارم : آقای مرتضی نبوی از اعضای جمعیت موتلفه اسلامی در جامعه اسلامی مهندسین عنوان کرده که ستون پنجم دشمن در داخل دنبال به سازش کشاندن انقلاب است . مدتی است در مورد آقای احمدی نژاد و نزدیکانش این حرف است که عمدا وضیعت کشور را دارند خراب می کنند تا راه و بهانه داشته باشند برای سازش کردن با امریکا . روزنامه کیهان هم دیروز نوشته بود که احمدی نژاد و همراهانش طلحه و زبیر هستند و آقای شریعتمداری و روزنامه کیهان خیلی متواضعانه خودشان را جای حضرت علی گذاشتند در سناریویی که نوشتن و گفتن حضرت علی هم زمانی از طلحه و زبیر تعریف کرده بود ولی آنها چرخیدن . جالب است که کشور تولید طلحه و زبیر می کند ، چندی پیش همین حرف ها را به آقایان رفسنجانی – کروبی و موسوی می زدند . آقای احمدی نژاد هم در پاسخ گفته یک عده با خیانت و دغل کاری می خواهند مانع پیشرفت کشور شوند.


موضوع آخر: آقای  صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت : ای مردم برای گرانی نق نزنید ، احتمالا خلاف به عرض ایشان رساندن مردم نق نمی زنند این روز ها فحش می دهند         


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته