-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۴, پنجشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 1 آبان ماه 91

 

سلام دو شنبه   1 آبان 91 ،22 اکتبر 2012

 

در مورد 8 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : تراژدی دانش آموزان شهر بروجن به مجلس هم کشیده شده است. نمایندگان خواستار این هستند که از وزیران آموزش و پرورش ، راه ، نیرو فرمانده بسیج سوال مطرح بشود. البته بعید به نظر می رسد مطرح شود چون پای بسیج در میان است. ظاهر اتوبوس فرسوده بوده است و راننده اتوبوس در میان راه می خواسته ادامه ندهد ولی به اصرار بسیجی داخل اتوبوس در شب به رانندگی خود ادامه می دهد و به علت مناسب نبودن راه و شرایط باعث این فاجعه شدند. شرایط شهر بروجن در غم و اندوه است و حکومت سعی می کند بر روی آن سر پوش بگذارد.


سرپرست بسیج دانشجویی گفته است دلیل این حادثه بارندگی و لغزندگی جاده بوده است و اتفاق بوده است. به هر حال این کاروان های کور به راهی کردن گل های مملکت به گور کماکان ادامه دارد فقط به خاطر اینکه آخر سال آمار بدهند 1 ملیون نفر از مناطق جنگی بازدید کردنده اند. همین دیروز یک اتوبوس دیگر دختران دانش اموز از شهر ملایر واژگون شد ولی خدا را شکر که فقط سه زخمی داشته است.


موضوع دوم: مدیر عامل کشتیرانی ایران اعلام کرده است که اگر دولت حمایت نکند وضع آن روز به روز بدتر خواهد شد. او گفته است امسال به اعضای هر یک سهم 20 تومان ضرر کردن و این 2 برابر ضرر پار سال می باشد تا این زمان از سال. همان طور خبر داده است از حمله سایبری تابستان به این شرکت شد باعث شد وضعشان بدتر شود و بار هایشان گم به شود و یا جنس هایشان به جاهای اشتباه ارسال شود. ریئس انجمن صنفی کارگران دریانوردی هم خبر داده است که این شرکت 100 نفر از کارگران را تعدیل کرده است و 

کارگران دریانوردی بدون بیمه و پناهی هستند.


نماینده کاشان در مجلس خبر داده است در این شهر 3 هزار کارگر به دلیل عقب افتادن حقوق هایشان با مشکلات معیشتی گرفتار هستند. اخراج و کم کردن کارگران به نانوایی ها هم رسیده است . آقای علی یزدانی ریئس انجمن صنفی کارگری استان اصفهان خبر داده از اینکه به دلیل گران شدن قیمت نان بعد از مسئله حذف یارانه ها قدرت خرید مردم کم شده در نتییجه فروش نانوایی ها هم کاهش پیدا کرده و کارفرمایان ناچار به تعدیل نیرو هستند برای کاهش هزینه ها. آقای فرشید اقبال از مسئولین انتشارات 110 ساله اقبال که قدیمی ترین شرکت انتشارت کشور است خبر داده است که صنعت نشر روبه مرگ نیست بلکه چهلم ان هم برگذار شده است. و گفته قیمت کاغذ چهار برابر سال گذشته است و تیراژ کتاب ها پایین آمده تا حدی که کتاب های ما تا 500 عدد به فروش رسیده است و باید گفت در شرایط فعلی کالاهای فرهنگی از اولین چیز هایی است که از سبد خانوار حذف می شود. در این شرایط نمایندگان مجلس برای خودشان یک عدد پژو پارس به عنوان هدیه گرفتن از مجلس با یک عدد کارت سوخت که هر کدامشان 32 ملیون تومان است که با ضرب ان با 286 نماینده مجلس می شود 9 ملیارد و 152 ملیون تومان. آن وقت این مجلس به گفته آقای جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت، در مورد سوال از احمدی نژاد با داشتن 102 امضاء که تسلیم کمیسیون شده ، منتظر نظر رهبری هستند که آیا آقای احمدی نژاد را احضار بکنند یا خیر ، مجلسی که فقط گوش به فرمان دیکتاتور ایران است.


موضوع سوم: آمریکا بر دوبی فشار می آورد که خرید نفت سبک و میعانات گازی خودش را از ایران قطع بکند که برای تولید بنزین خریداری می کند. این صادرت بزرگترین رقم صادرات بعد از نفت خام است. قطر و عربستان اعلام امادگی کردن جای ایران را بگیرند اما یک تاجر نفتی دوبی اعلام کرده است تا این دو کشور تخفیف های مشابه ایران را ندهند حتی به صورت مخفی این تجارت ادامه پیدا خواهد کرد . کاملان دیده می شود ایران  دارد این صادرات رابا قیمت بسیار نازل انجام می دهد. دیروز هزار کارگر گروه صنعتی انتخاب هم با مجوز وزارت کشور که نشان می دهد حکومت کاملا موافق بوده و احتمالا خود گروه صنعتی همه راه انداخته و رفتن جلوی سفارت کره جنوبی و تظاهرات کردن و 75 ملیون دلار پول این گروه را که در کره توقیف شده خواستار بازگشتش شده اند . سفیر کره جنوبی هم قول داده که رسیدگی بکند.


موضوع چهارم: فرمانده سپاه آقای عزیز جعفری دوباره اظهار نظر کرده مثل ان که تکذیب حرف خودش کافی نبوده و گفته با توجه به وضیعت دشمنان امکان جنگ نظامی علیه ایران وجود ندارد. البته ایشان گفته است بعضی ها مقابل  فشار ها بریدن بدون ان که ذکر نام کن طعنه هایش به پاره ی از مدیران دولت احمدی نژاد است و شخص خود او. آقای محسن اژه ای دادستان کل کشور اعلام کرده است که احمدی نژاد طی 7 سال که مسئول بوده بازدید نکرده حالا که یکی از اطرافیانش بازداشت است می خواهد از ان جا بازدید کند. بهتر است ایشان برود به مسئله ارز و بازار به پردازد. به این ترتیب در خواست احمدی نژاد که به یک ژست تبلیغاتی شبیه بود قوه قضاییه آن را رد کرد.


موضوع پنجم : روز شنبه روز نامه نیویورک تامیز در مقاله ای از قول مقامات دولت اباما نوشت ایران و امریکا توافق کردنده اند که با هم مذاکره کنند. سخن گوی شورای امنیت ملی امریکا روز یک شنبه این خبر نیویورک تایمز را تکذیب کرد و گفت ما در چهار چوب پنج به اضافه یک مذاکره می کند اما از همان ابتدا اعلام کرده بود تا دیدار های دوجانبه صورت بگیرد . پاره ای از مفسرین می گویند همین کار را در مورد کره شمالی انجام دادن. البته آقای صالحی وزیر خارجه ایران این خبر را تکذیب کرده است.


موضوع ششم : دیروز سه نفر به اسامی عبدالجلیل کهرازه ای – یحیی چاه رزه ای – عبدالواسط ریگی به جرم دست داشتن در انفجار های سال 89 در چهار بهار در زاهدان اعدام شدن به نظر می رسد این کار به تلافی عملیات انتحاری که چند روز پیش در چهار بهار اتفاق افتاد انجام گرفته است .

 دوستان علی رضا رجایی برای دومین سال پیاپی جشن تولد برگزار کردن و خانواده اش نگرانی خودشان را  به خاطر بیماری های جسمانی  او ابراز کردند.


    موضوع هفتم : اخضر ابراهیمی نماینده سازمان ملل در ماموریت خودش در برقراری آتش بس در ایام عید قربان شکست خورد و ظاهرا مخالفت دولت اسد بوده است.


موضوع آخر: آقای پناهیان که از روحانیان کاردستی بیت رهبری و به بخصوص مجتبی خامنه ای است اعلام کرده ما در تمام زمینه ها از تمام دنیا جلو هستیم.        


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته