-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ مهر ۶, پنجشنبه

Latest News from Webna for 09/27/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - در روز بارها و بارها با سه رنگ سبز زرد و قرمز که بی وقفه سر چهار راه ها روشن و خاموش می شوند برخورد میکنیم. چقدر دوست داریم که همه ی چراغ های قرمز راهمان سبز شوند و هیچ اتلاف وقتی برایمان نداشته باشند؟

بازی جدید اندروید چراغ ها چراغ ها یک بازی فکری است که کاربر با چیدمان چراغهای راهنمایی تلاش می کند همه ی چراغ ها را سبز کند.

این بازی بر اساس ترتیب سبز ، زرد و قرمز چراغ های راهنمایی است. شما باید با توجه به این که با هر بار تغییر رنگ هر چراغ به رنگ بعدی چراغ های کنارش هم یک رنگ جلو میروند، باید همه ی چراغ ها را سبز کنید.

 این بازی از بازار اندروید به آدرس زیر قابل دریافت است.

http://cafebazaar.ir/app/air.CheraghHa


 


وبنا - تاس هفت سرویسی جدید از تیم تارونش است برای کوتاه کردن لینک های اینترنتی. از امکانات این سایت می توان به آنالیز کلیک ها اشاره کرد. برای مشاهده سایت به آدرس www.tus7.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره اینفوگرافیک فارسی در روز پنجشنبه 18 آبان 1391، کارگاه های آموزشی مختلفی برای علاقه مندان به حوزه های مختلف اینفوگرافیک برگزار می گردد.

نقش اینفوگرافیک در مدیریت دانش٬ از شناسایی منطقه نوآوری تا اینفوگرافیک ها در کسب و کار٬ ضرورت کاربرد اینفوگرافیک - نقش رسانه و مطبوعات در دگردیسی تفکر مخاطب برخی از عناوین این کارگاه ها می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت این جشنواره به آدرس www.infographicfestival.com مراجعه نمایید.

 


 


وبنا - دکتر احمد بزرگیان، معاون تحول و نوسازی معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور و مهندس علی حکیم جوادی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیئت مدیره سازمان فناوری اطلاعات به عنوان دو تن از سخنرانان کلیدی همایش ملی کارآفرینی در ICT حضور خواهد داشت.

به گزارش وبنا به نقل از دبیرخانه همایش،با توجه به برگزاری همایش کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح ملی و همچنین با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی دبیرخانه همایش، تاکنون سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پارک علم و فناوری دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و پژوهشکده میکروالکترونیک ایران حمایت خود از این همایش را اعلام کرده اند.

این درحالی است که مهندس اسماعیل رادکانی ( سازمان فناوری اطلاعات ایران)، دکتر براری (رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، مهندس نصر ا... جهانگرد (مرکز تحقیقات مخابرات)، دکتر جلیل خاوندکار (پارک علم و فناوری زنجان)، پروفسورکاظم معتمد نژاد (پدر علم ارتباطات ایران)، دکتر یونس شکرخواه (دانشگاه تهران)، دکتر رمضانعلی صادق زاده(پژوهشکده میکرو الکترونیک)، و مهندس آزاده داننده (رئیس شورای مرکزی سازمان نصر کشور) نیز به عنوان اعضای اصلی و شاخص، در شورای سیاست‏گذاری این همایش حضور دارند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به نشانی emictech.com مراجعه فرمایند.


 


وبنا - شرکت ایکس چاپ فعالیت خود را در زمینه تولید ، واردات و چاپ روی انواع لیوان ، تی شرت و بیش از 50 محصول دیگر از سال 1386 آغاز نموده و امروز با اتکا به دانش فنی و تجربه های خود اقدام به تاسیس فروشگاه الکترونیکی xchap.com نموده تا در عصر فناوری اطلاعات خرید را برای شما عزیزان به عملی لذت بخش و راحت تبدیل کند. شما می توانید در راحت ترین مکان ممکن (منزل ، محل کار و یا ...) سفارش خود را به راحتی ثبت کرده و در اسرع وقت آن را با بهترین کیفیت در محل خود دریافت نمایید.

برای مشاهده سایت به آدرس www.xchap.com مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته