-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ شهریور ۲۹, چهارشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 25 شهریور 91

 

سلام،
شنبه 25 شهریور 91، 15 سپتامبر 2012 میلادی
امروز در مورد هفت موضوع صحبت می کنیم.


قرارداد نفت در برابر غذا با پاکستان
خبرگزاری رویترز گزارش داد که جمهوری اسلامی شبانه و مخفی در یک بندر متروکه در مالزی به نام لابوان نفت را تخلیه کرده و از آنجا گاه تا نصف قیمت اصلی به فروش می رساند. کاری که شبیه به کار نفتی های دوره گرد است و می بینم که چطور سرمایه ی ملی را به ثمن بخس می فروشند.
آقای آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن هم اعلام کرد که با پاکستان هم قرارداد نفت در برابر غذا بسته شده و قرار است در ازای نفت و گاز از پاکستان گندم، میوه، گوشت و مواد خوراکی وارد کنند و خدا می داند چه میزان بیماری های گیاهی از این طریق وارد کشور ما می شود. آقای آل اسحاق گفت که به این ترتیب حجم معاملات با پاکستان به سه تا چهار میلیارد دلار افزایش پیدا می کند.
دولت آقای اوباما اعلام کرد به اتحادیه ی اروپا و ژاپن به این دلیل که معاملات خود با ایران را کاهش دادند تا 180 روز دیگر هم فرصت خواهد داد تا باز هم مبادلاتشان را کاهش داده و مشمول تحریم آمریکا نشوند. البته دولت آمریکا در مورد هند، چین و کره ی جنوبی و دیگر کشورها اعلام موضع نکرده است.
قیمت خودرو در پنج ماهه ی اول امسال به میزان 35 درصد گران شده است.

دانشجویان شریعتمداری را دروغگو خواندند
حسین شریعتمداری، نماینده ی آقای خامنه ای در روزنامه ی کیهان، به دانشگاه شهید عباسپور رفته بود که دانشجویان حسابی از خجالت ایشان درآمدند. دانشجویان عکس زندانیان سیاسی را در اختیار داشتند و حتی در پرسش و پاسخ ها وی را دروغگو خطاب کردند و کار به جایی رسیده که آقای شریعتمداری از کوره در رفته و شروع به فحش دادن کرده است. امثال آقای شریعتمداری و عناصر حکومتی هر از چندگاهی فکر می کنند دیگر در دانشگاه ها مانعی برایشان نیست اما به محض اینکه پای خود را از جمع های محدود بسیجی ها و عوامل خود بیرون می گذارند، دانشجویان خدمتشان می رسند.


اعزام کارشناس برای اختلاس حزب الله لبنان
از دستگاه امنیتی ایران چند کارشناس مالی به لبنان فرستاده شده اند تا به اختلاس بزرگ در درون حزب الله لبنان رسیدگی کنند. ظاهرا فردی به نام حسین فحص که دستی هم در بین رهبران بالای حزب الله دارد بیش از 5 میلیون دلار اختلاس کرده است. جالب است که جمهوری اسلامی پول ملت ایران به حزب الله لبنان می دهد و طبیعی هم است که در یک جای بی حساب و کتاب اختلاس هم رخ می دهد و میلیون ها دلار اموال هم دزدی می شود و حتی اصل پولی هم که فرستاده می شود صرف کارهایی می شود که پشیزی نفع برای ملت ایران ندارد.
آقای پور محمدی، رئیس بازرسی کل کشور هم اعلام کرد که از آقای رحیمی، معاون اول احمدی نژاد، و روزنامه ی ایران شکایت کرده و مدارکش را هم به دادگاه خواهد داد اما در واقع ایشان چیزی در رفع اتهاماتی که روزنامه ی ایران به وی زده عنوان نکرده و بیشتر به نظر می رسد که نخواسته است گند کارهایی که کرده است را دربیاورد.
فاز اول زندان فشاویه در شهرری، افتتاح شده و بیش از پنج هزار زندانی از زندان های کرج به این زندان منتقل خواهند شد و گفته می شود که فازهای بعد این زندان هم به سرعت افتتاح خواهد شد. ظاهرا از نظر آقایان کشور بیش از هر چیز با کمبود زندان مواجه است. گفته می شود که بیش از 250 هزار زندانی در زندان های ایران به سر می برند در حالی که زندان های کشور 80 هزار نفر بیشتر ظرفیت ندارند. به طور متوسط سه برابر ظرفیت زندان ها زندانی داریم و در برخی زندان ها این عدد تا پنج برابر رسیده. سرانه ی زندانی نسبت به جمعیت ایران، دو برابر متوسط دنیاست.


زندانی اهل مریوان به اعدام محکوم شد
آقای سامان نسیم، اهل مریوان، که در تیرماه 90 دستگیر شده بود به اتهام محاربه از طریق عضویت در گروههای معاند نظام، از سوی دادگاه انقلاب مریوان به اعدام محکوم شده است. البته وی تقاضای تجدید نظر کرده و پرونده اش وارد مرحله ی بعدی شده است. آقای یاشار اکبری، فعال سیاسی و عضو حزب پان ایرانیست هم که از پانزده روز پیش دستگیر شده، هیچ خبری از وی نیست و معلوم نیست در کجا به سر می برد.
نسرین ستوده، مبارز حقوق بشر که در زندان است و جعفر پناهی که به شش سال زندان محکوم شده است از طرف اتحادیه ی اروپا نامزد دریافت جایزه ی آندره ی ساخاروف شده اند که بعد از جایزه ی صلح نوبل معتبرترین جایزه ی حقوق بشری دنیاست.

انشعاب در جبهه ی پایداری
یکی از سایت های داخل خبر داد که جبهه ی پایداری دچار انشعاب شده و به دو شاخه ی قم، طرفداران مصباح یزدی، و شاخه ی تهران تقسیم شده است. ظاهرا شاخه ی قم طرفداری نامزدی امثال حداد عادل و سعید جلیلی برای ریاست جمهوری هستند و شاخه ی تهران به دنبال یکی از نزدیکان احمدی نژاد همچون آقای نیکزاد و آقای الهام است.

نود کشته ی دیگر در سوریه
در 24 ساعت گذشته در سوریه، به ویژه در حلب و دمشق، درگیری ها ادامه داشته و دستکم 90 تن دیگر کشته شدند. خبرگزاری آسوشیتدپرس از قول منابع نزدیک به مرسی، رئیس جمهوری مصر، گزارش داد که وی در تهران خطاب به احمدی نژاد گفته است که اگر تهران اسد را تشویق به کناره گیری کند مصر قول می دهد که جایی برای اسد و خانواده اش فراهم کند و از آن طرف به تهران هم کمک خواهند که روابطش با کشورهای منطقه بهتر شود.

افاضات ائمه جمعه
آقای جنتی در نماز جمعه ی تهران گفت که برگزاری نشست عدم تعهد در تهران یک معجزه بود! وی افزود که منطق و آزادی از جاذبه های ماست! انصافا منطق و آزادی آقای جنتی که حرف ندارد. آقای علم الهدی، امام جمعه ی مشهد هم مطرح کرد که به زودی آمریکا و اسرائیل را به زودی جلوی پای امام زمان قربانی می کنند.



اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته