-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ مهر ۶, پنجشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 3 مهر ماه 91




سلام دو شنبه 3 مهر 91 ، 24 سپتامبر 2012

در مورد 8 موضوع امروز صحبت می کنیم.


نکته اول: آقای باهنر در جامعه اسلامی مهندسین ا علام کرد که در ماه تیر فروش نفت ایران به  800 هزار بشکه در روز کاهش پیدا کرده ومتوسط امسال یک ملیون بشکه در روز فروش داشته است. البته ظاهر امار دقیق حدود 980 هزار بشکه نفت هر روز به تور متوسط  فروش داشته است. در ضمن آقای باهنر گفته است این مقدار نفت هم که به فروش می رود که با مقایسه با سال قبل دو سه دهم در روز کاهش پیدا کرده است پولش به راحتی به دست ایران نمی رسد به دلیل تحریم های بانکی. این در حالی است که چندی پیش آقای رستم قاسمی وزیر نفت اعلام کرد که هیچ مشکلی در فروش نفت به وجود نیامده است. از این حرف های تو خالی که رسم این سپاهیان است که مدام در حال تکرار آن هستند. آقای محسن رضایی هم فرمانده پیشین سپاه گفته است نمی گذارند ما تجارت بکنیم و اخلال در فروش نفت ما کردند و حتی پول فروش نفتمان را هم که از چین می خواهیم بگیریم نمی گذارند انجام دهیم. جالب است که آقای رضایی با تعجب این موضوعات را بیان می کند گویی انتظار داشتند وقتی برای همه دنیا شاخ شانه می کشند وبا قطعنامه شورای امنیت و ده ها سازمان جهانی در می افتند ان وقت دنیا هم دست روی دست می گذارد و تماشا می کنند کارهای جمهوری اسلامی .


نکته دوم: از همین حرف های تو خالی و رجز خانی اقایان سپاهی موج جدیدی از آن شروع شده و حرف هایی که زمان جنگ ایران و عراق زده می شد و عده هایی که باعث ریخته شدن خون 265 هزار جوان کشور تمام شد. از جمله این حرف ها آقای حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در صحبت تلوزیونی گفته است که یک گردان پیاده ایران قادر خواهد بود که در یک شبانه روز کمر اسرائیل را بشکند. اسرائیلی که در چهار تا جنگ با اعراب شکست نخورده وملوم نیست یک گردان به لحاظ نظامی بتواند این کار را بکند چرا در جنگ با اعراق که به مراتب از اسرائیل ضعیف تر است چر ا این سپاهیان نتوانستند در هشت سال به پیروزی برسند. ضمنا اقای سلامی گفته فرصت تاریخی برای محو اسرائیل قرار خواهد گرفت. فرمانده هوا و فضا سپاه هم حرف نپخته ای زده است که جنگ با ایران منجر به جنگ جهانی سوم خواهد شد و هیچ کشوری بی طرف در منطقه باقی  نخواهد ماند و کشورهایی که پایگاه آمریکا در آن قرار گرفته باشد مورد حمله قرار خواهیم داد. در واقع بسیاری از همسایگان ایران را تهدید کرده که ایران به آنها حمله خواهد کرد. این قبیل حرف ها که بیشتر به رجز خوانی تو خالی شبیه است متسفانه ممکن است که سر از ماجراجویی هایی در بیاورد که به قیمت خرابی مملکت و جنگ و کشته شدن جوانان کشور ختم شود.

روزنامه ساندی تامز خبر داده از اینکه انفجار در نیروگاه برق مرکز فوردو در واقع دستگاه جاسوسی بوده در یک سنگ جاسازی کرده بودن اطلاعات مرکز فوردو را می گرفته و به مرکز کامپیوتری در جای دیگر انتقال می داده است و چون یک گشت سپاه رفته بوده و ان را پیدا کرده منفجر شده و به دستگا های برق صدمه وارد کرده است. روزنامه کیهان هم به آقای عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی حمله کرده است که چرا ما حقیقت را نگفتیم و با این کار هدیه به دشمن دادید و بهانه دست دشمن دادید برای فشار و تحریم بیشتر به کشور.


نکته سوم: چند آماری است که وقتی آن را کنار هم می گذاریم وضیعت کشور را نشان می دهد. سازمان آمار می گوید خانواده ها به خصوص متولدین سال 60 کمتر حاضر هستند بچه دار شوند و این همان چیزیست که جمعیت شناسان می گویند که فرهنگ بچه دار شدن و یا نشدن نه یک شبه می آید و نه یک شبه می رود این همان دستور آقای خامنه ای نیست و پیش بینی کرده اند که با همین رشد جمعیت ایران تا 40 سال دیگر جمعیت کشور حدود 91 تا 102 ملیون خواهد رسید در سال 2050  ضمنا ایران بین کشورهای اسلامی بعد از سودان و تونس رتبه سوم را به لحاظ خودکشی دارد و رشد طلاق در کشور 1/4 درصد گزارش شده است که استان های البرز – تهران – خراسان رضوی در بالاترین رتبه طلاق در 

کشور قرار دارند

.

نکته چهارم : گوگل و جیمیل در ایران فیلتر شدن به علت آن که دولت توانایی ورود به سیستم امنیتی اس اس تی پی اس گوگل را ندارد و به همین دلیل آن را فیاتر کرده است. قبلا هم گوگل پلاس را فیلتر کرده بود، البته بهانه ای که آورده اند این است که 

یوتیوپ چون متعلق به شرکت گوگل است و فیلم توهین به پیامبر روی آن قرار دارد آن را فیلتر کرده است و یا گوگل همراه با مانور نظامی آمریکا در منطقه بوده و امثال اینها ، اما اصل ماجرا بستن راه اطلاع رسانی و گردش آزاد اطلاعات و کنترل بیش از پیش مردم است.

ضمنا مسئول پدافند ضد غیر عامل ایران هم اعلام کرده است که حمله سایبری به سه بانک آمریکایی ایران انجام نداده است ولی به صورت دو پهلو صحبت کرده است که کسانی که بی ارتباط با حکومت نیستند می توانستند این کار را بکنند.


نکته پنجم : معلمان رسمی و حق تدریسی و پیش دبستانی برای دومین بار طی چند روز گذشته جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع داشتند و خواستار استخدام و تامین امنیت شغلی شدند. نمایندگان مجلس نه دوفوریت و نه یک فوریت طرح باسازی مناطق زلزله زده آذربیجان شرقی رای ندادند و در واقع بازسازی مناطق زلزله زده از مسیر عادی مجلس که چند ماه طول می کشد عبور خواهد کرد، در واقع این آقایان خودشان زیر چادر و سرما زندگی نمی کنند که این طور به فوریت طرح رای نداده اند.


نکته ششم: آقای مهدی هاشمی پسر آقای هاشمی رفسنجانی دیشب به همراه خواهرش فاطمه و یاسر برادر دیگرش از دبی به تهران رفت و در فرودگاه برای چند ساعت بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت ولی آزادش کردند. تا امروز 8.30 صبح به دادسرا مراجع بکند. خواهر آقای مهدی هاشمی فائزه رفسنجانی دیشب ساعت یک نیم بعد از نصف شب تحویل زندان اوین شده است و به گفته سایر زندانیان بند زنان پاسی از شب در حال گفتگو بوده است و اخبار بیرون را به درون منتقل می کرده است. در خصوص ارتباط با آقای مهدی هاشمی اعلام شد که حسن معادی خواه پسر عبدالمجید معادی خواه وزیر سابق فرهنگ ارشاد اسلامی هم برای تحمل دو سال نیم حبس به زندان اوین فراخوانده شده است. گفته می شود اتهام آقای حسن معادی خواه ارتباط داشتن با همین آقای مهدی هاشمی می باشد. اسماعیل سلامان پور فعال جنبش دانشجویی که 22 شهریور آزاد شده بود دیروز دوباره احضار شد و مجددا دستگیر شد.


نکته هفتم : دیروز در سوریه منطقه حیل میدان دمشق درگیری بین نیروهای ارتش آزاد و ارتش سوریه در جریان بوده است و وقتی که ارتش آزاد مناطقی را عقب نشست ارتش

سوریه با بی رحمی تمام مردم را قلغ و قمع می کند از جمله سحرگاه 19 نفر را بدون محاکمه تیرباران کردند.


نکته آخر: فرمایش علم الهدا است که خدا ایشان را از مردم نگیرد برای خنده مردم که گفته است در جمعی از طلاب که اگر کسی شغل روحانیت را انتخاب نکرده است متضرر ترین انسان دنیاست برای اینکه هیچ وقت ما گرسنه نخواهیم ماند. واقعا هم ایشان راست می گوید ظاهرا پول بی حساب و کتابی را که مصرف می کنند و دغدغه گذران زندگی را ندارند برای مفت خوران بهترین است.                   


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق و  سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته