-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ مهر ۲, یکشنبه

Latest News from Webna for 09/23/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - وب سایت حقوقی دیداد که به منظور ارتقاء وضعیت اطلاع رسانی در حوزۀ علم حقوق راه اندازی شده است، یکساله شد. از دیگر بخش های محبوب این وب سایت حقوقی می توان به تالار بزرگان حقوق، معرفی دانشکده های حقوق و همچنین معرفی کتابخانه های حقوقی اشاره کرد. در طول این مدت استقبال بسیاری بخصوص در میان دانشجویان از وب سایت حقوقی دیداد گردید و همین امر سبب گشت تا به منظور اطلاع رسانی در حوزۀ اخبار انگلیسی بخش انگلیسی وب سایت نیز در سالگرد تأسیس آن راه اندازی گردد. راه اندازی سیستم اطلاع رسانی پیام کوتاه از دیگر برنامه های وب سایت حقوقی دیداد است که امسال عملی خواهد شد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.didad.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - کنسرسیوم جهانی وب (W3C) تور HTML5 را در اروپا در تاریخ ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر برگزار کرد. سخنران این تور آقای Michael Smith، مدیر گروه کاری HTML، در مورد آخرین تغییرات HTML5 و Open Web Platform صحبت کرد.

HTML5 در حقیقت زیرساخت Open Web Platform است که W3C در حال کار بر روی آن است. امروزه وب به یک منبع جهانی بسیار مهم تبدیل شده است که بر روی بسیاری از صنایع مختلف از جمله تولید موبایل و Tabletها، تلویزیون‌های جدید، بازی سازی و حتی بهداشت نیز تاثیر گذاشته و ‌آن‌ها را تغییر داده است. علاوه بر این صنایع مختلف دیگری نیز در آینده به منظور راحتی در کاربرد و یکپارچه‌سازی، به محیط‌های بر مبانی وب رجوع خواهند کرد.

این تور در آمستردام، برلین، پاریس، رم، مادرید و بوداپست برگزار شد که تمامی جلسات توسط دفتر رسمی W3C سازماندهی گردید. اطلاعات دقیق‌تر و توضیحات بیشتر این تور را می‌توانید در این آدرس مشاهده کنید.


 


وبنا - وب سایت رسمی نرم افزار Boice افتتاح شد. این وب سایت به اطلاع رسانی در مورد نرم افزار Boice و معرفی روشهای دریافت این نرم افزار برای دستگاه های مختلف می پردازد. لازم به ذکر است که طرح و پرورش ایده اولیه این نرم افزار در اولین دوره از رویداد استارتاپ ویکند ایران که چندی پیش در تهران برگزار شد ، انجام گردید و توانست رتبه اول را در این دوره از رویداد استارتاپ ویکند از آن خود کند. گروه تولید کننده نرم افزار Boice پس از رویداد استارتاپ ویکند ، به ادامه همکاری و تولید نسخه های جدیدتر و کارآمدتر از این نرم افزار می پردازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.boiceapp.com مراجعه نمائید.


 


وبنا - وب سایت جشنواره فروشگاه های اینترنتی ایران آغاز به کار کرد. هدف از ایجاد این وب سایت، برگزاری جشنواره برترین سرویس پرداخت الکترونیک سال 91 با هدف شناسایی و معرفی برترین سرویس های پرداخت الکترونیک ایران است. این جشنواره که هر سال به همت انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران برگزار می شود ، امسال نیز از تاریخ دهم شهریور 91 همزمان با روز بانکداری اسلامی آغاز شده و تا آبان ماه ادامه خواهد یافت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.eshopaward.ir مراجعه نمائید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته