-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ شهریور ۳۱, جمعه

Latest News from Webna for 09/21/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - در آخرین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره وب ایران٬ زمان برگزاری پنجمین جشنواره وب ایران مشخص شد. در این نشست مقرر گردید اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران به همراه دومین کنفرانس وب ایران در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ برگزار گردد.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس http://iranwebfestival.com/fa مراجعه کنید.


 


وبنا - وب سایت "سی نما" با نگاهی نو به تازه ترین رویدادهای سینمای ایران فعالیت آزمایشی خود را در تیر ماه 1391 بر اساس اکران روز سینما های ایران و بر پایه اطلاع رسانی به کاربران اینترنتی آغاز کرد. این وب سایت در کنار اطلاع رسانی فیلم های در حال اکران و اطلاعات مربوط به آنها مانند خلاصه فیلم ،ژانر ،گالری تصاویر ،آنونس ،لیست عوامل ،سانس ها و سینماهای اکران کننده ،آرشیو کامل از بیوگرافی عوامل سینما ،سوابق کاری و گالری تصاویر آنها نیز می باشد.

علاوه بر این "سی نما" به عنوان یک سرویس گرد آورنده اخبار ,نقد و تازه های سینمای ایران و جهان نیز شناخته می شود. مهر ماه 1391 پایان کار نسخه آزمایشی و آغاز فعالیت نسخه نهایی وب سایت "سی نما" خواهد بود.


 


وبنا - پس از ارائه نرم افزار تحت ویندوز دیکشنری توکان در سه سال گذشته و استقبال کاربران ، طراح این مجموعه خبر از گسترش خدمات این دیکشنری بر روی پلتفرم های مختلف داد .میلاد نوری در گفتگو با وبنا ، از انتشار نسخه تحت وب و نیز نسخه تحت اندروید (ویژه تلفن های همراه) در راستای گسترش این دیکشنری و تبدیل شدن آن به دیکشنری همراه ایرانیان خبر داد . 

جهت دسترسی به نسخه تحت وب این دیکشنری می توانید از آدرس http://tookandic.ir استفاده کنید .

همچنین می توانید نسخه ویژه سیستم عامل اندروید این دیکشنر را از طیق لینک زیر از "بازار اندروید" در آدرس http://cafebazaar.ir/app/com.tookan.dic/?l=fa دریافت و بر روی گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود استفاده کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته