-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ شهریور ۸, چهارشنبه

Latest News from Webna for 08/29/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - ۶ شهریورماه سال‌ روز تولد زومیت است. زومیت با هدف ارائه بهترین‌های دنیای آی‌تی خلق شد. مدیر این سایت به وبنا گفت " ما در زومیت تنها به این می‌اندیشیم که بهترین و غنی‌ترین وب‌سایت فناوری ایران باشیم." وی در ادامه از کاربارن خواست تا انتقادات و تشویق‌های خود را جهت هرچه بهتر شدن این سایت با تیم مدیریت سایت مطرح کنند.

برای مشاهده سایت به ادرس www.zoomit.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - نخستین دهکده مجازی ریاضی ایران همراه با فعالیتهای عمیق و علمی در زمینه ریاضیات و کاربرهای آن در علوم دیگر درحال فعالیت میباشد.جهت استفاده از این مقالات و مطالب و رفع اشکالات خود به آدرس www.mathroom.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت با ایمیل یک سرویس دهنده ایمیل به زبان فارسی است ، ایده سازی این سرویس دهنده از سال گذشته شکل گرفته است و الان در مرحله طراحی و برنامه نویسی می باشد . 

لازم به ذکر است سایت با ایمیل توسط جمعی از برنامه نویسان وطراحان وب فارسی در حال شکل گرفتن است . برای مشاهده سایت به آدرس http://baaemail.com مراجعه کنید.


 


وینا - با توجه به مجوز ارائه شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (EMIC Tech ۲۰۱۲) در سطح ملی برگزار خواهد شد و به این ترتیب نام این رویداد بزرگ به نخستین همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران تغییر یافت.

نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (EMIC Tech ۲۰۱۲)، در سطح ملی برگزار خواهد شد. 

احمد بزرگیان، معاون تحول و نوسازی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با صدور این مجوز در جلسه سی و یکم کارگروه ساماندهی همایش ها، موافقت خود را با برگزاری این همایش در سطح ملی اعلام کرد. 

بر اساس این گزارش، با توجه به مجوز ارائه شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، نخستین همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (EMIC Tech ۲۰۱۲) در سطح ملی برگزار خواهد شد و به این ترتیب نام این رویداد بزرگ به نخستین همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران تغییر یافت. 

علیرضا صالحی، رئیس همایش، با اعلام این خبر افزود: با توجه به ارتقای سطح برگزاری همایش و نیاز به اعمال تغییراتی در برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ستاد اجرایی همایش، تاریخ برگزاری این رویداد ملی به روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه تغییر پیدا کرده و تغییراتی در جزئیات برنامه های روزهای برگزاری و همچنین ترکیب شرکت کنندگان به وجود خواهد آمد. این تغییرات پس از برگزاری جلسه ویژه ستاد اجرایی همایش از طریق وب سایت رسمی همایش منتشر خواهد شد. 


علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به این نشانی مراجعه فرمایند.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته