-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ شهریور ۷, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز شنبه 4 شهریور 91

 

سلام،

شنبه 4 شهریور 91، 25 آگوست 2012 میلادی

امروز در مورد هشت موضوع صحبت می کنیم.


بازگشت مهندس موسوی به حصر
آقای مهندس موسوی بعد از آنژیو پلاستی و 24 ساعت بستری شدن در بیمارستان قلب دوباره به حصر بازگردانده شد. دختران ایشان موفق به دیدار وی شدند. سایت شفقنا از سایت های محافظه کار، نوشت که در این فاصله عده ای شروع به رایزنی کردند تا مگر به حصر آقای موسوی خاتمه داده شود.

اعتصاب کارکنان، اینبار در اوین
کارکنان فروشگاه زندان اوین دست به اعتصاب زدند. این کارکنان که تعدادشان به 25 نفر می رسد و تنها 400 هزار تومان در ماه حقوق می گرفتند، با واگذاری این فروشگاه به پیمانکار خصوصی دیگر حتی از حقوق اضافه کاری هم محروم شده اند و لذا برای تغییر این وضعیت دست به اعتصاب زدند. می توان دید که ماجرایی که در سراسر کشور در حال انجام است، حتی به زندان اوین هم سرایت کرده است.

افزایش پارازیت های ماهواره ای؛ التماس احمد خاتمی
گزارش ها حاکی از آن است که پارازیت های ماهواره ای در تهران به شدت افزایش پیدا کرده است. همین چند روز پیش مطرح شد که این پارازیت ها به شدت خطرناک هستند. وزیر ارتباطات اعلام کرد که ما از اینها بی اطلاعیم. همه ی ملت می دانند این پارازیت ها از سوی سپاه فرستاده می شود، گویا تنها وزیر ارتباطات از این موضوع بی خبر است. علت افزایش پارازیت ماهواره ای بیش از هر چیز مربوط است به نشست عدم تعهد و حضرات از این نگرانند که دعوت به تجمع و تظاهرات در روزهای نشست در کارشان اخلال ایجاد کند.
آقای احمد خاتمی، امام جمعه ی تهران هم به التماس کردن افتاده و در گفت و گو با حوزه از هواداران جنبش سبز، البته ایشان با نام فتنه از آن نام برده، و دیگران خواست که منافع ملی را در نظر بگیرند و نگذارند که این نشست بسوزد. ظاهرا حضرات امیدوارند که این اجلاس بتواند گره از کارشان گشوده و از انزوای بین المللی بیرونشان بیاورد.
آقای صدیقی هم دیروز در نماز جمعه ی تهران همین موضوع را مطرح کرده و گفت که ما در انزوا نیستیم.


پس از دو هفته احمدی نژاد به یاد زلزله زدگان افتاد
بالاخره بعد از دو هفته آقای احمدی نژاد به بازدید از مناطق از زلزله زده در آذربایجان شرقی رفت. در این مدت ناکارآمدی دولت و دستگاههای اجرایی به خوبی دیده شد و البته مردم هم سعی کردند با ایجاد نهادهای موازی برای کمک به زلزله زدگان به خوبی این ناکارآمدی را نشان دادند. نکته ای که به شدت مقامات را هراسان کرد و سعی کردند که جلوی آن را بگیرند که البته با تداوم مقاومت مردم می توان در مقابل آن هم ایستاد.


مذاکرات بی نتیجه ی ایران و آژانس
مذاکرات ایران و آژانس دیروز در وین بدون هیچ نتیجه ای خاتمه یافت. رئیس هیات آژانس اعلام کرد که فاصله میان حرف های ما و حرف های جمهوری اسلامی خیلی زیاد است و قراری هم برای جلسه ی بعدی نداریم. البته آقای سلطانیه همچون همیشه گفت که مذاکرات مثبت بود و توافقاتی هم شد. ظاهرا آژانس اصرار به بازدید از پارچین دارد اما جمهوری اسلامی به خاطر کارهایی که در پارچین کرده حاضر نیست بازرسان آژانس از این منطقه دیدن کنند. همچنین در فردو هم جمهوری اسلامی نتوانسته است که انتظارات آژانس را برآورده کند.

نازکشیدن های انتخاباتی
جمعی از دیپلمات ها و سفیران سابق در حال تهیه ی نامه ای هستند تا از آقای ولایتی بخواهند نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی در ایران بشود. این هم از آن ژست های سیاسی رایج در ایران است که سیاستمداران به جای اینکه شفاف و صریح بگویند می خواهند نامزد انتخابات شوند، ترجیح دارند که نازشان کشیده شده و دیگران این را به جای آنها مطرح کنند. عده ای هم دارند مشابه این کار را برای آقای محسن رضایی انجام می دهند با این ادعا که تمام نظریات و تحلیل های آقای رضائی در این چند سال درست از آب درآمده است. من که نمی دانم کدام تحلیل آقای رضائی در این چند سال گذشته درست بوده، به ویژه حمایت ایشان از ریاست جمهوری اسلامی آقای احمدی نژاد که تا حالا این فاجعه را بر سر کشور آورده است.


ادامه ی درگیری ها در سوریه و لبنان
در 24 ساعت گذشته در سوریه دستکم 130 نفر کشته شدند. در حلب درگیری های افزایش پیدا کرده و بسیاری از نقاط شهر به ویرانه ای بدل شده است. حمص هم از زیر آتش نیروی هوایی سوریه است و در حومه ی دمشق هم درگیری ها ادامه دارد. تانک های ارتش سوریه به دلیل نداشتن سوخت امکان حرکت ندارند. ارتش آزاد سوریه مدعی است که دولت سوریه روی زمین بسیاری نقاط را از دست داده و تنها تکیه گاهش نیروی هوایی است.
در لبنان هم درگیری ها در طرابلس ادامه پیدا کرده و یک روحانی 28 ساله ی سنی کشته شد. تعداد کشته در لبنان به 13 نفر رسیده و 100 نفر هم تا کنون زخمی شده اند. روز گذشته 20 انفجار در مناطق مختلف لبنان گزارش شده است. آقای صالحی هم مطرح کرده که در اجلاس عدم تعهد، جمهوری اسلامی پیشنهاد در مورد سوریه خواهد داد که هیچ کس نتواند آن را رد کند. دیروز هم صحبت کردیم که به احتمال زیاد بندی در قطعنامه خواهد آمد که به هیچ به مذاق جمهوری اسلامی خوش نمی آید.


دستگیری 191 رمال در یکسال گذشته
گفته می شود که در سال گذشته بیش از 191 رمال در کشور دستگیر شده اند. از این تعداد 112 نفر در بازداشت هستند که 90 مرد و 22 زن را شامل می شوند. گفته می شود که این رمال ها دستکم 113 میلیون تومان از مردم سرکیسه کرده اند. به نظر می رسد که مساعی آقای احمدی نژاد و اعوان و انصارش و یا جن بازی های آقای خامنه ای سبب شده است که جامعه پر از این قبیل مسائل شود و رواج آن درد دیگری است بر درد های این کشور.

اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی







--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته