-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ شهریور ۷, سه‌شنبه

Latest New from Green Correspondents for 08/28/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

خواسته ما نه آزادی خودمان و يا پرداختن به وضعيت بهداشتی و درمانی خود، بلکه ادامه‌ی روند امدادرسانی در بهترين شرايط به مردم آسيب ديده از زلزله و حتی الامکان اعاده‌ی وضعيت معيشتی سابق ايشان است.
خبرنگاران سبز/ نامه‌ها:

امدادگران بازداشت شده کمپ سرند که به دلیل کمک‌رسانی به مردم زلزله چند پیش بازداشت شده بودند و همچنان در بازداشت به سر می‌برند با نوشتن نامه‌ای سرگشاده به رییس قوه قضاییه از وی خواسته‌اند به کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده آذربایجان ادامه داده و بکوشند زندگی گذشته این عزیزان را به آن‌ها باز گردانند.

متن کامل اين نامه به نقل از رهسا نيوز در زیر می‌آید:

جناب آقای لاريجانی رياست محترم قوه‌ی قضائيه
انسان دوستی و کمک به هم نوع امری خداپسندانه و اخلاقی است که صرف نظر از مسايل مذهبی، نژاد، رنگ و قوميت، مورد تائيد همگان است. زلزله‌ای که چندی پيش برخی از شهرهای کشور را به لرزه درآورد، بسياری از هم‌وطنان ما را در سوگ عزيزانشان نشاند و بسياری ديگر را از خانه و کاشانه‌ی خود محروم ساخت. اما اين واقعه‌ی تلخ، باعث شد تا بار ديگر ايثار و نوع دوستی ايرانيان، بر همگان اثبات شود.

جناب آقای لاريجانی
ما نيز صرف نظر از گرايشات مذهبی و سياسی و عقيدتی، تنها به قصد کمک به هم‌وطنان آسيب ديده به محل وقوع زلزله آمديم و در بدترين شرايط و کمترين امکانات، تلاش کرديم تا با جمع آوری کمک‌ها و اقلام اهدايی و رساندن آن به مناطق زلزله زده و در نهايت پخش آن بين روستاييان آسيب ديده، قدمی در راه امدادرسانی به اين عزيزان برداشته باشيم. اين در شرايطی است که قهر طبيعت بر خلاف ظاهر ويرانگرش عملاً تاثيری عکس نهاد و موجبات افزايش حس انسان دوستی ميان هم‌وطنان را فراهم نمود.

از ابتدای حضور ما و ايجاد کمپی مستقل برای امدادرسانی به آسيب ديدگان، برخی نيروهای انتظامی و امنيتی به جای تسهيل راه‌های امدادرسانی برای اين امدادگران، نسبت به اين حضور انسانی موضع‌گيری و مخالفت کرده و تلاش کردند با تغيير ماهيت انسانی و خيرخواهانه اين اقدامات، آن را وارونه جلوه دهند.

لازم به ذکر است نيروهای امدادگر در طول اين زمان ثابت نبوده و به صورت متغير افراد داوطلب ديگر برای کمک رسانی به کمپ مذکور مراجعه کرده و در کنار ديگران به فعاليت امدادی می‌پرداختند.

اکنون نيز خواسته ما نه آزادی خودمان و يا پرداختن به وضعيت بهداشتی و درمانی خود، بلکه ادامه‌ی روند امدادرسانی در بهترين شرايط به مردم آسيب ديده از زلزله و حتی الامکان اعاده‌ی وضعيت معيشتی سابق ايشان است.

امدادگران بازداشتی کمپ سرند
حسين رونقی، نويد خانجانی، واحد خلوصی، شايان وحدتی، حسن رونقی، فريد روحانی، مرتضی اسماعيل پور، حميدرضا مسيبيان، علی محمدی، محسن سامعی،مسعود وفابخش، هومن طاهری، دانيال حسنی، بهرام شجاعی ، محمد ارجمندی راد، اسماعيل سلمان پور، محمد امين صالحی، بهروز علوی، ميلاد پناهی پور، سپهر صاحبان، امير روناسی.

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته