-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ شهریور ۴, شنبه

Latest News from 30Mail for 08/25/2012

این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

1391/6/3

گزارش‌ها حاکی از آن است که میرحسین موسوی، از رهبران جنبش سبز ایران، ظهر روز جمعه (سوم شهریورماه) از بیمارستان تخصصی قلب ترخیص و به زندان خانگی‌اش برگردانده شد.

بر اساس گزارش وبسایت کلمه، حال عمومی آقای موسوی خوب بوده و وضعیت پزشکی وی پایدار است.

منابع خبری روز گذشته گزارش کرده بودند که آقای موسوی به دلیل عارضه شدید قلبی به یکی از بیمارستان‌های تخصصی قلب در تهران منتقل شده و تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش وبسایت کلمه، پزشکان در عمل دیروز آنژیوگرافی آقای موسوی، یکی از رگ‌های قلب وی که بسته شده بود را باز کردند.

آقای موسوی به همراه همسرش، زهرا رهنورد و دیگر رهبر جنبش سبز ایران، مهدی کروبی، از ۱۸ ماه پیش در حبس خانگی به سر می‌برند.

منبع: کلمه


 
 

1391/6/3

هفتاد و پنجمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال ایران با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مهر، در این دیدار که بعد از ظهر روز جمعه (سوم شهریورماه) در ورزشگاه آزادی انجام شد، دو تیم حملات کمی را روی دروازه حریف تدارک دیدند.

حاشیه مهم این دیدار، پرتاب سنگ از سوی تماشاگران دو تیم بود که این عمل یکبار از سوی تماشاگران استقلال تهران و دو بار از سوی تماشاگران پرسپولیس تکرار شد و داور مجبور شد که بازی را برای دقایقی قطع کند.

از این دیدار حدود ۹۰ هزار تماشاگر دیدن کردند.

استقلال با این تساوی ۹ امتیازی شد و به صورت موقت در رده نهم جدل قرار گرفت و پرسپولیس هم پس از احتساب یک امتیاز این دیدار با پنج امتیاز به رده سیزدهم جدول صعود کرد.

منبع: مهر


 
 

1391/6/3

میرمحمود موسوی، برادر میرحسین موسوی، رهبر جنبش سبز ایران، می‌گوید مصلحت نیست که خانواده موسوی درباره عارضه قلبی رهبر جنبش سبز اطلاع رسانی کند.

به گزارش وبسایت کلمه، میرمحمود موسوی افزوده است: «ما (خانواده موسوی) در شرایط خاص و پیچیده‌ای هستیم و بر اساس شرایط مجموعه میرحسین و خانواده و مجموعه مسائل، این حق را به ما بدهید که نسبت به وضعیت میرحسین و کل اوضاع حساس باشیم.»

وی ادامه داده است: «شاید شرایطی و مسائلی باشد که همه‌اش آن چیزی نیست که در رسانه‌ها منتشر می‌شود و مسائلی امنیتی و داخلی، ما را برای اظهار نظر محدود می‌کند.»

روز گذشته منابع خبری گزارش داده بودند که میرحسین موسوی به دلیل عارضه شدید قلبی از محل حبس خانگی خود به بیمارستانی تخصصی در زمینه قلب منتقل شده است.

این گزارش‌ها افزوده بودند که آقای موسوی حتی تحت عمل آنژیوگرافی نیز قرار گرفته است.

میرمحمود موسوی افزوده است: «به حق دانستن مردم احترام می‌گذارم اما مصلحت نیست که این دانستن از طریق ما و خانواده باشد و انشالله از طرق مناسبتری که عوارضی نداشته باشد، مردم در جریان قرار بگیرند.»

پیشتر نیز گزارش‌هایی پیرامون فشار بر خانواده میرحسین موسوی منتشر شده بود.

منبع: کلمه


 
 

1391/6/3

خبرگزاری فارس گزارش داد که فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه" طی هفت روز نمایش خود در تهران تا پایان روز پنج شنبه ۶۵۰ میلیون تومان فروش کرده است.

بر اساس این گزارش، دو فیلم سینمایی دیگر که همزمان با فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه اکران شده‌اند، بی‌خداحافظی و ضد گلوله، در مجموع فروش ۱۳۵ میلیون تومانی را تجربه کرده‌اند.

فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه داستان شیطنت‌های پسرعمه‌زاست که کلاه‌قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود مه‌مان ناخوانده‌ای می‌شود.

ابراهیم آزادی، مدیر سینما آستارا در تهران، به خبرگزاری فارس گفته است فروش فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه تا اندازه‌ای خوب بوده که «ما با اکران چند روزه فیلم‌ توانستیم حقوق عقب افتاده پرسنل و بدهکاری‌های سینما را بپردازیم.»

به گفته آقای آزادی، فروش سینما آستارا «پیش از این روزانه حدود ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار تومان بوده که با اکران فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» به روزی دو میلیون تومان رسیدیم‌،»

فروش ۶۵۰ میلیون تومانی فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه در حالی رخ داده که فیلمی چون قلاده‌های طلا، پرفروش‌ترین فیلم سینماهای ایران در سال جاری، در هفدهمین روز نمایش خود به این میزان فروش در سینماهای تهران دست یافته است.

منابع: فارس (+ و +)


 
 

1391/6/3

خبرگزاری‌های ایران گزارش دادند بر اثر جاری شدن سیل در استان‌های گلستان و مازندران، در شمال ایران، خساراتی به واحدهای مسکونی و زمین‌های کشاورزی وارد شده است و دو نفر نیز در جریان این سیل، جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دو نفر کشته شده ساکن روستای کلاله استان گلستان بوده‌اند.

این سیل به دلیل بارش شدید باران، که از صبح روز پنج شنبه (دوم مهرماه) آغاز شده بود، روی داده است.

بر اساس برآوردهای اولیه مقام‌های دولتی، این سیل تاکنون بیش از ۶ میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشته است که بیشترین خسارت این سیل در شهر می‌اندرود با بیش از پنج میلیارد تومان گزارش شده است.

خسارات گزارش شده سیل در شهر می‌اندورود مربوط به شالیزار‌ها، مزارع سویا، مرغداری‌ها، باغ‌ها و جاده‌های بین مزارع و کانال‌های آبرسانی بوده است.

منبع: مهر و مردمک


 


شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به 30mail-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به 30mail@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته