-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ مرداد ۳, سه‌شنبه

Latest News from Webna for 07/24/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - در برنامه دهم از سری آی‌پالس با محمدرضا محمد‌علی و پرهام باغستانی در مورد برگزاری اولین همایش استانداردهای وب و Open Web Platform گپی زدیم. این همایش در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۹۱ برگزار گردید. سعی کردیم همایش را به صورت تصویری با استفاده از اکانت رسمی آی‌کلاب در توییتر پوشش دهیم. همچنین با همکاری رادیو میهن برنامه‌ ویژه‌ای را در مورد این همایش تهیه کردیم. این برنامه شامل مصاحبه با سخنرانان و همچنین تعدادی از حامیان و شرکت‌کنندگان است. 

برای شنیدن این برنامه می توانید به آدرس مستقیم دانلود برنامه ویژه اولین همایش استانداردهای وب مراجعه کنید. شایان ذکر ست که این برنامه با همکاری رادیو میهن ضبط شده است.

برای مشاهده عکس های بیشتر نیز به ادرس http://iclub.ir/ipulse-owp1391 مراجعه کنید.


 


وبنا - وب سایت مرجع اطلاعات حفاری آغاز به کار کرد. هدف از راه اندازی این وب سایت ، انتشار مطالب آموزشی مرتبط با علم حفاری می باشد. محتوای منتشر شده توسط این وب سایت ، در قالب های مقالات آموزشی ، فیلم و انیمیشن ، کتب الکترونیکی و جدول و نمودار می باشد.

جهت مشاهده این وب سایت به آدرس www.drlginfo.com مراجعه نمائید.


 


وبنا - مسئولان فروشگاه اینترنتی ناربلا و فروشگاه خرید گروهی تخفیفان ، از همکاری دوجانبه و نزدیک این دو فروشگاه اینترنتی خبر دادند. ادغام تدریجی فناوری ها و عملیات اجرایی ، ارائه سرویس های مشترک و ارائه پیشنهادهای تخفیف محصولات به مشتریان ، مهم ترین مفاد توافق مسئولان این دو فروشگاه اینترنتی ، شامل می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره به آدرس www.narbella.com/news/75 مراجعه نمائید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته