-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ مرداد ۳, سه‌شنبه

Latest News from Norooz for 07/24/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



 

با وجود نظر پزشکان و دستور اکید بیمارستان از انتقال سید مصطفی تاجزاده، زندانی سیاسی محبوس در قرنطیه بند سپاه به بیمارستان فارابی برای ادامه مداوای چشم بیمارش جلوگیری شد.

به گزارش کلمه، به دنبال معالجات ماه گذشته چشم سیدمصطفی تاج زاده، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت، بیمارستان فارابی مقرر کرد تا ماه بعد نیز او برای گرفتن عکس چشم و اقدامات بعدی به بیمارستان اعزام شود که این اقدام انجام نشد و مداوا نیمه تمام مانده است.

معاون سیاسی وزارت کشور اصلاحات پس از چند ماهی که از تاری چشم رنج می برد، نهایتا ماه گذشته با پی گیری های فراوان خانواده و به تشخیص و تأیید دادستان به بیمارستان فارابی اعزام شد و با وجود آنکه پزشکان متخصص بیمارستان تاکید کرده بودند که تاجزاده باید یک شب در بیمارستان بماند تا امکان مراقبت های لازم را داشته باشد ماموران بی توجه به این توصیه ظرف مدت دو ساعت او را به زندان بازگرداندند و مجددا یک روز بعد و با پی گیری های بسیار، تاجزاده برای معاینه مجدد به بیمارستان اعزام شد.

لازم به ذکر است اخیرا پزشک قانونی برای مشکل گردن او نیز عمل جراحی را توصیه کرده که با اهمال و کندی روند اداری زندان مواجه شده است.

بنا به گفته همسر تاجزاده که چهارمین روز ماه رمضان شرایط قرنطینه و انفرادی اش دو ساله می شود، به گفته خود با شدائد زندان کنار آمده است تنها به این امید که آخرین زندانی سیاسی جمهوری اسلامی باشد.

پیش از این تاجزاده در واکنش به حکم زندان همسرش، فخرالسادات محتشمی پور گفته بود، پرونده او و خانواده اش دست مجتبی خامنه ای است و خانواده او نیز بارها اعلام داشته اند که در زمینه ملاقات ها؛ مرخصی و درمان تاجزاده مقامات قضائی از خود سلب مسوولیت کرده اند و اعلام کرده اند که تصمیمات درباره این زندانی در جایی دیگر گرفته می شود.

در حال حاضر با توجه به تغییرات جدید مسئولین زندان اوین معلوم نیست که عدم انتقال تاجزاده به زندان صرفا بی توجهی و فراموشی است یا این که در راستای بدرفتاری ها و سوء برخورد با زندانیان برای ایجاد فشار بیشتر روی زندانیان سیاسی است؟!

گفته می شود پزشک معالج چشم این زندانی سیاسی حداکثر یک هفته تأخیر را برای انجام اقدامات بعدی ممکن دانسته است.

خانواده و دوستان و همکاران و هم فکران او به شدت نگران سلامتی اش هستند که با اهمال مسئولین قضائی و مأموران امنیتی سپاه با مخاطره جدی روبروشده است.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به norooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به norooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته