-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۱۴, یکشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 11 ابان 91

 

سلام پنج شنبه   11 آبان 91 ،1 نوامبر 2012

 

در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم

 

موضوع اول: 9 نفر از زندانیان سیاسی زندان اوین دست به یک اعتصاب غذای اعتراضی زدند. گارد ویژه زندان به بند یورش بردن و به بهانه تفتیش و طرز توهین امیز با زندانیان زن برخورد کردند. وکیل بند خانم فا ئزه هاشمی دست به اعتراض زد به این عمل و خانم ها   شعر سیاسی  می گفتند : مرگ بر دیکتاتور – یاحسین میر حسین- موسوی زنده باد کروبی پاینده باد و سرود های ای ایران و یار دبستانی را خواندند. خانم ها بهاره هدایت – نازنین دیهیمی – ژیلا بنی یعقوب – شیوا نظر آهاری – مهسا امر آبادی – حکیمه شکری –  ژیلا کرم زاده مکوندی – نسیم سلطان بیگی و راحله زکایی دست به اعتصاب غذا زدند و خواستار عذر خواهی رسمی رییس زندان اوین و مسوولان زندان اوین و مسوولان اداره حفاظت این زندان شدند و تعهد دهند که دیگر از این برخوردها تکرار نشود. از زمانی که اشرف رشیدی از زمانی که رییس زندان اوین شده فشار را بر زندانیان سیاسی افزایش داده است. این بر خورد جانانه زندانیان سیاسی در بند زنان کاملا نقطه مثبت مقاومتی است که هر چه بیشتر باید خبر آن را پخش کرد . زیرا زندانی سیاسی ما که عزیز ملت هستند وقتی در زندان دست به اکسیون مقاومتی می زنند سد هایی که حکومت می خواهد ایجاد بکند و گرد مرگ بر سر جامعه بپاشد فضایش را می شکند و به همین دلیل اشکار کردن فعالیت انها وظیفه تک تک ماست.


6 سازمان حقوق بشری به همرا ه خانم شیرین عبادی در اعلامیه مشترکی به نقض حقوق زندانیان سیاسی اعتراض کردن و به زندانی کردن فعالین حقوق بشر . آقای مسعود صادقی از هواداران نهضت آزادی ایران که جالب است جرمش تشکیل یک گروه مطالعه تاریخ بوده است به 6 سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شده بود برای تحمل کیفری به زندان اوین رفت و در بند 350 زندانی است. خبر رسیده دیروز 6 نفر از محکومین مواد مخدر را از زندان غزل حصار به اوین بردن و مخفیانه اعدام کردن . ماشین اعدام حکومت نمی ایستد ولی از ترس آمار های جهانی دست به اعدام های مخفی زده است . مجلس ترحیم شاد روان احمد قابل هم در قم بر گزار شد و از روحانیون مخالف حکومت شرکت داشتند. بیوت ایاتی مثل آقایان صانعی – اردیبلی نمایندگانی بودند و آیت الله  بیات زنجانی هم حضور داشتند.


موضوع دوم : مجموعه کارخانجات ایران خودرو با بحران عمیقی رو به رو شدن . سایت ایران خودرو که در تبریز وانت پیکان تولید می کند و سایتش در خراسان که ماشین سوزوکی تولید می کند به کلی متوقف شده اند . در فارس هم به ناچار از کاهش کارگران شده است و خود ایران خودرو تهران هم مجبور به 50 درصد خطوط تولیدی متوقف شده است و اضافه کاری کارگران به صفر رسیده است . آقای جواد نجم الدین مدیر عامل ایران خودرو اعلام کرده در صورتی که تسهیلات مالی در خواستی در یافت نشود از سوی ایران خودرو اعلام ورشکستگی خواهد کرد. این کارخانه و کل صنعت خودرو سازی کشور از 2 هزار میلیارد تومان وام بانکی در خواست کردن که با هزار میلیارد آن موافقت شده است ولی ان را هم نپرداخته اند. شرکت قالب های صنعتی که متلعق به ایران خودرو است با هزار کارگر 100 نفر را در معرض اخراج قرار داده است و مزایای کارگران را به نصف کاهش داده است. شرکت جم ساز سازنده چراغ های اتومبیل 200 کارگر از مجموع 600 کارگر خود را اخراج کرده است. شرکت ماموت سازنده تریلر و کانتینر از 1800 کارگر 900 نفر از انها را کنار گذاشته و اعلام کرده به زودی توقف کامل خواهد داشت.


موضوع سوم : صادرات گاز مایع ایران در ماه گذشته از ترس تحریم ها ی اتحادیه اروپا به نصف کاهش پیدا کرده است. تحریم ها به تور رسمی قرار است در ماه نوامبر اعلام شود ولی مصوبه اتحادیه اروپا چندی پیش در مورد تحریم های صادرات گاز و نفت  ایران به تصویب رسید. در ماه سپتامر ترکیه وردات نفتش را از ایران 50 درصد کاهش داده است و ژاپن هم 36 واردات نفت خود را از ایران کاهش داده است. ممنوعیت صادرات 52 قلم کالا باعث شده است که بیست تریلی تخم مرغ در مرز ها متوقف شود به دلیل آن که نرخ ریال سقوط کرده صادرا ت این اجناس صرف می کند و تولید کنندگان ترجیح می دهند به جای قیمت های تحمیلی دولت آنها را صادر بکنند که سعی کردن جلویش را بگیرند . صادرا ت قاچاقی سوخت و بنزین از مرز ها توسعه پیدا کرده است.


موضوع چهارم : در وزارت ارشاد فساد و سخت گیری افزایش پیدا کرده است. بخشی از مدیران میانی در بخش سینما و رسانه های دیجیتال و اطلاعات دستگیر شدن . البته وزارت ارشاد در بخش های دیگر هم مثل مطبوعات و کتاب فساد در جریان است. خانم آزاده اردکانی که معلم انگلیسی آقای رحیم مشایی و بقایی بود و از طرف آقای مشایی رییس موزه ملی ایران شده بود به 6 ماه حبس و 50 ملیون تومان جریمه نقدی به اتهام تحصیل مال نا مشروع محکوم شده است. سازمان حلال احمر ایران هم اعلام کرده امادگی دارد به توفان زدگان امریکا کمک بکند. باید گفت البته کار خوبی است ولی چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. اگر حلال احمر توانی دارد اطفا به زلزله زدگان آذربایجان برسد که با رسیدن سرما هنوز در چادر هستند.


موضوع پنجم : آقای خامنه ای که ناتوان است از جمع کردن ادم های پشت سرش دست به تهدید زده است و گفته هر کس تا انتخابات احساسات مردم را در جهت اختلاف به کار بگیرد قطعا به کشور خیانت کرده است. بعد از این صحبت های شدید آقای خامنه ای برادران لاریجانی بلافاصله نامه های خاک ساری نوشته اند ولی هنوز نامه از طرف آقای احمدی نژاد خبری نیست. در خصوص اینکه چرا آقای خامنه ای می خواهد تا انتخابات خرداد ماه سال آینده احمدی نژاد را می خواهد نگهدارد و کلا چه تفکر استراتژی دارد روز های دیگر صحبت خواهیم کرد چرا که برسی استراتژی رژیم و شخص آقای خامنه ای به ما کمک می کند استراتژی های مناسب جنبش را بررسی کنیم.


موضوع آخر : آقای ایرج ندیمی نماینده مجلس عنوان کرده که جمهوری اسلامی کم کم در حال دست یافتن به نقش کدخدایی در جهان است. اقای حسین زاده مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران گفته اند : آقای اوباما با دست خودشان نامه ای برای یک هکر ایرانی نوشته و از او دعوت کرده ولی این هکر ایرانی دعوت را رد کرده است.          

 

   

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته