-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آبان ۱۴, یکشنبه

متن پیاده شده روز چهارشبیه 10 آبان 91

 

سلام،

چهارشنبه 10 آبان 91، 31 اکتبر 2012 میلادی

ابتدا تشکر می کنم از همه دوستانی که با فرستادن ایمیل و گذاشتن یادداشت روی فیس بوک و یوتیوب بنده را خجالت دادند. خدمت آنها هم عرض کنم که خوشبختانه طوفان رفع شده حداقل در این قسمت امریکا، ایالت ویرجینیا، خسارت زیادی به بار نیاورد و برق هم برگشت و زندگی روال عادی در این قسمت آمریکا پیدا کرده البته در نقاط دیگر خسارتهای بزرگی زده.

در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم. موضوع اول اینکه با چاپ سه نامه با امضاء آقای جهرمی مدیرعامل وقت بانک صادرات که دستور دادن تسهیلات اعتباری به گروه فولاد ایران را داده بود، همان آقای امیرمنصور آریا و پرونده اختلاس بزرگ، عملاً پای او هم به این پرونده جنجالی کشیده می شود. آقای جهرمی از یک امنیت آهنین برخوردار است چرا که به آقای جنتی وصل است و از آن طرف به بیت رهبری متصل است و بنابراین با همه دخالتی که در این پرونده داشته پایش از این پرونده بیرون بوده. جناح آقای احمدی نژاد فشار آورده بودند که او را به پرونده بکشانند، تا اینجا نیامده ولی این اسناد حضور وی را در پرونده قطعی می کند. از طرف دیگر سایت بازتاب خبر می دهد که شخصی به نام یدا... روزچنگ به دستور آقای احمدی نژاد البته به گفته همین آقای روزچنگ به بانک مرکزی معرفی شده بوده و از دلالهای بزرگ ارز بوده که 6 میلیارد دلار ارز مجموعاً از بانک مرکزی گرفته و توزیع کرده و دلاری بین 30 تا 300 تومان هم سود برده. این آدم کارش را از سال 79 با قاچاق پارچه از کردستان عراق شروع کرده و در حال حاضر چندین کارخانه و شبکه حمل و نقل و میلیاردها ثروت دارد. روزنامه کیهان هم خبر داده از اینکه یک دلالی خرده پایی به تنهایی روزانه 10 میلیون دلار ارز از بانک مرکزی را توزیع می کرده و دستکم دلاری 10 تومان هر روز سود می برده. به این ترتیب می بینیم که جناح بندی قدرت در ایران و دو طرف به افشای موارد فساد طرفین رسیده که عملاً به نفع ملت است اگر هر چقدر این حضرات بیشتر فسادهای عجیب و غریبی را که تا خرخره در آن فرو رفتند را افشاء بکند.

نکته دوم اینکه 2 هزار کارگر فصلی نی بر کشت و صنعت کارون شوشتر خواستار افزایش دستمزد و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شدند. این برای چندمین باری است که این کارگران زحمتکش تجمع می کنند. تجمع دیروز آنها هم مقابل در کارخانه بوده و همان خواسته ها را دوباره پافشاری کردند. مواد دندانپزشکی حداقل 2 تا 3 برابر گران شده و به این ترتیب کلینیکهای دندانپزشکی هم زیر فشار گرانی قرار گرفتند. از سوی دیگر دوباره رئیسان بیمارستانهای خصوصی مثل طوس، ایرانمهر، پارس و خود رئیس سازمان نظام پزشکی اعلام کردند و اخطار کردند که ادامه روند فعلی منجر به ورشکستگی بیمارستانهای خصوصی حداکثر تا آخر امسال خواهد شد و گفتند که اگر دولت کمک نکند و ارز دولتی ندهد و سوخت ارزان قیمت و انرژی ارزان به آنها ندهد، تعرفه ها را افزایش ندهد ورشکستگی قطعی است. این درحالی است که خبرگزاری مهر خبر می دهد که ایران در 5 کشور آفریقایی خدمات درمانی و دارویی می دهد. کارخانه بلبرینگ سازی ایران هم که از کارخانجات قدیمی است که توسط آقا خیامی بنیانگذاری شده بود، در آستانه ورشکستگی کامل قرار گرفته و به این ترتیب ورشکستگی کارخانجات قطعه ساز خودرو یکی بعد از دیگری دارد اتفاق می افتد.

نکته سوم اینکه دیشب نیروهای امنیتی به ساختمان سرای اهل قلم حمله کردند و مراسمی را که برای بررسی ماجرای اشغال سفارت آمریکا و ابعاد داخلی و بین المللی آن برگزار شده بود، در حالیکه آقای قاسم شعله سعدی مشغول سخنرانی بود، او را به همراه دکتر مهدی خزعلی و فرزندان او و50 نفر دیگر دستگیر کردند و به نقطه نامعلومی بردند. دستگیری پیمان فتاحی که به استاد الیا معروف است، از بنیانگذاران جمعیت دینی آل یاسین، برای چهارمین بار دیروز در کرج اتفاق افتاده به همراه مرتضی رسولیان و امیررضا الماسیان. این جمعیت مدتها است که زیر فشار قرار دارد و جرم اصلی آنها دگر اندیشی اعلام شده. چهار نوکیش مسیحی هم در تهران دوباره دستگیر شدند، شهاب صمیمی و فریبا کریمخانی زوجی هستند که دستگیر شدند به همراه فرشاد رحیم دل و یاسر میرزا زنجانی. ستار بهشتی وبلاگ نویس هم دیروز ظهر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. گزارش تکان دهنده ای هم مهدی محمودیان روزنامه نویس زندانی از زندان رجایی شهر کرج داده که زندانی که برای هزار نفر بیش از 5 هزار زندانی را در خودش جا داده و عدد باور نکردنی 117 نفر را محمودیان می گوید که در این زندان در انتظار اعدام هستند. چون پرونده منجر به اعدام به طور متوسط 5 سال در قوه قضاییه طول می کشد، او گفته که یک شکنجه بزرگ این هزاران نفر دایماً تحمل می کنند چرا که هر لحظه در انتظار مرگ هستند. با افزایش روزهای اعتصاب غذای نسرین ستوده، این شیر زن زندانی سیاسی، کمپینهای متعددی برای دفاع از او تشکیل شده. ستوده اینبار خواسته ساده ای دارد و آن این است که از دختر 12 ساله او رفع ممنوع الخروجی بشود و بتواند فرزندان و خانواده خودش را رودرو ببیند که از او محرومند.

نکته چهارم اینکه سید علی قاضی عسگر نماینده ولایت فقیه در مراسم حج عنوان کرده که با تفکیک جنسیتی در مراسم حج معنویت طواف خانه خدا برای زایران افزایش پیدا می کند. کاملاً نشان می دهد که ایشان آدم بیسوادی است و همین فقه و اصولی را هم که همه خواندند ایشان نخواندند. برای اینکه فتوای همه فقهای شیعه و سنی است که در مراسم حج تساوی و برابری است حتی بین زن و مرد و در مراسم و طواف و نماز و غیره. هیچکس تا کنون مطرح نکرده که باید تفکیکی صورت بگیرد. ایشان احتمالاً غیر معنوی شدن را به خودش نگاه کرده. روسیه دوباره راه اندازی نیروگاه بوشهر را برای چندمین بار تا فروردین ماه سال آینده به تاخیر انداخته. پروژه ای که معمولاً 1000 مگاوات برق اتمی بین 800 میلیون دلار تا حداکثر 900 میلیون دلار هزینه دارد تاکنون بیش از 2 میلیارد دلار پرداخت به روسها داشته و هنوز هم پا درهواست.

نکته آخر اینکه در سوریه یک سرلشگر خلبان در دمشق ترور شد درحالیکه در سوی مقابل جنگنده های سوریه خمس را بمباران کردند و در ادلب کشتار مردم بوده، 19 نفر را که بین آنها 4 کودک هم هستند نیروهای سوریه اعدام کردند. 270 نفر از لباس شخصی ها و آدم کشهای رژیم اسد هم توسط ارتش آزاد سوریه دستگیر شدند. جالب است که حضرت آقای نقدی فرمانده بسیج فرموده اند که در سوریه نیروهای مردمی را دولت مسلح کرده و چون حرکات و رفتار آنها در صحنه شباهت زیادی به بسیجیان ایران دارد مردم تصور می کنند که اینها ایرانی هستند در حالیکه هیچ نیروی ایرانی در سوریه نیست.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید.  به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته