-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ آبان ۱۲, پنجشنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه 10 آبان 90

 

سه  شنبه  ده آبان نود، 25 اکتبر 2011 میلادی

امروز درباره 15 موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که تولیدکنندگان لبنی کشور برای دریافت طلب 180 میلیارد تومان طلبی که از دولت دارند در برابر وزارت صنعت معدن و تجارت تجمع کردند. خبرنگاری هم که از این تجمع عکس گرفته بود بازداشت شد.

موضوع دوم که یک اختلاس بزرگ دیگر نیز افشا شد. در سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری آن مجموعا بیش از هزار میلیارد تومان اختلاس صورت گرفته است در حالی که یک نماینده مجلس گفته است که اگز جلو ما را نگرفته بودند این اختلاس ابعاد بزرگتری پیدا می کرد.

نماینده مینودشت هم گفته از شش میلیارد دلار مازاد بودجه فروش نفت چهار و دو دهم میلیارد آن به خزانه واریز نشده است.

نکته سوم این پانصد کارگر شرکت نیشکر هفت تپه بعد از ان که از تجمع در برابر مجلس نتیجه نگرفتند در برابر وزارت تعاون تجمع کرده اند که  البته آن هم بی نتیجه بوده است.

نکته چهارم این که صد ها کارگر حمل و نقل بازار قصرشیرین دست از کار کشیدند و خواستار پرداخت حق بیمه شان است.

نکته پنجم این که بعد از تجمع موفق دانشجویان دانشگاه مازندارن آزار دانشجویان و ایجاد جو امنیتی سنگین در دانشگاه و احضار برخی از آنان آغاز شده است.

نکته ششم این که آقای داوود رشیدی رییس انجمن بازیگران خانه سینما اعلام کرده است که شکایتی علیه فرج الله سلحشور به جرم توهین به زنان بازیگران در حال تنظیم و تسلیم به دادگاه است.

نکته بعدی این که حکم سه سال حبس و ده سال تبعید به ایزه برای احمدرضا احمدپور محقق حوزه و جانباز شیمیایی جنگ از سوی دادگاه تجدید نظر تایید شد.

نکته هشتم این که فرزند محمدرضا مقیسه روزنامه نگار در صحن ملاقات زندان با پدرش مورد ضرب و شتم مامورین سهرابی و میر اسماعیلی قرار گرفت.

نکته نهم این که اسد باقری فعال دانجشویی در سنندج بازداشت شد.

نکته دهم این که بعد از آقای بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس که معلوم شده است به همراه پسران اش از طریق شرکت زاگرس خودرو با پرونده اختلاس مربوط بوده است چند نماینده دیگر از جمله ارسلان فتحی پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد دهقان عضو هیات رییسه و جبار کوچکی نژاد و صمد مرعشی در جریان اختلاس بزرگ آلوده بوده اند.

نکته یازدهم این که از سوی رییس پلیس تهران بزرگ اعلام شد که 407 واحد صنفی پوشاک به دلیل عرضه پوشاک نامناسب پلمپ شده اند.

نکته دوازدهم این که بعضی سایت خبر داده است اند که احمدی نژاد در صحبت با کمیسیون اصل نود مجلس گفته است که به نظر او پشت مطرح کردن این پرونده اختلاس مجتبی خامنه ای قرار دارد و می خواهند تقصیر ها را گردن دولت بیاندازند.

بولتن سپاه گفته است که تلویزیون اینترنتی دولت راه افتاده تا از سانسور حرف های احمدی نژاد توسط صدا و سیما جلوگیری شود و  این که گفته بودند سند دارند از آقای زاکانی سندی منتشر شده که ایشان استحقاق ورود به دانشکده مهندسی پزشکی را نداشته و با پارتی بازی وارد شده است.

نکته بعدی این که نیویورک تایمز خبری را منتشر کرده بود که آمریکا قصد دارد نیروی رزمی  در کویت مستقر کند و نیروهایش را در خلیج فارس افزایش دهد که دولت آمریکا این خبر را رسما تایید کرد.

نکته چهاردهم این که سایت العربیه به نقل از روزنامه فیگارو گفته است که مقامات سپاه پاسدارن با آمریکایی ها بر سر سوریه بعد از بشار اسد صحبت کرده اند. خبری که احتمال درست بودن اش کم هست.

نکته آخر این که من دیروز دوشنبه ساعت یازده با آقای رامین عسگرد رییس بخش فارسی صدای آمریکا جلسه داشتم. قرار شد از جمعه به برنامه برگردم و ایشان طرح هایی خوبی بر گسترش برنامه تفسیر خبر داشت.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی V

 






--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته