-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ آذر ۱, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 25 ابان 90

 

سلام،

چهارشنبه 25 آبان 90، 16 نوامبر 2011 میلادی

در مورد 11 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه مراسم عید غدیر که هر سال مسوولین به دیدن آقای خامنه ای میرفتند، روز گذشته برگزار نشد و خیلی ها دلیل آنرا انفجار مقر سپاه می دانند، تعداد زیاد کشته ها و زخمی ها و عدم اعتمادی که در سیستم آقای خامنه ای بوجود آمده به لحاظ امنیتی. اخبار و گزارشهایی هم بیرون آمده که در این حادثه انفجار در مقر فوق سری سپاه اشخاص و افرادی از درون سپاه هم دست داشتند و همکاری داشتند. داستان انفجار مقر سپاه از لابه لای حرفهای آدمهایی مثل آقای قالیباف که راجع به مقدم تهرانی گفته که دشمنان او را بهتر می شناختند و در واقع به دست دشمنان کشته شده یا سردار علایی و غیره، روشن تر می شود. همینطور محسن رضایی هم در سایت تابناک مسئله کشته شدن پسر خودش را با حادثه انفجار مرتبط دانسته.

نکته دوم اینکه نماینده مریوان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرده که 2300 نفر از معلمین استان کردستان که اوایل انقلاب بدون هیچ حکمی از کار برکنار شدند هنوز به حقوق خودشان بعد از 30 سال نرسیدند.

نکته سوم اینکه حصر آقایان موسوی و کروبی وارد نهمین ماه خود شد. آیت ا... صانعی و دستغیب طی دو صحبت جداگانه خواستار آزادی و برداشتن حصر آقایان موسوی و کروبی شدند.

نکته چهارم اینکه فواد سجودی دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه امیر کبیر که از تحصیل محروم شده و فرزند شهید جنگ ایران و عراق هم هست به هشت سال زندان محکوم شده و برای تحمل حبس به زندان احضار شده.

نکته پنجم اینکه نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرده که در 28 هزار میلیارد تومان کسری بودجه ای که دولت در سال جاری با آن مواجه است مقصر اصلی دولت است. عددهای نادقیق، درآمدهای غیرواقعی که عنوان کرده و بی برنامه گی ها و نبود انضباط در ریخت و پاش ها و هزینه های دولت. دولت در سال جاری کسری بوجه بزرگی پیش روی دارد که یا باید بتواند از محل صرفه جویی در هزینه ها انجام بدهد که بسیار بعید است و یا طبق معمول دست به استقراض از بانک مرکزی بزند که باز بار تورمی بالایی  خواهد داشت.

نکته ششم اینکه آقای مهدوی کنی در روز عید غدیر در مراسم عمامه گزاری بر سر یک عده از طلاب صحبت کرده و در آنجا به جبهه پایداری می شود گفت که التماس کرده که بیایند و به 7+8 بپیوندند. ولی به نظر می رسد که چبهه پایداریها نخواهند آمد و مسیر خودشان را خواهند رفت.

نکته هفتم اینکه رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای هواپیمایی تعداد هواپیماهای زمین گیر شده در ایران را رو به افزایش دانسته و گفته که مسئله تحریم های بین المللی از یک سو هواپیماهای ما را زمین گیر کرده و حذف یارانه ها عامل دیگری است که شرکتهای هواپیمایی را از لحاظ مالی در تنگنا قرار داده و امکان پرواز را سلب کرده.

نکته هشتم اینکه شیمون پرز نخست وزیر اسراییل در مصاحبه با تلویزیون سی ان ان مطرح کرده که مسئله حمله نظامی از سوی اسراییل به ایران مطرح نیست و اساساً نیاز به حمله نظامی نیست و در واقع باید حمله اخلاقی به ایران کرد و مسئله مشارکت جمهوری اسلامی در تروریسم یک مسئله جهانی است.

نکته نهم اینکه در 24 ساعت گذشته 70 نفر دیگر در سوریه کشته شدند که 3 تن از آنها کودک بودند. تنها 28 کشته فقط در شهر درعا بوده و در شهر درعا و حما درگیری بین نیروهای امنیتی و ارتش سوریه با نظامیان جدا شده و به مردم پیوسته در جریان است. شورای امنیت سازمان ملل دیروز مسئله حمله به سفارتخانه های خارجی در دمشق از سوی عمال بعثی سوریه را محکوم کرده و آقای ادوغان نخست وزیر ترکیه هم در صحبتی که داشته نطق بسیار شدید الحنی علیه بشار اسد کرده و تعبیری که بکار برده این است که تاریخ رهبران خونخواری مثل اسد را نمی بخشد. همینطور ترکیه پروژه سرمایه گذاری در استخراج نفت سوریه را هم متوقف کرده. احتمالاً در جلسه رباط هم مسئله تعلیق عضویت سوریه در اتحادیه عرب به اخراج سوریه از این اتحادیه تبدیل خواهد شد. همینطور اتحادیه عرب درخواست سوریه برای جلسه فوق العاده را که بخواهد توضیح بدهد که چرا مردم را می کشد را رد کرده و چنین اجلاسی برقرار نخواهد کرد.

نکته دهم اینکه علی عبدا.. صالح دیکتاتور یمن هم در مصاحبه با تلویزیون 24 فرانسه برای چندمین بار قول داده که بعد از امضاء طرح شورای همکاری خلیج فارس از قدرت ظرف 90 روز کناره گیری خواهد کرد. مخالفین می گویند مشکل این است که علی عبدا.. صالح از امضاء طرح شورا طفره می رود و به هیچ حرف وی هم اعتمادی نیست.

و اما نکته آخر که شاید خبر خنده داری باشد ولی خند تلخ من از گریه غم انگیز تر است.  اظهارات حجت الاسلام علیپور، دبیر ستاد منشور اخلاقی فوتبال ایران، است که گفته که کانادا با همکاری سویس و ایتالیا طرحی را داشتند که اسناد آن هم موجود است که مدل موی توپ جمع کن های دور زمین های فوتبال ایران را عوض بکنند که در تلویزیون دیده شود و به این ترتیب تهاجم فرهنگی بکنند. ایشان همینطور گفته که شورای فرهنگ عمومی که زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی زیر نظر آقای احمدی نژاد هست تحقیقات کرده که ریش زیر چانه از همجنس بازهای ایتالیا است. و حرفهایی از این قبیل از جمله که ابومسلم خراسانی هم ضد شیعیان بوده و به هم دلیل تیم فوتبال ابومسلم هیچ وقت هیچی در لیگ نمی شود. به هر صورت این قبیل حرفها جالب است از طرف کسی زده می شود که خودش پرونده اختلاس در جام جهانی 2006 آلمان دارد و به همین دلیل هم به دادگاه روحانیت احضار شده. این روزها مسابقه این قبیل حرفها در مملکت در جریان است و از بالاترین مقامات تا این رده ها حرفهایی را می زنند که اسباب شرمساری هرکسی است که واقعاً انها را بیان می کند و خنده تلخی که بر لب هر شنونده ای می آورد.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته