-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ آذر ۷, دوشنبه

Latest News from Webna for 11/28/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - جامعه مجازی اتاقک آغاز به کار کرد. اتاقک خود را بسازید و به سلیقه خود آنرا مرتب کنید. از امکانات اتاقک مجازی میتوان به سیستم بازی آنلاین چند نفره٬ سیستم چت و گفتگو انلاین گروهی و خصوصی٬ تالار گفتمان٬ پرسش و پاسخ و نظر سنجی٬ ارسال کارت تبریک و هدیه از اینترنت به صورت مجازی برای دوستان و غیره اشاره کرد.

جهت مشاهده سایت به آدرس http://otaghak.ir مراجعه نمایید.


 


وبنا - سئوموز بعنوان اولین مرجع آموزش فارسی روش های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو٬ آغاز به کار کرد. آموزش ها و مقالات سئوموز٬ به زبانی ساده برای استفاده تمامی وب مسترهای فارسی زبان ارایه شده است. در این سایت شما میتوانید بصورت پایه ای با مفاهیم بهینه سازی سایت آشنا شوید و همچنین میتوانید با استفاده از انجمن سایت٬ جواب سوالات خود را پیدا کنید. 

جهت مشاهده سایت به آدرس www.seomoz.ir مراجعه نمایید.


 


وبنا - کسب درآمد از لینک های کوتاه شده مدتیست که در وب سایت های خارجی رواج پیدا کرده است. سایت زیپ بعنوان اولین ارایه دهنده این سیستم به کاربران ایرانی٬ آغاز به کار کرد. همچنین زیپ با فراهم کردن بستری مناسب جهت تبلیغات اینترنتی در هنگام بارگذاری لینکهای کوتاه شده٬ به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد سایت خود را به کاربران نمایش دهند.

از جمله دیگر مزایای زیپ می توان به کوتاه کننده لینک دست جمعی، تبدیل کننده کلی لینکهای سایت شما به لینک زیپی به صورت اتوماتیک، استفاده از API و ۱۰ ها مورد دیگر اشاره کرد.

جهت مشاهده سایت زیپ به آدرس www.xip.ir مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته