-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ آبان ۲۹, یکشنبه

Latest News from Webna for 11/20/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



 وبنا - ششمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت ۲۸ آبان تا ۴ آذرماه  ۱۳۹۰ در ۱۲ بخش برگزار می‌شود.

به گزارش دوربین.نت، ششمین جشنواره در فرهنگسرای سرو، نگارخانه برگ و موزه هنرهای دینی امام علی (ع) با همکاری شرکت دایا سیستم٬ وارد کننده برندهای دوربین الیمپوس  و کاسیو برگزار می‌شود.

افتتاحیه این جشنواره همزمان با افتتاح بخش نمایشگاه در گالری برگ شنبه ۲۸ آبان ماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و ۱۱۰ فریم عکس‌های برتر جشنواره در ۹ موضوع سیاسی، فرهنگ و هنر، اجتماعی، ورزش، مجموعه مستنداجتماعی، اقتصادی، بین الملل، سفر و موبایل افتتاح می‌شود. این عکس‌ها از بین ۳۰۰۰ فریم عکس رسیده توسط ۳۰ داور انتخاب شده است.

اختتامیه بخش نمایشگاه پنج شنبه ۳ آذرماه ساعت ۱۷ در گالری برگ برگزار خواهد شد.

بخش‌های فیلم، مالتی مدیا، کارگاه‌های آموزشی نرم افزار، کارگاه‌های آموزشی عکاسی، بخش باتجربه‌ترها و نشست‌های پرسش و پاسخ از روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه تا پنج شنبه ۳ آذرماه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. کنداکتور ریز برنامه‌ها ، ساعت شروع برنامه‌ها به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

فیلم‌ و مالتی‌مدیاهای منتخب جشنواره روز جمعه از ساعت ۱۳ تا ۱۷ سانس‌های نیم ساعته در موزه دینی هنرهای امام علی(ع) اکران خواهد شد.

اختتامیه ششمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت جمعه ساعت ۱۷ در موزه دینی هنرهای امام علی (ع) برگزار خواهد شد و برگزیدگان ۱۲ رشته جشنواره به همراه عکاس برترسال ایران انتخاب و معرفی می‌شوند.

فرهنگسرای سرو : خیابان ولی عصر (عج) / بالاتر از پارک ساعی / کوچه ساعی دوم
نگارخانه برگ : خیابان پاسداران ، خیابان شهید کاظم موسوی ، میدان هروی ، خیابان شهید وفامنش ، خیابان شهید جمالی ،شماره ۱۷
موزه هنرهای دینی امام علی (ع) : خیابان حضرت ولی عصر (عج)- روبروی بزرگراه نیایش – بلوار اسفندیار – شماره ۳۵


 


دانشگاه شریف اقدام به برگزاری نخستین جشنواره نوآوریهای تلفن همراه ایران و همچنین دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه نموده است. طی برگزاری این جشنواره طرحها توسط افراد و استادان صاحب نام این رشته مورد داوری قرار میگیرند و در طی مراسمی در روز 14 اسفند ماه در سالن همایشهای صدا و سیما از طرحها و نرم افزارهای برتر درکنفرانس تقدیر به عمل میاید.

علاقمندان به زمینه تولید نرمافزارهای تلفن همراه با شرکت در این مسابقه، ضمن ارزیابی فعالیت خود، امکان معرفی و آشنایی با بازیگران اصلی صنعت تلفن همراه کشور را به دست میآورند.

صاحبان آثار برگزیده مسابقه نرم افزار از فرصتهای مختلف حمایتی، سرمایه گذاری و همکاری تجاری نیز برخوردار خواهند شد. دانشگاه صنعتی شریف با همکاری حامیان جشنواره جوایز نفیسی را نیز به شرکت کنندگان برتر اختصاص خواهد داد.

شما می توانید با مراجعه به سایت جشنواره www.mobileawards.ir اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی شرکت در مسابقه نرم افزار پیدا کنید.


 


وبنا - در چهارمین جشنواره وب ایران بانک ها در شاخه بانکداری و پرداخت الکترونیک به رقابت می پردازند تا از برترین آنها در این شاخه تقدیر گردد. در این گروه از جشنواره وب سایت های بانکداری و پرداخت الکترونیک بانک ها از لحاظ محتوایی، ساختاری، طراحی دیداری، کارکرد و تعامل با مشتری توسط هیئت داوران جشنواره مورد بررسی قرار گرفته و برترین آنها معرفی میشوند.

شایان ذکر است که در این شاخه از جشنواره مشابه مابقی گروه ها، رای گیری مردمی نیز صورت میگیرد که بدین وسیله برترین وب سایت های بانکداری و پرداخت الکترونیک به انتخاب مردم معرفی میگردند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره وب ایران به آدرس http://iranwebfestival.com/fa مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت اطلاع رسانی بورس ایران توسط شرکت تدبیرپرداز و به سفارش شرکت پردازش اطلاعات مالی پویا برای ارائه هر چه بهتر اطلاعات و خدمات بازار سرمایه در اختیار سهامداران و فعالان بازار سرمایه قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت تدبیر پرداز به وبنا گفت "هدف از تولید این سامانه، اطلاع رسانی به بازار سرمایه با روشی متمایز نسبت به گذشته است به این مفهوم که علاوه بر انتشار اطلاعات بازار به صورت عددی مثل اطلاعات نمادها، معاملات دیده بان بازار و اطلاعات صندوق های سرمایه گذاری، اطلاعات مقایسه ای نیز در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد."

ناصر موسوی افزود: در این سامانه تمامی اطلاعات صندوق های سرمایه گذاری و معاملات در بازار به صورت نموداری و مقایسه ای درج شده است تا کاربران با کمک آنها نمای کلی از بازار به دست آورند.

مدیرعامل شرکت تدبیرپرداز در خصوص این سایت جدید ادامه داد: یکی از قسمت های مهم این سایت که "نقشه بازار" نام دارد اطلاعات لحظه ای را در خصوص بیشترین حجم معاملات یک سهم نشان می دهد و بیشترین تقاضا و عرضه ثبت شده در هر سهم را به صورت شکلی در اختیار کاربران قرار می دهد.

وی افزود: اطلاعات این سایت منطبق بر سیستم معاملاتی است و به صورت لحظه ای به روز رسانی می شود. موسوی در خصوص امکانات دیگر این سایت ابراز داشت:یکی از امکانات جالب این سایت، ساختن صفحه ای سفارشی و شخصی است.

وی ادامه داد: کاربران می توانند صفحه سفارشی و مورد علاقه خود را ایجاد کرده و با افزودن نمادهای مورد علاقه به این صفحه، تغییرات نماد مورد نظر را رصد کنند.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.bourseview.com مراجعه کنید.

 


وینا - وبسایت ایده یاب، مرجع ایده های خلاقانه برای طراحان است که در آدرس www.ideyab.com راه اندازی شده است. این وبسایت شامل صدها عکس و ویدئو در چهار دسته بندی طراحی های خلاقانه، تبلیغات شهری، تیزرهای تبلیغاتی و سازه های خلاقانه می باشد و روزانه با ده ها اثر خلاقانه جدید به همراه توضیحات فارسی و مشخصات کامل آنها به روز می گردد.

در صفحه اول این وبسایت آمده است: «تمام طراحان در حوزه های مختلف، در مهمترین مرحله از انجام پروژه نیاز به ایده پردازی دارند. طبیعتا دیدن ایده های خلاقانه مرتبط با موضوع می تواند کمک بزرگی به خلق ایده های جدید کند. ایده یاب ابزار مرجعي است که طراحان می توانند با جستجو در میان کارهای تبلیغاتی موفق، خلاقیت خود را پرورش داده و کارهای نوتری ارائه دهند...»
طراحان همچنین می توانند آثار خلاقانه خود را برای ایده یاب ارسال نمایند تا در این وبسایت نمایش داده شود.


 


وبنا - مرکز دانلود پارسی نیاک با هدف انتشار نرم افزارهای متن باز و یا رایگان راه اندازی شد. تمرکز این بخش ارائه جدیدترین نسخه از نرم افزارها و تشویق کاربران به استفاده از نرم افزارهای رایگانی است که نه تنها می تواند جایگزین نسخه های لایسنس دار باشد بلکه در بعضی موارد از نرم افزارهای مشابه آن برتری هایی دارند.

برخلاف سایر سایت های دانلود این بخش از قوانین کپی رایت پیروی می کند. به همین دلیل فایل های دیگر همچون کتاب ها، مجموعه های آموزشی که دارای حق مولف هستند منتشر نشده و در صورت گزارش به سرعت از روی سایت حذف می گردد.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.parsiniak.com مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته