-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ آذر ۸, سه‌شنبه

Latest News from Webna for 11/29/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - بانک پاسارگاد به جمع حامیان چهارمین جشنواره وب ایران پیوست. بانک پاسارگاد که یکی از بانک های بزرگ ایرانی است و از جمله بانک های پیشرو در زمینه فناوری اطلاعات و سرویس های بانک داری الکترونیکی است به جمع حامیان جشنواره وب ایران پیوست.

جشنواره وب سایت های ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون سه دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار گردیده است.

چهارمین دوره جشنواره در مقیاس بزرگتری و با برنامه های متنوع تر در سرتاسر کشور برگزار خواهد شد و وب سایت های ایرانی در بیش از  ۹۰ گروه مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا برترین های امسال نیز در پایان داوری در روز اختتامیه جشنواره معرفی و از آنها تقدیر گردد.

جشنواره وب ایران در آبان ماه سال جاری به عضویت رسمی کنسرسیوم وب جهانی درآمد. کنسرسیوم وب یک انجمن بین المللی است که استاندارد های مربوط به وب را طراحی و تدوین می کنند.

برای مشاهده سایت جشنواره به آدرس http://iranwebfestival.com/fa مراجعه کنید.


 


وبنا - هنوز هم بواسطه تحریم ها امکان دریافت نرم افزارهای گوشی اندروید برای کاربران ایرانی میسر نیست. نرم افزار Myket که بر روی گوشی های اندروید نصب می شود دردسر دسترسی به دنیای نرم افزارهای اندروید را برای کاربران ایرانی رفع نموده است. از طریق این سرویس شما می توانید برنامه های موردنیاز گوشی آندرویدی خود را براحتی با سرعت پیدا کنید.


در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰۰ اپلیکیشن و بازی به صورت رایگان تحت پوشش این نرم افزار قراردارد.

از دیگر ویژگی های مهم myket میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.

- اپلیکیشن هایی به دو زبان فارسی و انگلیسی

- رابط کاربری خوب و به روز 

- امکان به روز رسانی برنامه ها 

- دسته بندی کامل و بسیارخوب  اپلیکیشن ها (مثلا بخشی به نام گلچین دارد...)

- امکان جستجو در اپلیکیشن ها 

- سرعت مناسب لود صفحات و دانلود برنامه ها

- امکان توقف دانلود و ادامه آن

- از هر اپلیکیشن تعدادی عکس و پاره ای توضیحات دارد

-امکان مرتب سازی برنامه ها با گزینه های مختلف، تنظیماتی برای لود سریع تر برای اتصال های کم سرعت و... 

برای مشاهده این وب سایت و دانلود نرم افزار به آدرس http://myket.ir/download بروید.


 


وبنا - سایت داوران ایران دومین سال فعالیت خود را با طراحی جدید سایت جشن گرفت. این سایت به صورت تخصصی به داوری فوتبال و فوتسال می پردازد. در این سایت می توانید آخرین اخبار داوری، جدیدترین قوانین و یا تغییرات قوانین فوتبال و فوتسال، معرفی داوران ایرانی و مطالب آموزشی را مشاهده کنید. 

همچنین انجمن گفتگوی داوران نیز محلی برای مطرح کردن سوالات شما در زمینه های مربوطه است. از دیگر امکانات این سایت می توان به قسمت آزمون آنلاین داوری اشاره کرد که در آن کاربران می توانند دانش داوری خود را بصورت آنلاین بررسی کنند.

برای مشاهده این سایت به آدرس http://www.davaran.ir مراجعه نمایید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته