-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ آذر ۶, یکشنبه

Latest News from Webna for 11/27/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا -  سایت اطلاع رسانی سازمان تاکسیرانی بوشهر با ساختار و طراحی جدید راه اندازی گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی بوشهر ، عبدالرسول رمضانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بوشهر اظهار داشت : این سایت با طراحی و امکانات جدید در راستای اطلاع رسانی و ارتباط با شهروندان و رانندگان تاکسی راه اندازی شده است. وی ادامه داد با امکاناتی که در سایت در نظر گرفته شده است ، سعی سازمان بر آن است که تعامل بیشتری با شهروندان ایجاد شود و امور مربوطه به رانندگان تاکسی به صورت آنلاین و الکترونیکی اقدام و انجام پذیرد.

از بخش های قابل توجه این وب سایت اینترنتی به خلاصه قوانین و ضوابط تاکسیرانی ، انتقادات و پیشنهادات ، نقشه آنلاین بوشهر ، اشیا به جا مانده در تاکسی ، شرح تخلفات رانندگان ، صدور مرخصی آنلاین و نرخ کرایه تاکسی می توان اشاره نمود.  ارائه آموزش به رانندگان در زمینه های مختلف ، ثبت شکایات شهروندان ، بخش گزارش تصویری  و ارائه آمار و عملکرد سازمان و طرحهای در دست اجراء از دیگر امکانات این سایت می باشد.
برای مشاهده سایت به آدرس http://www.taxibu.ir مراجعه کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته