-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ تیر ۱۰, شنبه

Latest News from Webna for 06/30/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - وبلاگ تکنولوژی با هدف آموزش، اطلاع رسانی ، نوشته ها و رویدادهای پیرامون تکنولوژی در دنیا و فرهنگ سازی در رابطه با تکنولوژی پا در این عرصه گذاشت. این وبلاگ امروز تولد یک سالگی خود را جشن می گیرد. برای مشاهده سایت به آدرس www.techblog.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت پی سی پرس در حوزه رسانه های فناوری اطلاعات از پاییز سال 90 آغاز به کار کرده است و حوزه فعالیت آن پیرامون اخبار تکنولوژی، بررسی و مقایسه محصولات دیجیتال، ارائه راه کار های مناسب خرید، گزارش رویداد های فناوری و دیگر مباحث مربوط به حوزه رسانه های فناوری است.

با توجه به سرعت بسیار بالای پیشرفت فناوری های دیجیتال، PCPress فعالیت خود را به پوشش همه جانبه اخبار این پیشرفت ها و بررسی فنی آنها متمرکز کرده است. گروه پی سی پرس بر آن است که با بهره گیری از قلم متخصصین و کارشناسان حوزه فناوری به ارائه مطالب مفید فایده و کاربردی برای مخاطبان بپردازد. مهمترین اصل اخلاقی حاکم در این مجموعه ارائه اخبار حقیقی و شفاف سازی به دور از جانب داری از برند یا محصول خاص می باشد و تصمیم گیری نهایی جدا از القا فکری مرسوم به مخاطبان فهیم سپرده شده است.

برای مراجعه به این سایت می توانید از آدرس www.pcpress.ir استفاده نمایید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته