-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ تیر ۱۰, شنبه

Latest New from Green Correspondents for 06/30/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

خبرنگاران سبز/جامعه:
سومین فیلم کوتاه محمد نوری زاد با نام شعبون بی مخ ها روایتگر افراطیون خشک مذهب است که در جامعه ایرانی به بسیجیان و انصار حزب الله و در یک کلام به دسته ای که به فقر فکری مبتلا هستند نام گذاری شده اند.

شاید نیت محمد نوری زاد از ساخت فیلم جدید خود روایت بصری نیروهای حامی رهبری که در زیر سایه نظام جمهوری اسلامی هرآنچه به مغزشان می رسد را به اسم دفاع از اسلام و حفظ نظام انجام می دهند بوده باشدآنان ایکه وی را تهدید کرده اند تا برای حفظ نظام و دفاع از رهبری تا اتاق خواب محمد نوری زاد هم خواهند آمد و آبروی وی را خواهند برد.

اما محمد نوری زاد علاوه بر آنچه گفته شد هدف دیگری نیز دارد. روایت اتفاقاتی که در سپاه حفاظت اطلاعات بیت رهبری و زندان های سراسر کشور می گذرد از اهداف برنامه ریزی شده این فیلمساز جدا شده از گردان رهبری است که با هنر بازخوانی ادبی محمد نوری زاداین آثار ماندگاری خاصی پیدا می کنند.

به عبارت دیگر شعبون بی مخ ها کسانی هستند که به هیچ قاعده ای متقاعد نیستند. دهانشان از فحش و ناسزا و البته از الفاظ دینی پراست. مشت هایشان همیشه مهیای فرود آمدن است و دهانشان مهیای فحش های ناموسی حتی! چهره هایشان بیش از گشایش و لبخند، با عبوسی و ترش رویی و اخم های غلیظ آشناست. ادب؟ هرگز. تعقل؟ مباد. رعایت حریم خصوصی؟ حرفش را هم مزن. پس چه؟ یک کپسول انباشته از نفرت و فحش و ضرب و شتم و تخریب و هیاهو و بی آبرویی که بالاشاره رو به کسانی که "باید ترتیب شان داده شود" واگشوده می شود. بضاعت فیلم های کوتاه من اساساَ در حد و اندازه ای نیستند که بتوانند از پس تعریف استوانه ی شخصیت این جماعت برآیند. مختصری هستند ازیک منجلاب. "شعبون بی مخ ها" را من در ده قسمت به شما معرفی می کنم. البته تنها گوشه ای ازشخصیت جهنمی شان را. وگرنه مگر خدا از پس این جماعت که در هرکجای این کشور مهیای زدن و تخریب کردن و ترساندن و بی آبرو کردن و غارت اند برآید. قسمت نخست "شعبون بی مخ ها" را به همه ی آنانی که از این نظام ادب و قانون و انصاف و عدالت و پاکی انتظار داشتند و سالهاست که این چشم انتظاری را در بقچه ای نهاده و به تاریخ سپرده اند تقدیم می دارم.



 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته